Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaza doğru çoğu 2011 model motor 0 fiyatları ucuzlarmı acaba? kampanya falan filan şeklinde? özellikle 150 MC :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
MC150 Koruma demiri

Bugün nihayet uzun zamandir düsündügüm ve alip almamakta tereddüt ettigim motor koruma demirlerinden taktirdim. CBF in koruma demiridir. Renginin mat olmasi egzost ile uyum icinde olmasindan ötürü hosuma gitti. Sira simdi demirin üzerine sis fari takmaya kaldi :)

p1406010211.jpg


p140602010211.jpg


p140601010211.jpg


p1407010211.jpg
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
22
QUOTE=m.s;2253091]
omegakont senin koruma demirin hangi motora ait birde en önemlisi siyah kaplamaları nasıl yaptın tabelacımı yaptı.
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
22
inzell kardeşim yazılanları karıştırma dikkatli oku.yanlış bile söylesem üslubün cok yersiz ve yanlış
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
atiturhan motor evrim geçirmeye başladı modial tanımayacak motoru, necatik35 üstat motor ile ilgili son görüşlerin nedir acaba bildiğim kadarı ile en tecrübeli kullanıcı sensin, görüşlerin bizim için çok değerli şimdiden teşekkürler
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
36
Motosikleti
Lambretta X300
QUOTE=m.s;2253091]
omegakont senin koruma demirin hangi motora ait birde en önemlisi siyah kaplamaları nasıl yaptın tabelacımı yaptı.

koruma demirini galeri gülhan da taktırdım ama özellikle hangi motora aittir diye sormadım. YBR ve MC 150 ye rahatlıkla uyuyor. Kaplamaları 3M de yaptırdım. Tabelacı değil özellikle araçlara karbon kaplama yapan bir 3M bayisiydi. Tabelacıların işi değil çünkü çok fazla kıvrım, girinti, çıkıntı mevcut. 2 yan parça ve yarım çamurluğun kaplanması yaklaşık 1:30 saat sürüyor. Malzeme de oldukça pahalı. 3 parça için 100 TL ödedim.

Tabelacı aynı 3M malzeme ile aynı kalitede yapabilir mi bilemiyorum. Pahalı bir deneme olur bence :)
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
22
Aa karıştırmışım ben, hemen altına gelince. (Affet) :bounce:

estagfurullah inzell sorun degil.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------

koruma demirini galeri gülhan da taktırdım ama özellikle hangi motora aittir diye sormadım. YBR ve MC 150 ye rahatlıkla uyuyor. Kaplamaları 3M de yaptırdım. Tabelacı değil özellikle araçlara karbon kaplama yapan bir 3M bayisiydi. Tabelacıların işi değil çünkü çok fazla kıvrım, girinti, çıkıntı mevcut. 2 yan parça ve yarım çamurluğun kaplanması yaklaşık 1:30 saat sürüyor. Malzeme de oldukça pahalı. 3 parça için 100 TL ödedim.

Tabelacı aynı 3M malzeme ile aynı kalitede yapabilir mi bilemiyorum. Pahalı bir deneme olur bence :)

eyvallah omegakont aydınlattıgın icin.bu kaplamayı bilgisayardan tek parca haldemi kesiyor
yoksa kıvrım ları el işciligiylemi yapıyor .
motoru alınca ilk iş izmire gitmek olacak gibi gözüküyor.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Beyler kontak "P" konumundayken ışıklarınız vs. yanıyor mu?

P kontak yarim acik mi demek oluyor? Sayet "evet"se. Evet, parklar aciksa farlar yaniyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 ----------

Abi koltuk ısıtmalarda var onlardanda tak :)

Herseyin bi sirasi var :) sonraki projeler: 4lü flashör, elcik isitma (bunlar zaten kargoda) sele isitmasi, Spor Hava filtresi uygulamasi. Koruma demiri üzeri sis lambalari. Bu sis lambalari konusunda akünü yer diyenleri duyar gibi oldum. Onlarinda rüzgar enerjisiyle calisanini buldum :) 8led li gündüz fari denilenlerden. Daylight. Yeni nesil otolarda standart mevcut olanlardan. Sadece bunlarin rüzgar gücüyle calisanlarindan :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
P kontak yarim acik mi demek oluyor? Sayet "evet"se. Evet, parklar aciksa farlar yaniyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 ----------



Herseyin bi sirasi var :) sonraki projeler: 4lü flashör, elcik isitma (bunlar zaten kargoda) sele isitmasi, Spor Hava filtresi uygulamasi. Koruma demiri üzeri sis lambalari. Bu sis lambalari konusunda akünü yer diyenleri duyar gibi oldum. Onlarinda rüzgar enerjisiyle calisanini buldum :) 8led li gündüz fari denilenlerden. Daylight. Yeni nesil otolarda standart mevcut olanlardan. Sadece bunlarin rüzgar gücüyle calisanlarindan :)


Abi şu daylight a link verebilirmisin.Birde bu 4 lü flaşör uag lerde bile var bızım motorlarda yok :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bende dortlu orjinalden varda şu rüzgar enerjisiyle çalışan sisleri merak ettim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst