sanırım artık ilk motorumu alma vakti geldi :)

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
arkadaşlar uzun zaman oldumu bilmiyorum bu siteye üye olduğumdan beri bakınıp duruyorum pazartesi gününe ehliyetimde hazır gibi birşey ve artık bi motosiklet almamın zamanı geldi sanırım :)
şuanda bütçe olarak 1.800tl gibi bi rakam var aklımda ama param nakit değil kredi kartına 6taksitle almayı düşünüyorum
1.85boy 73kg ağırlığındayım bütçeme uygun şuanda kafamda iki motor var bunlardan biri uzun zamandır bakındığım mondial mct 250 bi diğeriyse daha yeni karşılaşıp aşık olduğun şeker kız asya as 125t.
mct 250 alırsam 2.el almak durumundayım 2.eline param yetiyo hatta şu linkdeki motorda hoşuma gitti http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sahibinden-satilik-40651290/detay
eğer şeker kız asyadan alırsamda 0 almayı düşünüyorum oda 1.8-1.9 dan satılıyo http://www.asyamotor.com.tr/content/view/54/56/

şimdi benim sorunum şu aslında gönlümden geçen mct 250 hem boy olarak tam oturum üstünde kazık gibi kalmam hemde asyaya göre daha karizmatik ama tek eksisi 2.el olacağı için kimseye güvenemiyorum.mct 250nin 2.elini taksitle alabilmemin tek imkanı ya galeri motoru olacak yada karttan taksitli avans çekicem.
asya alırsamda 0 motor olacak taksitle ilgili bi derdim olmayacak zaten bayiler 6taksiti faizsiz bi şekilde yapıyolar.ama 302tl de ruhsat masrafı çıkacak.
siz olsanız hangisini yapardınız 2.el bi mct 250 mi yoksa 0 asyamı ?
çok kararsızım ya aslında mct istiyorum ama 2.el olması beni o motordan soğutuyo:silent:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
o kadar zaman sitede durdun da çin malı motor almaman gerektiğini öğrenemedin mi :)
zayıf uzun boylu adama enduro gider
2.500 lira civarlarına çıkabilirsen hyosung rx 125 bulabilirsin
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
o kadar zaman sitede durdun da çin malı motor almaman gerektiğini öğrenemedin mi :)
zayıf uzun boylu adama enduro gider
2.500 lira civarlarına çıkabilirsen hyosung rx 125 bulabilirsin

biliyorum ama hiç olmamasındansa çin malı olması yine iyi değilmidir:queen: malesef o fiyatlara çıkamam gibi gözüküyo 1.800-2.000 max birde bu kredi kartlarının nakit avans faizleri yüksek 1800tl çeksem 2000i geçermi?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hiç olmaması daha iyidir, en azından motordan soğumazsın :)
sabır, kendisi acı meyvesi tatlı olan bir meziyet.
biz de zamanında sabırsız davrandık ta enazından durumu kurtaracak bütçemiz vardı
biraz daha para biriktirmelisin
hem uzun zayıf adama enduro gider; dinle beni
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
vay be 2006 model motor daha 3500 km de.. yersen..
arkadaşım iki seçenek içinde sana mondial gider, öbürü altında kaybolur
kredi kartından nakit avans çekeyim deme yanarsın, faizi geçtim nakit çekim ücreti ödersin bi ton.
iyice araştır acele etme kredi kartına taksit yapan ikici ellerde oluyor ben çok gördüm adam iş yerinden çekiyor yada komşusundaki pos makinesinden çekiyor.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hiç olmaması daha iyidir, en azından motordan soğumazsın :)
sabır, kendisi acı meyvesi tatlı olan bir meziyet.
biz de zamanında sabırsız davrandık ta enazından durumu kurtaracak bütçemiz vardı
biraz daha para biriktirmelisin
hem uzun zayıf adama enduro gider; dinle beni
Yok yok alcam ben artık bekleyemem daha :queen:(umarım aldıkdan sonra ''almaz olaydım'' diye konu açmam:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:27 ----------

vay be 2006 model motor daha 3500 km de.. yersen..
arkadaşım iki seçenek içinde sana mondial gider, öbürü altında kaybolur
kredi kartından nakit avans çekeyim deme yanarsın, faizi geçtim nakit çekim ücreti ödersin bi ton.
iyice araştır acele etme kredi kartına taksit yapan ikici ellerde oluyor ben çok gördüm adam iş yerinden çekiyor yada komşusundaki pos makinesinden çekiyor.
mct 250ler 2006model zaten ama trafiğe çıkışı daha sonra olabilir arayıp sormak lazım.km meselesinde haklısın herkes sildiriyo işte bu yüzden 2.ele güvenemiyorum:salut:
evet dediğin gibi birisi denk gelse tam işime yarardı ama şans meselesi :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:29 ----------

kartın limiti yeterse en iyisi 0 mct 250 almam en azından boyu boyuma huyu huyuma uygun bişe olur :D
daha bi kaç ay önce 2.800tl ye ilan veriliyodu 3050 yazıyolar şimdi yeni yıl tarifesi.iyide daha ucuzlaması gerekmiyomu motorlar zaten 2006 üretimi 2011 değilki :/
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
350 t asya ne kadar güzel yapmışlar,,, ama çok zayıf ve pahalı özelliklere göre
 
