[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 21 Ocak 11 Cuma

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Anladım seni. Yardımcı olurum desem yalan olur canının sıkılmasını istemem o yüzden. Bu konuda destekçin çıkar umarım. En kısa zamanda senide görmek isteriz aramızda :cat:
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
selam millet hobaaa :queen: ben geldim nasılsınız napıyonuz bakalım.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Bende yön özrü olduğundan motoru ilk aldığımda yanlışlıkla tarfiğin içinde buldum kendimi hemde en baba trafikte bağdat caddesine atmışım kendimi :cherry: caddeden kurtulana kadar birazCIK korna yemştm az biraz da küfür etmişlerdir heralde:p
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
51
Anladım seni. Yardımcı olurum desem yalan olur canının sıkılmasını istemem o yüzden. Bu konuda destekçin çıkar umarım. En kısa zamanda senide görmek isteriz aramızda :cat:

yardım önerin için çok çok teşekkür ederim. ben yarın tekrar arıyacağım motor sahibini, eğer eve kadar ben getiririm derse ulaşım problemini çözmüş olurum, eğer olmassa senle iletişim kurabilirmiyim?
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Ohooo burak abide gelmiş hoş gelmiş. Naptın abi motoru halloldu mu ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------

yardım önerin için çok çok teşekkür ederim. ben yarın tekrar arıyacağım motor sahibini, eğer eve kadar ben getiririm derse ulaşım problemini çözmüş olurum, eğer olmassa senle iletişim kurabilirmiyim?

Olur tabi ama gün ve saatte önemli h.içi çalışıyorum 09,00 - 18,00 arası ve bostancıda oturuyorum. Ona göre ayarlamaya çalışırız bişeyler :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------

Kardeşim, hoş geldin, bu motorKafa hararet yapmış sanıyorum.
Tutturdu abi Hyosung alın diye, deli midir nedir? :)
Kıskanıyo kıskanıyo :bounce:


:queen: Abi taktım valla özellikle sana aldıracam bu gv250 yi :cherry: Aldırmasamda bulcam bi hal çaresini senide gv ci yapcam bi şekilde :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Ohooo burak abide gelmiş hoş gelmiş. Naptın abi motoru halloldu mu ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------



Olur tabi ama gün ve saatte önemli h.içi çalışıyorum 09,00 - 18,00 arası ve bostancıda oturuyorum. Ona göre ayarlamaya çalışırız bişeyler :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------




:queen: Abi taktım valla özellikle sana aldıracam bu gv250 yi :cherry: Aldırmasamda bulcam bi hal çaresini senide gv ci yapcam bi şekilde :cherry:

O senin dediğin yalan olur, boş ideallere kapılma :) daha gençsin daha güzel hayaller kur :queen:
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
51
[/COLOR]

Olur tabi ama gün ve saatte önemli h.içi çalışıyorum 09,00 - 18,00 arası ve bostancıda oturuyorum. Ona göre ayarlamaya çalışırız bişeyler :wiinkk:

olur abi, benimde cumartesi niyetim var şimdilik, ben sana özelden telefonumu da veriyim, seninkini de sakıncası yoksa alıyım. öyle iletişim kursak olur mu?
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

evet bende ondan korkuyorum :)
öyle hemen trafige çıkma motora sakin bir yerde alış hatta egitim al sana küçük çekmecede yardımcı olalac bir arkadaş var selamımı söyle yakınsınız tanışın sana ustada bulur adı kemal mkemalyonca diye gv650 sahifesinde yazıyor özelden mesaj gönder
selam millet hobaaa :queen: ben geldim nasılsınız napıyonuz bakalım.

iyiyiz asıl sen ne ettin arızayı nerde buldun makina iyimi
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Konuyu Toparlayalım

Herkese selamlar arkadaşlar...

İstanbul'daki Cruiser, Chopper ve Costum kullanıcıları olarak beraberce organizosyonlar yapıp birlikte sürüşler, toplantılar ve piknikler yapmak isteriz.

Her Hafta Bu Tip Buluşmalar Yapmak İstiyoruz.

Tarih: 21 Ocak 2011 Cuma

Saat: 19:00 - 22:30 Arası

Yer: MALTEPE MOSTON CAFE
www.mostoncafe.com (adrese buradan olaşabilirsiniz)

İlgilenen herkesi aramızda görmekten mutluluk duyarız...

Tabiki herkesin motosiklet ile katılımını bekleriz ama kış nedeniyle Hava Mualefetinin ne durumda olacağı belli olmadığı için kötü hava koşullarında motosiklet ile katılım zorunlu değildir...

http://maps.google.com/maps?f=q&sour...74558931584572

1.GV650İ
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_
14- mayildiz (mali)
15-.metin içerenköy
16-oguzkan ümraniye ..
17-ferhat0210
18-CEKSİ
19-......
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
sercan adamı attan indirip eşşege bindirmeye calısıyosun. :queen: bizi boşver yenilere veya alacak olanlara tavsiye et madein koremidir nedir :queen: hyosung&KANUNİ yii
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Ezin siz ezin ben seviyorum gv 250 mi :salut: :p İlerde kıskanıp derseniz bende bi tur atıyım vermem motorumu :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Ezin siz ezin ben seviyorum gv 250 mi :salut: :p İlerde kıskanıp derseniz bende bi tur atıyım vermem motorumu :cherry:

Ayıpsın kardeş ezmeyiz kimseyi...

Sen şansını zorluyon ondan sana öyle geliyo, 2 tane diyorum kapıda daha ne uğraşıyon benle :) eheheheh
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
alooo burak motoru ne ettin
bu gün emlakcı olan metin geldi tanıştık ve bana yakın 150 m2 bir yer varmış orayı gösterdi fena değil ama daha güzel bir yer buluruz belki diye araştıralım dedim

yakında kendi yerimizde toplanacagız arkadaşlar
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
alooo burak motoru ne ettin
bu gün emlakcı olan metin geldi tanıştık ve bana yakın 150 m2 bir yer varmış orayı gösterdi fena değil ama daha güzel bir yer buluruz belki diye araştıralım dedim

yakında kendi yerimizde toplanacagız arkadaşlar

:cat::cat::cat:

Abi naptın sen :)
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
51
öyle hemen trafige çıkma motora sakin bir yerde alış hatta egitim al sana küçük çekmecede yardımcı olalac bir arkadaş var selamımı söyle yakınsınız tanışın sana ustada bulur adı kemal mkemalyonca diye gv650 sahifesinde yazıyor özelden mesaj gönder


iyiyiz asıl sen ne ettin arızayı nerde buldun makina iyimi


gv650i bahsettiğin arkadaşa özel msj attım daha bakması sanırım, yardımın için çok saol, inşallah en kısa zamanda aranıza katılırım.




bu arada arkadaşlar benim motor alma işi ciddiye binince hafif bir korku başladı

şimdi ben daha önce scooter falan kullandım ancak bikaç sefer yazlık yerde o da, vitesli bir sefer kullandım o da kısa mesafe, 4 yıldır ehliyetim var ancak pratiğim yok.
şimdi ben vitesli motoru alınca kıvırabilirmiyim? ne biliyim motor bana ağır gelir mi? ne kadar zamanda alışırım?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst