- Katılım
- 9 Nis 2007
- Mesajlar
- 647
benim üzerinde şuanda zaten 151rsnin egzozu var ve hiçbir işlem yapılmadan 1 adet kelepçeyle tutturuldu ve sesi çok güzel :cat: resimleri akşam isterseniz yüklerim. nasıl montaj yapıldığınıda görürsünüz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:31 ----------
resimleri şimdi telefonla çektim biraz kötü kusura bakmayın:rendeer:
![]()
![]()
![]()
Not: Yerdeki yağ motordan değil yağ değiştirirken geçen gün yere döktüm:queen::queen:
NASIL YA ______!????:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan?daha fazla fotoğraf rica ediyorum senden acil bir şekilde çÜNKÜ YARIN GİDİP TAKTIRIRIM eğer ÖYLEYSE