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
131
ben sıfır mondial 150RE aldım ve kafamı halen vuruyorum :pr:.. bende dedim hiç olmayacağına en azından çin olsun diye.. şimdi satmaya çalışıyorum bence birazdaha para bulabiliyorsan çinden vazgeç.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
hiç olmaması daha iyidir, en azından motordan soğumazsın :)
sabır, kendisi acı meyvesi tatlı olan bir meziyet.
biz de zamanında sabırsız davrandık ta enazından durumu kurtaracak bütçemiz vardı
biraz daha para biriktirmelisin
hem uzun zayıf adama enduro gider; dinle beni

Ya kimse istemezde çin malı motor almayı. İlk motor için çin malı almak çok ideal bişey bence alınmamalı falan desen daha hoş olur çin malı kullanan biri olarak gücüme gitti. Çin malı amatörlüğünü atmak için çok mantıklı bir motor. Bir düştüm 50tl hasar oldu arkadan jip çarptı 70tl hasar oldu o yüzden bana ilk motor için çok cazip geliyo benim fikrimde bu. Ayrıca asya 200gy-2 de çok sağlam bi motor 300.000 gitmişi bile var temel düşüncem ilk motorun çinli alınması ve tecrübe alındıktan sonra direk satılması. Saygılar. Bu arada çok haklı uzun zayıf adama enduro gider. 2 ye falan olan asya 200gy-2 leri 1800 e taksite falan bi anlaşmayı deneyebilirsin çok sağlam motor temin ederim sizi.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
biliyorum ama hiç olmamasındansa çin malı olması yine iyi değilmidir:queen: malesef o fiyatlara çıkamam gibi gözüküyo 1.800-2.000 max birde bu kredi kartlarının nakit avans faizleri yüksek 1800tl çeksem 2000i geçermi?

2000 tl'ye mal edeceğin o motoru 800-900 lü rakamlara satamayacaksın.

as125t kullanmış biri olarak,ters dönmüş mantar gibi görünebilirsin.

çin malları içinde enaz sıkıntı çıkarandır 12000km (2yıl)boyunca hiç problemsiz kullandım,ama satarken büyük kaybı göze almalısın:wiinkk:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
2000 tl'ye mal edeceğin o motoru 800-900 lü rakamlara satamayacaksın.

as125t kullanmış biri olarak,ters dönmüş mantar gibi görünebilirsin.

çin malları içinde enaz sıkıntı çıkarandır 12000km (2yıl)boyunca hiç problemsiz kullandım,ama satarken büyük kaybı göze almalısın:wiinkk:

evet 125t nin benim için en büyük -si boy problemim yoksa tam benlik bi motor klasik :queen: mct250lerin 0larıda fiyat olarak pahalı ama 0 alırsam kredi kartından çekilebilceği için avansdaki kadar boşa faiz ödemiyicem.çok kararsızım bi yanımda kasma o kadar git 125t al olsun bitsin diyo ama sonra pişman olabilirim ufak kalcak motor altımda
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
125zn konusunu okudumda 185boy 90kg ile kullananlar varmış en iyisi ben bi mondial yada asya bayisinde motorun üstüne oturayım.bu arada bu motorun sahibine mesaj attım http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0km-de-9-ay-cikisli-ihtiyactan-41329647/detay
şöyle bir cevap yazdı :''resim yeni motor 3900 lerde şu an motorun ilk sahibiyim (annemin üzerine) muayene istemez zaten 2010 çıkışlı vergisi de bu ay ödendi(pulu) sigortasını bulamıyorum ama o kolay çıkabilecek bişey biliyosunuz 20-30 tl ye çıkar yada sigortacıdan faxlatırız. trafik şubelik kazası yok... 1 kazası var on soldan düşme yok ama on kaporta zarar gördü değişti yenilendi çekişi kuvvetli teklemesi yok balatası sağlam. tek marşta çalışır.''
bu motor hakkında yorumlarınız nedir ? bu arada benim hiç motordan anlayan tanıdığımda yok motor bakmaya kimle gidicem bilmiyorum sanırım ustalar parayla motor bakmaya geliyomuşlar ama benim tanıdığım ustada yok :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bugün avcılarda bi tane 125zn gördüm seyyar simitciye öylesine bunun sahibinin kim olduğunu biliyomusun dedim.hemen dedi motormu alcan falan bende evet dedim sahibi nerde :) sahibi bi mağazada çalışıyomuş 30lu yaşlarında güler yüzlü bi abi.tanıştık ettik derken boy ölçüştük hemen 172 boyundaydı o ben 185im.17bindeki 2007trafiğe çıkışlı motoruna 1000tl istedi fiyat hakkında yorum yapmadım ama tabiki çok dedi :) motorun grenajlarında hasarlar var falan.üstüne oturabilirsin işte kafana göre takıl bak incele dedi.bende gittim tatlı kızı baya inceledim.
selesi ehliyeti alırken bindiğim motordan çok çok daha rahat ve öyle bacaklarım sığmamazlıkta yapmadı sanki iyi gibi geldi bana ama tek başıma olduğumdan resim çekinemedim :mrgreen: şuan artık kafamda iyice netleştirdim 2.el almayı düşünüyorum temiz 125zn,125t veya 250mct :) bu arada motor üste alma işlemleri ne kadar tutuoyor ve hafta sonu yapılabiliyomu çok sürermi? daha kafama uygun motor bulamadım ama şimdiden sorayım dedim
'''bu arada mesajlarım flood olarak algılanmasın.burdan devam edilsin diye yeni konu açmak istemedim'''
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bugün avcılarda bi tane 125zn gördüm seyyar simitciye öylesine bunun sahibinin kim olduğunu biliyomusun dedim.hemen dedi motormu alcan falan bende evet dedim sahibi nerde :) sahibi bi mağazada çalışıyomuş 30lu yaşlarında güler yüzlü bi abi.tanıştık ettik derken boy ölçüştük hemen 172 boyundaydı o ben 185im.17bindeki 2007trafiğe çıkışlı motoruna 1000tl istedi fiyat hakkında yorum yapmadım ama tabiki çok dedi :) motorun grenajlarında hasarlar var falan.üstüne oturabilirsin işte kafana göre takıl bak incele dedi.bende gittim tatlı kızı baya inceledim.
selesi ehliyeti alırken bindiğim motordan çok çok daha rahat ve öyle bacaklarım sığmamazlıkta yapmadı sanki iyi gibi geldi bana ama tek başıma olduğumdan resim çekinemedim :mrgreen: şuan artık kafamda iyice netleştirdim 2.el almayı düşünüyorum temiz 125zn,125t veya 250mct :) bu arada motor üste alma işlemleri ne kadar tutuoyor ve hafta sonu yapılabiliyomu çok sürermi? daha kafama uygun motor bulamadım ama şimdiden sorayım dedim
'''bu arada mesajlarım flood olarak algılanmasın.burdan devam edilsin diye yeni konu açmak istemedim'''

noter masrafın 69 tl

hafta sonu işlem yapamazsın
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
bugün avcılarda bi tane 125zn gördüm seyyar simitciye öylesine bunun sahibinin kim olduğunu biliyomusun dedim.hemen dedi motormu alcan falan bende evet dedim sahibi nerde :) sahibi bi mağazada çalışıyomuş 30lu yaşlarında güler yüzlü bi abi.tanıştık ettik derken boy ölçüştük hemen 172 boyundaydı o ben 185im.17bindeki 2007trafiğe çıkışlı motoruna 1000tl istedi fiyat hakkında yorum yapmadım ama tabiki çok dedi :) motorun grenajlarında hasarlar var falan.üstüne oturabilirsin işte kafana göre takıl bak incele dedi.bende gittim tatlı kızı baya inceledim.
selesi ehliyeti alırken bindiğim motordan çok çok daha rahat ve öyle bacaklarım sığmamazlıkta yapmadı sanki iyi gibi geldi bana ama tek başıma olduğumdan resim çekinemedim :mrgreen: şuan artık kafamda iyice netleştirdim 2.el almayı düşünüyorum temiz 125zn,125t veya 250mct :) bu arada motor üste alma işlemleri ne kadar tutuoyor ve hafta sonu yapılabiliyomu çok sürermi? daha kafama uygun motor bulamadım ama şimdiden sorayım dedim
'''bu arada mesajlarım flood olarak algılanmasın.burdan devam edilsin diye yeni konu açmak istemedim'''

dostum merhaba öncelikle...
avcılardaki mondial bayisinde o asyaya benzer 125 zn vardı birebir aynılar bence.. ben oturdum üzerine motor altımda kayboldu hadi onu da geçtim motoru döndüremezsiz sağa sola o boyla bacakların gidona çarpıyor.. benim boy 1.79 civarı olmasına rağmen..orada sıfır mct 250 var şu anda kırmızı renkte.. cazip bir fiyata verebilir elindekini satmaya çalışıyordu çünkü..eğer uğrarsan benim ismimle geldiğini söyle biraz yardımcı olur belki sana ( ismim uğur mct mi oradan almıştım) mct yi 7000 km kullandım ve tık demedi..zaten bizim forumdada okudun, hala sorular kaldıysa kafanda özelden cevaplarım seve seve :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst