Gel arkadaş sende gel![]()
Yok onlar hızlı motorcular traktörlere binmezler![]()
arkadaşlar güzel bir bulduk kısmetse bir dahaki toplantıyı kendi yerimizde yapacagız gibi bir sistem oluşturup şubat ayında yerimizi açarız inşallah
dürümcüde yemiştik adanaları. balık yiyelim balık :cat: kilo almazsak iyi
he he balıgı kendi yerimizde bizzat ellerim le yapıucam size :queen:
ohooooo işte budur ya, kardeşime bak sen :cat:
ayıpsın kardesim yaf. bide yanında göbek salata. birer duble rakı ohooo daha ne olsun. tatlıyı unutmadık fırnda fıstıklı helva. rakının yanında mis mis :cat:
ooo karışık motor grubu oldu yine,yağsada yağmasada çay içmeye geliriz kısmetse.
Size iyi eğlenceler. Ben o gün ve ertesi gün hayırlı bir iş ve onun hazırlığı için aranızda olamayacağım :wiinkk:
Karışık olmayacak tek tek aldıracaz cruiser ları herkese :cherry:
Almam diyen olursada her hafta bi aksesuar getirecek cruisercılaranasıl fikir ama şimdi geldime :queen: