- Katılım
- 17 Ara 2010
- Mesajlar
- 42
Merhaba arkadaşlar, mevsim gereği yaklışık 2 aydır MZ'imize binemiyoruz. Son zamlardan önce 10 TL.lik benzinle ne kadar Km. yol yapıyordunuz. Hesaplayanınız varmı acaba. Zamlardan önce 301 MZ ile ben 10 TL. ile 35 km. yol yaptım şehirler arası yolda ortalama 70 km. hızla, bu normalmidir sizce. Karbüratör iğnesi 135'lik kullanıyorum, İlginize teşekkürler, saygıyla kalın.
ben minimum 20 tl koyarım benzinin fiyatı 3,50 iken ortalama 120 km yol yapıyordu şimdi 4,00tl olunca 110 km gibi yol yapıyor tabiki şehiriçi ortalama hız 100km/h tabi buna birde kış ayında motoru ısıtma işlemleride girince yakıt böyle oluyor.ayrıca motoru en az 100km/h la kullanırım zaten ondan aşagı kullansam gider çin motoru alırım aldım da zaten ama aklım gene mz deydi sonunda baktım ayar tutmuyor sattım onu aldım MZimi bu motorları kullananlar yakıtlarını zaten bilirler. aldıktan sonra yakıtı kimse sıkıntı etmesin ne olursa olsun yakıtı 4 zamanlının yaktığı gibi düşüremezsiniz.boşverin yakıtı para olunca koyun motora doya doya gezin olmayınca da motorun değerini bilelim.
ne demişler ünlü atalarımız:
İŞİN YOKSA AL BİR MZ DOYA DOYA GZ:queen::queen:

