Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
Şu motoru alayımda yazın sizi canlandırayım size ilaç lazım arkadaşlar ninja alemi çökmüş yaa:D:D,0
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
hahah :D:D giderim valla yaa:D satayım cbr yi nasıl bari 100 km hıza kaç saniyede çıkıyor 150 km hıza sabitleyip rahat gidebiliyormusunuz?? ve bakımlar ne kadar tutuyor yardım edersen süper olur yaa 1000 2500 4000 8000 12000 vsvs
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım...da yemyeşil bir tane ninja almak üzereyim.. 8bin500 e 2008 model.. fiyat uygun mudur? 1300kmde?:)))yeni sayılırım ama hastasıyım:)

Fiyatı bana pahalı geldi açıkçası ben sezonda 2009 model 1600 km de 7900 tl ye aldım şimdi kış geliyor fiyatların biraz daha ucuz olması gerek şahsi fikrim :farao:

Ama aradaki fark beni çokta etkilemez diyorsanız tabiki tercih sizin ben aldığım fiyatı söyledim.

Saygılar.
 
Katılım
14 Ocak 2011
Mesajlar
3
Fiyatı bana pahalı geldi açıkçası ben sezonda 2009 model 1600 km de 7900 tl ye aldım şimdi kış geliyor fiyatların biraz daha ucuz olması gerek şahsi fikrim :farao:

Ama aradaki fark beni çokta etkilemez diyorsanız tabiki tercih sizin ben aldığım fiyatı söyledim.

Saygılar.

hocam ninja istiyorum ama ankara civarında bulabildiğim en temiz motorda bu.bundan temizi yok açıkça ve ucuzu..:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:31 ----------

ankaradaki motor dan bahsediyorsun galiba

peki sence granajdaki stıkırlar niye keyfi sökülür?

hocam grenaj temiz gördüğüm kadarıyla. ankarada iki tane var dediğim motordan satılık. pekte anlamıyorum ama kontrol ettirebilirsin istediğin gibi dedi. :silent: bakalım usta bulabilrsem bugün kontrol ettirecem.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
hocam ninja istiyorum ama ankara civarında bulabildiğim en temiz motorda bu.bundan temizi yok açıkça ve ucuzu..:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:31 ----------



hocam grenaj temiz gördüğüm kadarıyla. ankarada iki tane var dediğim motordan satılık. pekte anlamıyorum ama kontrol ettirebilirsin istediğin gibi dedi. :silent: bakalım usta bulabilrsem bugün kontrol ettirecem.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-cok-temiz-ninja-250r-34813954/detayselamlar bu lınkte ilanı incelemeni tavsiye ederim...
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
hocam ninja istiyorum ama ankara civarında bulabildiğim en temiz motorda bu.bundan temizi yok açıkça ve ucuzu..:)

Siz fiyat olarak uygunmudur diye sordunuz bende ona göre cevap verdim. Motoru görmek lazım ve tabiki imkanlar da önemli ama bence sadece kendi şehriniz ile sınırlı kalmayın derim.

Saygılar.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Bu kadar takıntılı olmaya gerek yok sonuçta bu aletler 2 tekerli ve tek başlarına ayak duramıyor devrilebilir.
Şasesinde ve yürüyeninde bir problem yoksa boya çok önemli bir şey değil.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
ya benim gözlerimde hemen fark ediyor.
motorun granajının birisi boyalı. yani sola düşmüş bu motor. ninja yazısı bir tarafta var digerinde yok zaten renk te tutmamış.


Sana öyle geliyor sanırım belki ışık veya açıyla alakalı da olabilir ben kuruçeşme daytonada bu motora baktım motorda bir sıkıntı yok
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
ya benim gözlerimde hemen fark ediyor.
motorun granajının birisi boyalı. yani sola düşmüş bu motor. ninja yazısı bir tarafta var digerinde yok zaten renk te tutmamış.

ışık farkı yüzünden çok farklı görünebiliyor motor, bnim motor içinde bir arkadaşımız (kim demişti şu an hatırlayamıyorum, dürüm buluşmasında laflıyorduk) deposu orijinal değil galiba diye sormuştu. yakından bakınca fark olmadığını görmüştük. (gece ışık almayan bir yerde duruyordu motor, uzaktan inceliyorduk oyle)

fotoğraflara çokta takılmamak lazım gölge yada ışık yüzünden farklı görünebiliyor. sticker bekide tazyikli su yüzünden çıkmıştır.

ayrıca casillas'a katılıyorum, km'si orijinal ve şasede/yürüyende sorun yoksa grenajdaki çizikler fiyat düşümrek için pazarlıkta işe yarar :cat:

yinede işi şansa bırakmayıp iyi bir usta ile gitmek lazım.

bu arada ödeme koşulları iyiymiş :) keşke bana denk gelseydi :)
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
ya benim gözlerimde hemen fark ediyor.
motorun granajının birisi boyalı. yani sola düşmüş bu motor. ninja yazısı bir tarafta var digerinde yok zaten renk te tutmamış.

motor yıkanırken ninja stkerlar cıkabılıyo cok saglam degil...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 ----------

selam arkadaşlar MTV sorgulaması yapan arkadaşlar plakanız kayıtta görünmüyorsa vergi dairesine giderken yanınızda motorun fatura+öit makbuzu+ruhsat. fotokobisini getirmeyi unutmayın aksi takdirde benim gibi eve dönmek zorunda kalırsınız...saygılar..
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ikinci el motor alırken nelerle karşılaştığımı bilemezsiniz. tecrubeyle sabittir. hiç kimse kaza yapmaz sadece kapıdan içeri girerken çizilir sürter nedense sitikir yıkmada atar. boya oldugunu belledinmi benim haberim yok ben böyle aldım der. ikinci el bu kadar hata kadı kızında da bulunur der. ayaklıgını açmayı unutmuşum o zaman yere düştü der. sıfır hata der 500 km gidersin 600 f in km saatini oynamış olur. ilk sahibinden ögrenirsin bendeyken 25 binde der sen o motoru 10 bin de diye alırsın. 3 binde bir ninja aldım istanbuldan ufak bir çizik diye gittim motor da eksoz komple çizik ve boya vardı yanlış anlamayın böyle bir motor 7 den fazla etmez bir eksoz orjınal 1000 tl altındaki küçük parça 400 tl sinyal 75 tl kafa gıranajı 400 tl yan granaj 550 tl stıkır hariç sıtıkır 75 tlhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-kawasaki-ninja-250r-sag-yan-granaj-oem-yedek-parca-32292159/detay

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:35 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sag-yan-granaj-oem-yedek-parca-32292159/detay
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
ikinci el motor alırken nelerle karşılaştığımı bilemezsiniz. tecrubeyle sabittir. hiç kimse kaza yapmaz sadece kapıdan içeri girerken çizilir sürter nedense sitikir yıkmada atar. boya oldugunu belledinmi benim haberim yok ben böyle aldım der. ikinci el bu kadar hata kadı kızında da bulunur der. ayaklıgını açmayı unutmuşum o zaman yere düştü der. sıfır hata der 500 km gidersin 600 f in km saatini oynamış olur. ilk sahibinden ögrenirsin bendeyken 25 binde der sen o motoru 10 bin de diye alırsın. 3 binde bir ninja aldım istanbuldan ufak bir çizik diye gittim motor da eksoz komple çizik ve boya vardı yanlış anlamayın böyle bir motor 7 den fazla etmez bir eksoz orjınal 1000 tl altındaki küçük parça 400 tl sinyal 75 tl kafa gıranajı 400 tl yan granaj 550 tl stıkır hariç sıtıkır 75 tlhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-kawasaki-ninja-250r-sag-yan-granaj-oem-yedek-parca-32292159/detay

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:35 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sag-yan-granaj-oem-yedek-parca-32292159/detay

o zaman 2.el motor almazsın.
sıfır alırsın kafan rahat olur.

sonucta 2el motor alıyorsun sahıbide motorunu savuncak.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
zaten ilk ninjayı aldıgımda bu tür kandırmacaları görünce satıp sıfır tekrar aldım.
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
adamın türk olma olasılığını merak ettim valla?? en azından kan cekmiş diye düşünüyorum..
ayrıca seyrederken kadraja kırmızı alev gibi bişey giriyor bazen.. ilk gördüğümde ahanda motor yanıyor dedim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst