Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
yapilacaklar listesine bi sey daha buldum :)

big_1609_1274443620.jpg


1609%202.jpg



fotoraf0047y.jpg


http://www.bikeandoutdoor.com/?sigma-sport-bc-509-km-saati&Kat_ID=5&Sub_KATID=47&Tur_ID=95&part=urun_detay&Urun_ID=8131
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
36
Motosikleti
Lambretta X300
estagfurullah inzell sorun degil.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------



eyvallah omegakont aydınlattıgın icin.bu kaplamayı bilgisayardan tek parca haldemi kesiyor
yoksa kıvrım ları el işciligiylemi yapıyor .
motoru alınca ilk iş izmire gitmek olacak gibi gözüküyor.

kaplamayı yaparken malzemeyi ısıtarak ve elle şekil vererek işlem yapıyorlar. Gel kardeşim istediğin her bişeyi yaptırırız. Kafana takılmasın.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bu gün benim MC ye,koruma demiri,yan taşıma sehpaları ve arka çanta için sağlam bir arka sele taktım.Koruma demiri Honda CGL den çıkma,yan bagaj sehpaları Honda Titandan çıkma ve arka çanta selesi omegakont un belirttiği galeriden alınmadır.
Fotoraf gece çekilmiştir.Yarın gündüz çekimlerini yüklerim.
ic94iu.jpg
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Necatik35 abi, noktayi koydun yine. Ben de bu yan canta aparatlarindan istiyordum yaaa.. Ama kisitli bölgemiz sagolsun temin edemedim. Yan canta sehpalarinin ayrintili resimlerini cekip koyabilirsen nasil ve nereye baglanti yaptigini görmek isterim. Benim soft yan cantalar da iyi ama kaportayi ciziyor ::)
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
36
Motosikleti
Lambretta X300
Bugün nihayet uzun zamandir düsündügüm ve alip almamakta tereddüt ettigim motor koruma demirlerinden taktirdim.

Atilla hocam aynalar küçük geliyor mu sana da? Bu gün epeyce bir parçacı gezdim sonunda biraz daha yüksek bir ayna taktım ama yinede geniş bir görüntü elde edemedim? Sizde durum nasıl?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Atilla hocam aynalar küçük geliyor mu sana da? Bu gün epeyce bir parçacı gezdim sonunda biraz daha yüksek bir ayna taktım ama yinede geniş bir görüntü elde edemedim? Sizde durum nasıl?

Evet kardesim, kafayi saga sola oynatmadan heryeri göremiyorum. Ben cözümü aynalarin üzerine yapistirilan dis bükey yuvarlak aynalardan yapistirmakla cözebilecegimi düsünüyorum. Sanirim tek cözüm bu. Cünkü dikkat ediyorum %90 insanlarda bu sorun var. Motor markasi fark etmiyor. Sanirim aynalari kisiye özel bulup secmek gerekiyor.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Sevgili Atilla,
Yaptırdığım çanta aparadıdının fotoraflarını aşağıya koyuyorum.
Ben bunu çanta aparadı olarak değilde,üzerine koli,torba vs.bağlamak için yaptım.
İstersen boyutlarını küçülterek çanta aparadı olarakta yaptırabilirsin.

aparadın kapalı hali (sol taraf)

mrsjgh.jpg


aparadın açık hali,(sol taraf)

2r616k4.jpg


sol taraf bağlantı noktaları(3 adet)

fk6vr7.jpg


coozq.jpg


13yfdxt.jpg


aparadın kapalı hali(sağ taraf)

aw3ocm.jpg


aparadın açık hali (sağ taraf)

17g7ir.jpg


sağ taraf bağlantı noktaları(3 adet)

23rmmjb.jpg


21erdq1.jpg


1255amd.jpg


Not: bağlantı civatalarını 0,5 cm büyütmek gerekiyor.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Genel olarak bi ricam olacak herkesten. Biriniz bana karbüratörün resmini cekip koyabilir mi? Özellikle rölanti ayar vidasinin durus seklini görmek istiyorum.
Servisin kurcalamasindan sonra ben kesinlikle ilk calistirmadan memnun degilim. Motor az isinsa bile rölanti sabit kalmiyor. Ve bir müddet calistiktan sonra yine stop ediyor. Gazi biraktigim an stop ediyor. anca iyice isindiktan sonra sabit kaliyor. Cok sinir oluyorum bu duruma. önceleri jikleyi en üste alip ilk calistirmayi yaptiktan 3sn sonra orta konuma getiriyordum jikleyi ve motor problemsiz calisiyordu. Ne zamanki serviste sözde ayar yaptilar durum bu sekilde. Bana rölanti vidasinin resmi lazim ve motorun sicakken kac devirde calistigi lazim.

Bulunduğu yerin rakımını da yazsın :) (şaka değil açıklayayım)
Benim evim manavgatta ıspartaya yada gündğmuş'a gittiğimde rolanti düşüyor. yada oralarda ayarladıysam manavgatta yükseliyor. motor sıcak soğuk farketmiyor. hava sıcaklığı yada hava basıncının gözle görülür etkisi var...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bulunduğu yerin rakımını da yazsın :) (şaka değil açıklayayım)
Benim evim manavgatta ıspartaya yada gündğmuş'a gittiğimde rolanti düşüyor. yada oralarda ayarladıysam manavgatta yükseliyor. motor sıcak soğuk farketmiyor. hava sıcaklığı yada hava basıncının gözle görülür etkisi var...

Kardes benim durum hava ayariyla alakali degilmis. Subaplari yapistirmisim :) Servis duruma müdahala etti ve düzellti. Simdi motor ilk halinden de daha güzel oldu. Son hizi bile artti.
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
3
beyler şimdi aklıma birşey takıldı benim boyum 1.71 ayaklar rahat deymezmi yere ? deneme fırsatım olmadı da
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
3
hade ya:pale: nese mh de çok hoşuma gidiyordu ama belki daha uzarım yaş 17 :mrgreen:
neyse saolasın
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
hade ya:pale: nese mh de çok hoşuma gidiyordu ama belki daha uzarım yaş 17 :mrgreen:
neyse saolasın

Kardes, senden daha kisa arkadas kullandi benim motoru.. Abartilacak bi durum yok. Mondinin resmi sitesinden arastirin ebatlarini öyle cok büyük bir fark yok motor ebatlari arasinda. En güzeli bi bayii ye git dene. Ama sorun olmayacaktir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:17 ----------

Arkadaslar, bugün 150MC yi gelistirme islemlerine bir yenisini daha ekledim hatta iki yenisini.
1.si elcik isitma taktirdim. Cok güzel dügme tertibati yaptim kendim, görünce sizde seveceksiniz.
2.si 4lü flasör taktiriyorum. Onunda dügmesi hazir fakat daha baglantilarini yaptiramadim. Vakit kalmadi.
Henüz resim cekme imkanim olmadi ama yarin ceker koyarim buraya.

ilk izlenimler icin bir iki resim buldum yinede.. Bu elcik isitmalari icin.

p1805070211.jpg


Bu da 4lü flasör icin hazirladigim switch.

p2022070211.jpg
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Arkadaslar, bugün 150MC yi gelistirme islemlerine bir yenisini daha ekledim hatta iki yenisini.
1.si elcik isitma taktirdim. Cok güzel dügme tertibati yaptim kendim, görünce sizde seveceksiniz.
2.si 4lü flasör taktiriyorum. Onunda dügmesi hazir fakat daha baglantilarini yaptiramadim. Vakit kalmadi.
Henüz resim cekme imkanim olmadi ama yarin ceker koyarim buraya.

ilk izlenimler icin bir iki resim buldum yinede.. Bu elcik isitmalari icin.

Hayırlı olsun. Yalnız ısıtma, dörtlü flaşör vs. bunları akü nasıl kaldıracak?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst