- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,174
Merhaba arkadaşlar,
Herkese iyi yıllar
3 Ocak itibariyle İzmir'de olacağım, görüşmek, hasret gidermek üzere...
Yeni yılınız kutlu olsun şimdiden...
Herkese iyi yıllar
3 Ocak itibariyle İzmir'de olacağım, görüşmek, hasret gidermek üzere...
Yeni yılınız kutlu olsun şimdiden...