- Katılım
- 9 Şub 2010
- Mesajlar
- 939
Bir gün boş bir vaktim olursa arkadan sökmüş olduğum lastiği öne takıp deneyeceğim.İyi bir netice verirse bildiririm.
Ben kaçar Rakı saati gelmişKaçırmamak lazım:queen:
Abi neticeyi merakla bekliyor olacagim.
Afiyet olsun abime. Beni de seytanlar dürtüyor haftasonu ya. Bende bi cikayim mayalama falan yapayim diyorum :cat: