Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
:p
Bir gün boş bir vaktim olursa arkadan sökmüş olduğum lastiği öne takıp deneyeceğim.İyi bir netice verirse bildiririm.
Ben kaçar Rakı saati gelmiş:pKaçırmamak lazım:queen:

Abi neticeyi merakla bekliyor olacagim.

Afiyet olsun abime. Beni de seytanlar dürtüyor haftasonu ya. Bende bi cikayim mayalama falan yapayim diyorum :cat:
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Atilla abi senin motora bitiyorum ya. topcase yan çantalar falan enduro gibi olmuş :mrgreen:

Canım sıkıldıkça topiğe girip senin ve omegakont'un fotolara bakıyorum. Allah sorunsuz kullanmayı nasib etsin. Herkese hayırlı günler
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Atilla abi senin motora bitiyorum ya. topcase yan çantalar falan enduro gibi olmuş :mrgreen:


Valla ne yalan söyleyeyim, bende zaten GS, Varadero, Vstorm tarzi endurolara özendigim icin öyle cantalar kullaniyorum :) Bütce bunlara yetmedigi icin MC enduro ile idare ediyoruz :cherry:

Kardesim, allah sana daha güzellerini daha bol cantalilarini nasip etsin :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Beyler benim motorda bi sıkıntım var sistem sizlerde de aynı olduğu için sorayım.

İki seferdir başıma geliyor ve hep yedek depoya güveniyorum. Benzin musluğum yukarı konumda, yani normal depoda. Yakıt sarfiyatı testleri yapıyorum şu sıralar, yalnız depom bittikten sonra yedek depoya alsam da çalışmıyor. O da bitmiş oluyor. Ben bu işi anlamadım, o zaman yedek depo ne diye var? :)

Şimdiye kadar yedek depoyu ilk kulanmamda sorun yaşamadım, ondan sonra hiç çalışmadı.
Yakıt alırken benzin musluğu yukarı konumda hep, yani normal depo ayarında. Acaba onunla ilgili bir durum mu, yoksa yedek depom tıkalı falan mı?

Allahtan benzincilere yakındayken yolda kalıyorum. :mrgreen:
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla ne yalan söyleyeyim, bende zaten GS, Varadero, Vstorm tarzi endurolara özendigim icin öyle cantalar kullaniyorum :) Bütce bunlara yetmedigi icin MC enduro ile idare ediyoruz :cherry:

Kardesim, allah sana daha güzellerini daha bol cantalilarini nasip etsin :)

Eyvallah abim sağolasın. Benim abim 250 mct almıştı yan çantalarını sökecekti ben kızdım negüzel duruyor işte fln dedim. motoru topcase yan çantalı fln çok seviyorum. :) Mc 'nin ayrı bi havası var be :cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Beyler benim motorda bi sıkıntım var sistem sizlerde de aynı olduğu için sorayım.

İki seferdir başıma geliyor ve hep yedek depoya güveniyorum. Benzin musluğum yukarı konumda, yani normal depoda. Yakıt sarfiyatı testleri yapıyorum şu sıralar, yalnız depom bittikten sonra yedek depoya alsam da çalışmıyor. O da bitmiş oluyor. Ben bu işi anlamadım, o zaman yedek depo ne diye var? :)

Şimdiye kadar yedek depoyu ilk kulanmamda sorun yaşamadım, ondan sonra hiç çalışmadı.
Yakıt alırken benzin musluğu yukarı konumda hep, yani normal depo ayarında. Acaba onunla ilgili bir durum mu, yoksa yedek depom tıkalı falan mı?

Allahtan benzincilere yakındayken yolda kalıyorum. :mrgreen:

Benim bildiğim musluk yukarı konumda yedektedir. Çoğu motosiklette böyle :) Tersi yoktur sanırım.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Beyler benim motorda bi sıkıntım var sistem sizlerde de aynı olduğu için sorayım.

İki seferdir başıma geliyor ve hep yedek depoya güveniyorum. Benzin musluğum yukarı konumda, yani normal depoda. Yakıt sarfiyatı testleri yapıyorum şu sıralar, yalnız depom bittikten sonra yedek depoya alsam da çalışmıyor. O da bitmiş oluyor. Ben bu işi anlamadım, o zaman yedek depo ne diye var? :)

Şimdiye kadar yedek depoyu ilk kulanmamda sorun yaşamadım, ondan sonra hiç çalışmadı.
Yakıt alırken benzin musluğu yukarı konumda hep, yani normal depo ayarında. Acaba onunla ilgili bir durum mu, yoksa yedek depom tıkalı falan mı?

Allahtan benzincilere yakındayken yolda kalıyorum. :mrgreen:

kardeş senin başına gelen olay benimde geldi ama ben o şekilde sürüyorum olay şu ilk aldığımda düzde benzin bittiğinde yedeğe alıyordum çalışıyor yola devam ediyordum sonradan farkettim düzde devam ederken yedeğe düşünce yedeğe alıyordum çalışmıyordu ama düzde de çok yol yapıyordu anladığım kadarı ile deponun içindeki boru çıkmıştır düz ve yedek aynı anda biter bir bak istersen
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim bildiğim musluk yukarı konumda yedektedir. Çoğu motosiklette böyle :) Tersi yoktur sanırım.

Daha önce okumuştum. musluk aşağıdayken yedektir. ortada ise kapalıdır yukarıda açıktır. atilla abi resimle anlatmıştı ilk sayfalarda. arkadaşın motorda bir sorun olabilir. bence yedek depo ne kadar yakıt alıyorsa ona gre hesapla. musluk bozuk olabilir. örneğin 5 litre alırsın 2 lt yedektir. musluk üst konumdadır ama işlevini yapmadığı için rezervide kullanıyodur. servise göster istersen.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Kitapçıkta 1 litrelik bir haznesinin olduğu yazıyor. Garip şeyler oluyor zaten dün 40 km erken bitti benzin. :)

Peki şunu da deneyeyim faydası olacak mı: yakıt alırken musluğu yedeğe çevireyim, dolduktan sonra normale alıp yoluma koyulayım. Bu sefer normal depo bittiğinde yedeğe aldığımda çalışacak mı diye?..
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
16lt lik deponun 3lt'si yedek diye biliyorum. Ben her motor gezim sonrasi motosikleti garaja cektigimde muslugu kapali konuma getiriyorum. Binecegim zaman aciyorum. Yedegi hic acmak zorunda kalmadim. Gösterge yarilara geldiginde benzinimi aliyorum hep.Genelde 25-30tl lik benzin aliyor. Bitirmeden almamin nedeni genellikle gezilere katildigim icin grup halinde seyir ederken geziye cikmadan benzinimi aliyorum. Cünkü grup halinde hareket edildiginden böylesi daha dogru oluyor.
Muslugun konumu hakkinda bilgi ayrica kitapciginda mevcuttur.
Yakit tüketimleri 100km'de kac lt civarinda? Kullanicilar paylasirsa bende mukayese etmek isterim.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Çok komik birşey oldu, kitapçıkta yukarıda olan normal depo işareti motorun üzerinde alt kısıma denk geliyor. Rezil olduk şimdi. :queen:

Bu arada birazdan motorun arkasındaki tutunma zımbırtısını sökeceğim. :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bu fotoğrafı günün fotoğrafı ilan etmenizi talep ediyorum. :cherry:

img1132q.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst