[İzmir - MT]

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Merhaba arkadaşlar,

Herkese iyi yıllar

3 Ocak itibariyle İzmir'de olacağım, görüşmek, hasret gidermek üzere...

Yeni yılınız kutlu olsun şimdiden...
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
79
Arkadaslar 16 ocak için 2 adet izmir erzurum uçak bileti var elimde. işim cıktıgı için gidemicem kampayalı bilet oldu için iptal edemiyorum. biletin tekini 50 tl ye aldım isteyen arkadas olursa uygun fiyata verebilirim. İletişim : 0530 328 68 30
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba arkadaşlar,

Herkese iyi yıllar

3 Ocak itibariyle İzmir'de olacağım, görüşmek, hasret gidermek üzere...

Yeni yılınız kutlu olsun şimdiden...

Hoş geldin Ali'cim senin için de iyi bir yıl olur inşallah:wiinkk: En kısa zamanda görüşürüz inşallah..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 ----------

Merhaba gitardando

Bencede bi ara toplaşsak çok sevinirim.

Volkan merhaba.
Bu akşam İnciraltı (Kırkahvesinde) Cengiz ve Alptunay'la birlikteydik...yakında Terasta bir toplanma organize edeceğiz....Cengiz organizasyonu haledecek sanırım:wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
3 yada 4 şubat gibi bir büyük toplantıyı TERAS kafede yapma düşüncesindeyiz. bu zaman zarfında bize uygun ve daha eğlenceli bir mekan bulursak ( kuru fasulye,pilav,turşu) ( fasıllı sade bir mekan) ( çorba, bol sohbet) gibi değerlendirmeye alınacak ve en geç toplantıya bir hafta kala duyurulacaktır :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
3 yada 4 şubat gibi bir büyük toplantıyı TERAS kafede yapma düşüncesindeyiz. bu zaman zarfında bize uygun ve daha eğlenceli bir mekan bulursak ( kuru fasulye,pilav,turşu) ( fasıllı sade bir mekan) ( çorba, bol sohbet) gibi değerlendirmeye alınacak ve en geç toplantıya bir hafta kala duyurulacaktır :rendeer:

Teras en uygun yer olur gibi geliyor... Hem bilindik mekan hem de aktivite bol ... :p:p:p

En kısa sürede görüşmek üzere.. :rendeer::rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Plaka Ruhsat İşlemleri

Değerli arkadaşlarım bu arada İzmir'de motorumun ruhsat ve yeni plaka işlemlerini acaba kendim yapabilirmiyim? Çok zormudur yada çok teferruatlımıdır? Yada güvenilir bir trafik takip bürosuna versem çok mu komisyon alırlar?Bu konuda değerli tecrübelerinizi benimle paylaşmanızı rica ediyorum.Bunun dışında motosikletim sıfır olduğundan ilkkez trafiğe çıcağaından masrafları çok tutarmı?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Değerli arkadaşlarım bu arada İzmir'de motorumun ruhsat ve yeni plaka işlemlerini acaba kendim yapabilirmiyim? Çok zormudur yada çok teferruatlımıdır? Yada güvenilir bir trafik takip bürosuna versem çok mu komisyon alırlar?Bu konuda değerli tecrübelerinizi benimle paylaşmanızı rica ediyorum.Bunun dışında motosikletim sıfır olduğundan ilkkez trafiğe çıcağaından masrafları çok tutarmı?

Boşa muammeleciye para kaptırma..Kendin yapablirsin..... Bir dosya alıcaksın... Aracın faturaları ve yeterlilik belgelerini kimlik fotokopinle birlikte emniyete vericeksin.... Onlar sana bastırman için plaka fişi vericek... Onu bastırdıktan sonra emniyetten mühürleteceksin... Ruhsatını alıcaksın... Aslında uzun işlem gibi duruyor ama gayet basit...

Boşa aracılara para kaptırmaya değmez... :cat:
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Boşa muammeleciye para kaptırma..Kendin yapablirsin..... Bir dosya alıcaksın... Aracın faturaları ve yeterlilik belgelerini kimlik fotokopinle birlikte emniyete vericeksin.... Onlar sana bastırman için plaka fişi vericek... Onu bastırdıktan sonra emniyetten mühürleteceksin... Ruhsatını alıcaksın... Aslında uzun işlem gibi duruyor ama gayet basit...

Boşa aracılara para kaptırmaya değmez... :cat:

Peki bu işlemleri yaparken ayrıcada vizeye de girecekmiyiz?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ve kesinlikle kapıda "sana yardımcı olayım","abi o öyle götürülmez dilekçe,ek1 bla bla doldurtacaksın şuradan" gibi şeyler söyleyenlere inanma.Onlarda kurnaz takipçiler.Elinde dosyayı görünce hemen yapışırlar kemeraltı esnafı gibi.
İşlemleri kesinlikle kendin yapabilirsin,hem daha güvenli hemde daha ucuza mal etmiş olursun.Takipçiye para kaptırmanın hiç bir anlamı yok..Tabi yine karar sizde..
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Ve kesinlikle kapıda "sana yardımcı olayım","abi o öyle götürülmez dilekçe,ek1 bla bla doldurtacaksın şuradan" gibi şeyler söyleyenlere inanma.Onlarda kurnaz takipçiler.Elinde dosyayı görünce hemen yapışırlar kemeraltı esnafı gibi.
İşlemleri kesinlikle kendin yapabilirsin,hem daha güvenli hemde daha ucuza mal etmiş olursun.Takipçiye para kaptırmanın hiç bir anlamı yok..Tabi yine karar sizde..

Çok teşekkür ediyorum, bu açıklamalar oldukça içimi rahatlattı. Hayatımda ilkkez plakalı bir aracım olacak acemilik ve heyecan o yüzden.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 ----------

Hayır..Ruhsatta yazan tescil tarihinden itibaren 3 yıl vize yapılmaz... Tescil tarihi ruhsata başvurduğun gündür....:cat:

Peki bu işlemleri yaparken ayrıcada vizeye de girecekmiyiz?

Boşa muammeleciye para kaptırma..Kendin yapablirsin..... Bir dosya alıcaksın... Aracın faturaları ve yeterlilik belgelerini kimlik fotokopinle birlikte emniyete vericeksin.... Onlar sana bastırman için plaka fişi vericek... Onu bastırdıktan sonra emniyetten mühürleteceksin... Ruhsatını alıcaksın... Aslında uzun işlem gibi duruyor ama gayet basit...

Boşa aracılara para kaptırmaya değmez... :cat:

Verdiğin bu yararlı ve açıklayıcı bilgiler için çok teşekkür ediyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Model Gemilerim

Değerli arkadaşlarım,yaklaşık olarak 5 yıldır profesyonel ahşap model gemiler yapmaktayım ve bu çalışmalarımın tamamını FORUM da bulunan KONU DIŞI Bölümündeki MT-Modelciler grubunda resimlerin tamamını paylaştım.Oradan tüm modellerimin resimlerine bakabilirsiniz.İyi seyirler :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:05 ----------

Değerli arkadaşlarım,yaklaşık olarak 5 yıldır profesyonel ahşap model gemiler yapmaktayım ve bu çalışmalarımın tamamını FORUM da bulunan KONU DIŞI Bölümündeki MT-Modelciler grubunda resimlerin tamamını paylaştım.Oradan tüm modellerimin resimlerine bakabilirsiniz.İyi seyirler :)
Linkini veriyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/hobiler/70496-mt-modelcilik-grubu-3.html
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
3 yada 4 şubat gibi bir büyük toplantıyı TERAS kafede yapma düşüncesindeyiz. bu zaman zarfında bize uygun ve daha eğlenceli bir mekan bulursak ( kuru fasulye,pilav,turşu) ( fasıllı sade bir mekan) ( çorba, bol sohbet) gibi değerlendirmeye alınacak ve en geç toplantıya bir hafta kala duyurulacaktır :rendeer:


Bizce uygun....inşallah nasip olur. Her zaman yaptığımız gibi Cuma akşamı yapalım da adet yerini bulsun:wiinkk::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst