ben boyattırmadım ama benden önce boyanmışmıdır bilmiyorumçok temiz bir makine.Boyandımı hiç?güle güle kullan
tebrikleriniz için teşekkür ederim . allah cc cümle motorculara kazasız ve belasız sürmeler dilerim. bir makinada eğer benim kullanım rahatlığıma elverişli bir düzenlemeler yababiliyorsam ben makinanın orjinalliğini aramam. benim için ergonomi, her zaman önemlidirbu zamanda bu model bu temizlikte bir mz görmek imkansız...ama bayagı masraf yapmış olmalısın. motoru a dan z ye elden geçirdiğin her halinden belli..
özellikle dikkatimi çeken bir yer var o da arkadaki kişinin bastığı ayağı uzatma yaparak geri almışsın. onu aslında bende düşündüm ama orjinalliğini bozmak istemedim. fabrikanın motoru yaparken es geçtiği nokta burası olması gerek. eskilerde de yenilerde de arkada oturan kişinin ayağı öndekine alıyor. çok sinir bozucu bir durum. tabi çok yakından göremedim ama uzatma, motorun estetiğini biraz bozmuş gibi. yani bu kadar uğraşmışsın o kısmı da kaynak gibi birşey yaparak daha estetik bir parça kullansaydın daha güzel olurdu. yine de iyi olmuş. emeğine sağlık..::biggrinn
allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.::146::
teşekkür ler kardeş. sağ olgüzel motor kazasız belasız güle güle kullan
yav millet aklıma bir fikir geldi sizinle paylaşmak istedim nasıl olur bilmiyorum .deneyen varmıdır onuda bilmiyorum. hani benim mz deki disk te, frene bastığım zaman bir takırdamaya benzer bir ses geliyordu ya. dün fren sistemini yeniden söktüm .kaliperleri temizledim .fren levyesinin ordaki merkez pimini ve keçesinide değiştirdim. hidrolik sıvısınıda dot 4 koydum. fren disk inide tornada hatalı olan tarafı iyice zımparaladım. montaj işlemi bittikten sonraki denemelerimde yaklaşık olarak 30 km yaptım (bu arada 2 aydır ilk defa motora bindim ) fakat bir tuhaflık var yüksek hızlarda pek belli değil ama 20 30 km gibi hızlarda fren levyesi yumşayıp sertleşiyor. disk e baktığımda o hatalı bölümün yavaş yavaş kaybolduğunu görüyorum. bu otomobillerde de oluyor. yeni disk balata takılınca bir kaç yüz km sonra frenler uygun tutma verimini veriyor. benim aklıma gelen de şu . fren bapuçları ile disk arasına uygun ölçüde zımpara kağıdı yerleştirip bi 10 km kadar sürüş esnasında hafif hafif fren yaparak diski düzeltmeyi düşünüyorum. böyle bir şey deneyen oldumu hiç. yada siz ne düşünürsünüz.
slm mz ciler ben mugladan gezginegeli48 benim 1991 model mz etz 251 motorum va ben mz mi 1999 yılında aldım su an alalı tam 12 yıl oldu ben mz aldıgım zevki ne kasaki er 5 şimde nede suzuki gs500 de bulabildim ikiside gitti ama mz asla o benim ilk ilk motorum nice yıllar nice yollar bizi ayıramadı ayıramazda bu gidişle benim motorum 10 üstünden 10 veririrm su an onu 301cc üstüne cıkardım kısacası motoru mod ettım yeni silindir alıp silindir kapagını 1.9mm taslatıp yanma odasını daralttım 3 viteste 110 km hıza cok rahatlıkla cıkıyor motor rodajda oldugu için dip gaz yapmadım sadece 02.01.2011 ilk gezi olarak yatagan,milas,bafa,selimiye,didim,söke,kusadası,germencik,aydın,çine üstü gezip geldim yakıt cok düştü toplam 390 km teker çevirdim 40.ytl benzin yaktı mz kullanan arkadaşlara tavsiyem silindir kapaklarını taslatsın acayıp performas alırlar ve yakıtları düşer simdilik bu kadar yapmak isteyen arkadaslara yardımcı olurum esenkalın tekerınız her zaman özgürlüge dönsüm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:30 ----------
bensan yardımcı olayım balataların 2 sını sök uc taraflarını 90 derece carya tasla ama balata tozunu yutma asp vardır ondan sonra balataların her ıkısınınde tam ortasından v seklınde kanal ac fırenın dokundunmu ne ses yapar nede kıtler dokundunmu anında durar farkı anlarsın hemen
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:13 ----------
bide ben sıteye resim yükleyemedim resimlerime gezilerime vidyolarıma bakmak isteyen arkadaslar benım facem [email protected] ekleyın ve bakın
arkadaşlar elimde orjinal karbiratör var lazım olan tel ile ulaşsın bing marka
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------
slm arkadaşlar karbiratör koltuk ön çelik cant siyah depo var elimde lazım olan arsın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:42 ----------
bende mz ciyim 12 yıllık tamirciyim tek hobim motor yıllarca çalışıp motor aldım şu an 94 model çil çil mz var yamaha dt 125 r var honda cbr 1000 rr var derby 125 nude var ama ben mz derim 10 sene önce aldım sıfırdan topladım siler temizler çalıştırır sesini dinlerim beni rahatlatır diğer motorlarımın mz imin yanında yeminle değeri sıfır gözümde birgün ölürsem beni mzle kömün diye yengenize nasiyatım bu arıza hakkında ne isterseniz sorun ama sadece mzciler diğer kimseye cvp paraylada olsa yok mzciler kardeştir harbidir unutmayalım
mz 2 zamanlı bir motordur. bu motorlar 4 zamnalı motorlara göre %25 daha fazla yakıt tüketirler . iki motor sisteminin dez avantajı ve avantajları vardır. iki zamanlının en büyük iki avantajı vardır. birincisi ebatlarının küçük oluşu. ikincisi motor devirlendikçe tork gücünün artmasıdır. yani ne kadar yüksek devir o kadar tork anlamına gelir . bu dört zamanlıda olamaz. motor belli bir devire kadar yüksek tork üretir. ama maksimum devire yaklaştıkça tork düşmektedir . yakıt tüketimine gelince piston alt ölü noktaya inerken silindir yan portlarından yukarıya itilen yakıt hava karışımının bir kısmı iş zamanı esnasında oluşan eksozdan çıkan gazlarala birlikte atılır. bu engellenemeyen bir durumdur. motor devri arttıkçada atılan ve kullanılamayan yakıt hava karışımı miktarıda artış gösterir. ama boş verin iki zamanlı mz nin sesi eşsizdir.