Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
20 lirayla hiç 100 km göremedim :D Ben 11-12 bin devirde gidiyorum ondan sanırım yahu yada benim 20 liramda problem var :D
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
bugun 160mil (assa yukari 250 km ye denk geliyor)yol yaptim depoyu fulledim deponun ucte ikisi bitti depo 18 litre olduguna gore 12 litre benzin yakmisim baya yakmisim yav iki kisiydik hava da biraz ruzgarliydi yol da guzel olunca 12-13 bin devir devam ettik.fazla asildik ondan oldu heralde.neyse saglik olsun onemli olan zevk almak her sevkin bir bedeli var odeyecez benzinin litresi 2,25 lira olunca da yakmasi daha bi zevkli oluyor.. ne deyim allah devletimizin basindakilere bir parca insaf versin.. amin..
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bende depo 17 litre diye biliyordum :) eğer 18 litre ise bugüne kadar yaptığım bütün hesaplar yanlış demektir haha!! :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:00 ----------

<<ooo baya fark varmış abi yaa cbr 125 e göre bende 180 200 km gidiyorum

aslında cbr'a göre çokta fazla tüketmiyor. ben cbr125'le yadıra yardıra 100km/3.5lt benzin tüketiyordum. ninja ile 4.5lt. aradaki performans farkına bakacak olursak ve de +1 silindir farkı bence ekonomik.

tabi ikisinide pasif kullanarak daha az yakıt tüketmek mümkün ama gel görki ya arkadan bi lavuk sıkıştırıyor ya da salağın bri makas atıp önüne geçmeye çalışıyor, haliyle gaz açıp kaçmak zorunda kalıyorsun..
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
bende depo 17 litre diye biliyordum :) eğer 18 litre ise bugüne kadar yaptığım bütün hesaplar yanlış demektir haha!!

depo 17,8 litre overcloud kardes 0,2 litre icin kirma beni gel suna 18 litre diyelim gitsin.zaten bu benzin gostergesi biraz yalanci gibi geliyor bana motor sehpa uzerinde iken farkli bir deger gosteriyor sehbadan alinca gostergenin degeri dusuyor hangisine inanacaz simdi ..sanirim gercek deger motor sehpa uzerinde iken gorunen deger cunki depoyu fulluyorum sehbaya almadan full gostermiyor..o kadar da onemli degil zaten benzin bitince olay ortaya cikiyor :pr:
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
arkadaslar bu ninjalarda benzin deposundan bes dakikalik periyotlar halinde gelen gicik bir ses var iyice uyuz olmustum nette ararken bir sitede fotografli bir cozum buldum orda okudugum ve gordugumun aynisini yaptim ses kesildi artik motor osurmayi birakti belki ilginizi ceker diye dusundum linki de asagi veriyom.4 mm lik matkap ucu ile sekli bile bozulmadan olay bitiyor.

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/107901-gas-tank-noise-elimination-mod-pictures.html

Anlamadım desem yeridir :) Parçalamadan anlaşılmaz sanırım.
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
53
Arkadaşlar makinadan memnunmusunuz? yamaha Ybr 250 ile bu makina arasında kaldım ortalama yakıt ve hızı ne civarlarda önerirmisiniz.125 cc motor var bisiklet gibi gelmeye başladı gitmiyor sanki.adrenalin lazım bana para bulabilsem 600 cc alacağım ama olmadığından 250 cc daha sonra 600 almayı planlıyorum iyi sürüşler.
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
Anlamadım desem yeridir :) Parçalamadan anlaşılmaz sanırım.

okumaya gerek yok valla kardes resimlere baksan yeter. once depo kapagini komple sok.sonra kilit mekanizmasi olan yerde kapagin altinda yani. karsilikli duran iki tane civata vat onlarida sokunce kilit mekanizmasi tamamen dagilmis oluyor.sonra o dorduncu fotodaki parcanin delik capini 4 mm matkap ucu kullanarak genislet.sonra besinci fotoya bak orda ok ile gosterilen iki tane kucucuk delik var onlarida 4 mm matkap ucu kullanarak genislet fakat matkabi fazla dipleme cunki iceride bir conta var cok hassas calisman lazim yani ama yuzde yuz problem ortadan kalkiyor motor osurmayi birakiyor.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
bende depo 17 litre diye biliyordum :) eğer 18 litre ise bugüne kadar yaptığım bütün hesaplar yanlış demektir haha!! :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:00 ----------



aslında cbr'a göre çokta fazla tüketmiyor. ben cbr125'le yadıra yardıra 100km/3.5lt benzin tüketiyordum. ninja ile 4.5lt. aradaki performans farkına bakacak olursak ve de +1 silindir farkı bence ekonomik.

tabi ikisinide pasif kullanarak daha az yakıt tüketmek mümkün ama gel görki ya arkadan bi lavuk sıkıştırıyor ya da salağın bri makas atıp önüne geçmeye çalışıyor, haliyle gaz açıp kaçmak zorunda kalıyorsun..

aynen öyle sayın abim yazın alacam ya 7 mlyara 7.5 mlyara bulabilirmiyim ninja kazasız vs?
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
aynen öyle sayın abim yazın alacam ya 7 mlyara 7.5 mlyara bulabilirmiyim ninja kazasız vs?

bu fiaata ancak hatalı bulursun hatasız ninja istersen 9bini gözden cıkarcan:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:28 ----------

depo 17,8 litre overcloud kardes 0,2 litre icin kirma beni gel suna 18 litre diyelim gitsin.zaten bu benzin gostergesi biraz yalanci gibi geliyor bana motor sehpa uzerinde iken farkli bir deger gosteriyor sehbadan alinca gostergenin degeri dusuyor hangisine inanacaz simdi ..sanirim gercek deger motor sehpa uzerinde iken gorunen deger cunki depoyu fulluyorum sehbaya almadan full gostermiyor..o kadar da onemli degil zaten benzin bitince olay ortaya cikiyor :pr:

benzin göstergesi derken ne anlamadım şimdi bizimkilerde benzin götergesi yok seninkinde varmı???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:32 ----------

Arkadaşlar makinadan memnunmusunuz? yamaha Ybr 250 ile bu makina arasında kaldım ortalama yakıt ve hızı ne civarlarda önerirmisiniz.125 cc motor var bisiklet gibi gelmeye başladı gitmiyor sanki.adrenalin lazım bana para bulabilsem 600 cc alacağım ama olmadığından 250 cc daha sonra 600 almayı planlıyorum iyi sürüşler.

selamlar 6aylık ninja kullanıcısı olarak gayet memnunum...ybr250 tek silindir hava sogutmalı ninja cift silindir sıvı sogutmalı kıyaslamak biraz zor...cok rahat 170 km hızlara cıkabiliyosun ybr de motoru catlatsan 140 km hızlara cıkarsın yakıt sarfiyatına gelince ybr cok az yakıyo ninja ortalama 100 km4-4.5 lt yakıyo adrenalin yaşamak istersen ninja derim saygılar...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
@tutku: 2010 kasalarda hararet göstergesi yerine benzin göstergesi var, hararet göstergesi için sadece lamba koyulmuş durumda (bizdeki benzin lambasının yerine) :cat:
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
benzin göstergesi derken ne anlamadım şimdi bizimkilerde benzin götergesi yok seninkinde varmı???

valla hocam benim motor 2009 model special edition grenajlardaki sticker ve siyah boya original.special editionin otekilerden farki sadece boya diye biliyorum.yanlis da olabilirim.benim motorda hararet gostergesi yok benzin gostergesi var hararet icin lamba koymuslar yolda ilerlerken hic yandigini gormedim demekki devirli kullaniyom motoru haha.zaten adamlarin 2008 senesinden beri motor uzerinde yaptiklari tek degisiklik boya ve gostergeler birde jant seridi birde carbon exhaust olayi vardi sanirim.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu fiaata ancak hatalı bulursun hatasız ninja istersen 9bini gözden cıkarcan:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:28 ----------



benzin göstergesi derken ne anlamadım şimdi bizimkilerde benzin götergesi yok seninkinde varmı???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:32 ----------



selamlar 6aylık ninja kullanıcısı olarak gayet memnunum...ybr250 tek silindir hava sogutmalı ninja cift silindir sıvı sogutmalı kıyaslamak biraz zor...cok rahat 170 km hızlara cıkabiliyosun ybr de motoru catlatsan 140 km hızlara cıkarsın yakıt sarfiyatına gelince ybr cok az yakıyo ninja ortalama 100 km4-4.5 lt yakıyo adrenalin yaşamak istersen ninja derim saygılar...
ybr 250 az yakıyor sözüne ben katılmıyorum.
1lt ile 23 km yakıyor. buda 100 km 4,3 eder
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
vayy be sen nediyin abi ya çok kötğü oldu yaa 9 milyara verilmez ya acırım ya o kadar parae :(:(
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
vayy be sen nediyin abi ya çok kötğü oldu yaa 9 milyara verilmez ya acırım ya o kadar parae :(:(
ikinci elde 9 milyara bu motora veren çok kişi oldu. peki bunlar enayi mi? gidip 600 lük 8 yaşında hafif kazalı bir motor da alabilirlerdi.
yada şu gün itibari ile 12 ye yaklaşan sıfır ninja alan arkadaşlara bu sözünle ne demek istedin. bir düşün
herkes ne yapmak konusunda özgürdür. sen 9 milyara 250 ninja yerine 600 lük alabilirsin. buna kimse karışmaz. burda 9 milyar veripte ekonomik ve sfır tadıyla uzun süre bu motora binen insanlarda var bunu unutma.:cat:
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
10 milyara 600lük motor alıp başıma 10 milyarda masraf çıkartacağına, 9 milyara masraf çıkartmayan 250 lik motor alırım daha iyi :)
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
173
ninja kullanıcılarına bir takım sorular olucak öncelikler hepinize meraba kazasız belasız sürüşler diliyorum yakın zamanda ben bi motor almayı düşünüyorum herkesin aynı ikilemde kaldığı gibi bende ninja ile hyo arasında ikilemde kaldım maddi kaynaklardan dolayı hyo biraz daha önde belki biraz zorlayıp ninjada düşüne bilirim şimdi sorularım ninjanın yedek sorunu varmdır servisleri nasıldır ( servis sıkıntısı varmış doğrumudur) kıronik sorunları varmıdır bakımları ne kadar tutuyor yolda bırakırmı sizlere sormak istiyorum şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
kesinlikle yolda bırakmaz, sorunsuz bir motordur. kronik sorunu da yoktur. sadece benzin deposundan gelen bir geyirme sesi vardır.

yedek parça konusunda bir çok spekülasyon var. zmotor yedek parça elimizde var diyor, forumdaki bir çok kullanıcı da z motorun yedek parça için 1 - 2 ay beklettiğini söylüyor. açıkçası hiç yedek parçaya ihtiyacım oladığı için bilemiyorum.

bakımları 150 - 200tl civarında tutuyor diye biliyorum. ben bakımları kendi ustamda yaptırıyorum.

oturma pozisyonu hyosung'a göre biraz daha diktir, Superspor'dan çok Sportouring'e benzer ama biraz geriye doğru kayarak motorun üzerine kapanmakta mümkün oluyor. bana göre ninja bu oturma pozisyonu itibariyle gt250r'a nazaran daha rahat geliyor, tercih/alışkanlık meselesi tabi.

servis sıkıntısına gelince, kanuni ustalarıda hyosungları pek tanımadığı için onlarla da servis sıkıntısı çekmen mümkün ama kawasaki'de servis sıkıntısı çekeceğini sanmıyorum, bildiğim kadarıyla istanbul'da kawasaki'nin 3 tane yetkili servisi var ve türkiye piyasasında uzun yıllardır olduğu için ustalar tarafından bilinen bir motor.

gt250r'a göre motor sesinin daha güzel olduğunu düşünüyorum, kendine has bir motor sesine sahip.
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
173
kesinlikle yolda bırakmaz, sorunsuz bir motordur. kronik sorunu da yoktur. sadece benzin deposundan gelen bir geyirme sesi vardır.

yedek parça konusunda bir çok spekülasyon var. zmotor yedek parça elimizde var diyor, forumdaki bir çok kullanıcı da z motorun yedek parça için 1 - 2 ay beklettiğini söylüyor. açıkçası hiç yedek parçaya ihtiyacım oladığı için bilemiyorum.

bakımları 150 - 200tl civarında tutuyor diye biliyorum. ben bakımları kendi ustamda yaptırıyorum.

oturma pozisyonu hyosung'a göre biraz daha diktir, Superspor'dan çok Sportouring'e benzer ama biraz geriye doğru kayarak motorun üzerine kapanmakta mümkün oluyor. bana göre ninja bu oturma pozisyonu itibariyle gt250r'a nazaran daha rahat geliyor, tercih/alışkanlık meselesi tabi.

servis sıkıntısına gelince, kanuni ustalarıda hyosungları pek tanımadığı için onlarla da servis sıkıntısı çekmen mümkün ama kawasaki'de servis sıkıntısı çekeceğini sanmıyorum, bildiğim kadarıyla istanbul'da kawasaki'nin 3 tane yetkili servisi var ve türkiye piyasasında uzun yıllardır olduğu için ustalar tarafından bilinen bir motor.

gt250r'a göre motor sesinin daha güzel olduğunu düşünüyorum, kendine has bir motor sesine sahip.


verdiğin bilgiler için saol başka arkadaşlarda da yorumlar bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst