[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 28 Ocak 11 Cuma

Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
arkadaşlar güzel bir bulduk kısmetse bir dahaki toplantıyı kendi yerimizde yapacagız gibi bir sistem oluşturup şubat ayında yerimizi açarız inşallah
 
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
28
merhaba,

o akşam bir toplantıya katılmam gerekli ama en azından sizlerle tanışmak adına kısa bir süreliğine olsada geleceğim. Görüşmek üzere...
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Vay Reşit Enginin dürümcü etkinliklerinden başka toplantılara da katılırım diyosun yani :)

şaka kardeşim gel bekleriz :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Her türlü Burak abi :cherry: Yalnız yağmur çok şiddetli olursa erteleyebilirim kendi adıma bu etkinliği.:rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
he he balıgı kendi yerimizde bizzat ellerim le yapıucam size :queen:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
aloooo neler oluyor orada

ayıpsın kardesim yaf. bide yanında göbek salata. birer duble rakı ohooo daha ne olsun. tatlıyı unutmadık fırnda fıstıklı helva. rakının yanında mis mis :cat:

balık şahane helvada ama eve gitmeden alkolll yok arkadaşlar sonra yolda uçmaya filan kalkışırsınız nemelazım işi garantiye alın salonda çekin kafayı yatak odası yan tarafta motora binmeden sızarsınız daha garanti olur demi:)
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

Size iyi eğlenceler. Ben o gün ve ertesi gün hayırlı bir iş ve onun hazırlığı için aranızda olamayacağım :wiinkk:

uzay hayırlı işi bu hafta bitirdin bitirdin yoksa haftaya bu gurup kıızı kaçırıp baş göz edeceğiz seni bir daha toplantıları ekmeyesin izin yok sana bitir işi ona göre:mrgreen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Karışık olmayacak tek tek aldıracaz cruiser ları herkese :cherry:
Almam diyen olursada her hafta bi aksesuar getirecek cruisercılara :p nasıl fikir ama şimdi geldime :queen:

memetay kardeşim sağolsun kenarda biz dostları için birtane gv 250 bulunduruyor :) ara sıra turluyoruz ama bana ufak geliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst