yeni motorun kaç cc olmalı_?
:salut:kawasaki z750 :cat:yeni modeli hep sahip olmak isteyipte olamadıgım bi motordur:salut:
Mustafa hocam gel sana ybr 125 vereyim..180-200 banamısın demez...:queen:
olmadı mobilet gibi 4 motor birleştirir 500 cc yaparız...olmazmı??
şaka bi yana neredeyse kullanılmamış bir 2007 transalp var.ama malesef maddi olanaksızlıklar yanaştırmıyor yanına... daha 7000 kmde..arkadaşımda...
500 cc altı olmasın
:salut:kawasaki z750 :cat:yeni modeli hep sahip olmak isteyipte olamadıgım bi motordur:salut: