Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Valla Hocam İlla Racing Diyorsan Zealsun Daha Kötü Die Duymustum...

Ama Diyorsan Cross Severim Seceneklerin Daha COk Ve Saglam Secenekler Var..

1500-2000TL Arası Çapır Tarzi Motorlarda Var...

Kanuni 200Gs Bak İstersen 2.elleri ne durumda Bilmiyorum Ama Güzel Motor Oldugunu Duymustum.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Piyasada Yuan kalmamıştır. Kaldıysa bile sahipleri motor üstünde titremekten yazı yazamazlar :)
Hala titreşimdelerdir :)
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
:D:D Kuşadasında 2-3 Tane Var Sarı Görüyorum Bi Kere Sürdüm Birini Güzel Motor Ama vibratorlu :D
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
cihanla engin biliyor ama onlarda girmiyor foruma kayıp motorcular bunlar halil abi hepsini kaçırmışta olabilir :p
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
kuba ile ilgili en çok yorum yapılan yer burası ve ciddi anlamda teknik yorumlar yok,nasıl bir motordur, sağlammıdır,gerçekten az yakar mı,yakıyorsa ne kadar,kronik sorunları neler,özellikle kuba motorların taşıma kapasiteleri nelerdir,ben CG 100 sport düşünüyorum başlangıç motoru olarak incelediğim sitelerde en sağlam çinli diye geçiyor,1 numara modenas (malezya malıymış),2 numara kuba diyorlar,kanuni-mondialden bile çok daha sağlam olduğu geçiyor,ben 103 kg arkaya da bi artçı atıp orta mesafede bi 50-100 km bir pikniğe-balık avlamaya bununla gidebilirmiyim,gidersem yolda kalırmıyım
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
122
CG 100 (2010 eski kasa) ile ben 78, abim 85 kg dağ tepe her yere gittik yolda kalmazsın sağlam motor.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
ne yapıyorsunz beyler giremez olduk siteye iyisinizdir inşallah honda 4200 km oldu recaı sen naptın 1000 km oldumu:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
vardı dıger hatta numarası vardı ben kendısıne ulasır sıze haber verırım 3.700 ıyı olmus...benım cıkmam gerek Allaha emanet olun grsz
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Geçen Bi Konuda Yorumunu gördüm Ama 15 Gün Filan Oluyo...

Recai Nisan Başında Ehliyet Cıkmıs Oluyo Sonunda :D 3 Mart'ta Sınavlar Acıklanıyomus Alicam Sonunda Motor'da hazır satılmazsa 3.250 Anllastık adamla bakalim ne olcak
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
yok hacı adam en son 28/10/2010 da girmiş..Son msj ıda ozaman engincim şu halil beyi bi ararmısın birde birşeyi yoksa güzelce bi küfür et niye merakta bırakıyor bizi :p
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
54
arkdaslar motosikletimin motor bölümünü yaptırcam... yani silindir ve silindir kapaını yenilicen.düşünceleriniz önerileriniz nelerdir... ne marka kullanmalıyım sşlşndşrş falan yada orjinal parca bulmam mümkünmü...yada uyumlu...?
 
Katılım
21 Mar 2011
Mesajlar
4
selamün aleyküm kardeşler. benim bi 150-23 racing var ama yağına nerden bakıcaz. nerden eklicez . nerden değişim oluyo söylermisiniz rica etsem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mesajım blunsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:04 ----------

beyler bu motorun sıfırı hala bulunuyormu ? varsa hangi markada var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst