- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar uzun zaman oldumu bilmiyorum bu siteye üye olduğumdan beri bakınıp duruyorum pazartesi gününe ehliyetimde hazır gibi birşey ve artık bi motosiklet almamın zamanı geldi sanırım 
şuanda bütçe olarak 1.800tl gibi bi rakam var aklımda ama param nakit değil kredi kartına 6taksitle almayı düşünüyorum
1.85boy 73kg ağırlığındayım bütçeme uygun şuanda kafamda iki motor var bunlardan biri uzun zamandır bakındığım mondial mct 250 bi diğeriyse daha yeni karşılaşıp aşık olduğun şeker kız asya as 125t.
mct 250 alırsam 2.el almak durumundayım 2.eline param yetiyo hatta şu linkdeki motorda hoşuma gitti http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sahibinden-satilik-40651290/detay
eğer şeker kız asyadan alırsamda 0 almayı düşünüyorum oda 1.8-1.9 dan satılıyo http://www.asyamotor.com.tr/content/view/54/56/
şimdi benim sorunum şu aslında gönlümden geçen mct 250 hem boy olarak tam oturum üstünde kazık gibi kalmam hemde asyaya göre daha karizmatik ama tek eksisi 2.el olacağı için kimseye güvenemiyorum.mct 250nin 2.elini taksitle alabilmemin tek imkanı ya galeri motoru olacak yada karttan taksitli avans çekicem.
asya alırsamda 0 motor olacak taksitle ilgili bi derdim olmayacak zaten bayiler 6taksiti faizsiz bi şekilde yapıyolar.ama 302tl de ruhsat masrafı çıkacak.
siz olsanız hangisini yapardınız 2.el bi mct 250 mi yoksa 0 asyamı ?
çok kararsızım ya aslında mct istiyorum ama 2.el olması beni o motordan soğutuyo:silent:
şuanda bütçe olarak 1.800tl gibi bi rakam var aklımda ama param nakit değil kredi kartına 6taksitle almayı düşünüyorum
1.85boy 73kg ağırlığındayım bütçeme uygun şuanda kafamda iki motor var bunlardan biri uzun zamandır bakındığım mondial mct 250 bi diğeriyse daha yeni karşılaşıp aşık olduğun şeker kız asya as 125t.
mct 250 alırsam 2.el almak durumundayım 2.eline param yetiyo hatta şu linkdeki motorda hoşuma gitti http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sahibinden-satilik-40651290/detay
eğer şeker kız asyadan alırsamda 0 almayı düşünüyorum oda 1.8-1.9 dan satılıyo http://www.asyamotor.com.tr/content/view/54/56/
şimdi benim sorunum şu aslında gönlümden geçen mct 250 hem boy olarak tam oturum üstünde kazık gibi kalmam hemde asyaya göre daha karizmatik ama tek eksisi 2.el olacağı için kimseye güvenemiyorum.mct 250nin 2.elini taksitle alabilmemin tek imkanı ya galeri motoru olacak yada karttan taksitli avans çekicem.
asya alırsamda 0 motor olacak taksitle ilgili bi derdim olmayacak zaten bayiler 6taksiti faizsiz bi şekilde yapıyolar.ama 302tl de ruhsat masrafı çıkacak.
siz olsanız hangisini yapardınız 2.el bi mct 250 mi yoksa 0 asyamı ?
çok kararsızım ya aslında mct istiyorum ama 2.el olması beni o motordan soğutuyo:silent: