[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 21 Ocak 11 Cuma

Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_
14-...
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
344
Bende geleyim, benimde şopırım var.

1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_
14- mayildiz (mali)
15-...

Cuma akşam sis varmış virajlara yavaş girin.
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Bende geleyim, benimde şopırım var.

1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_
14- mayildiz (mali)
15-...

Cuma akşam sis varmış virajlara yavaş girin.

Eyvallah, Gel tabi ya...
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
gv 250 kullanıcısı arkadaşlar fazla artislik yaptı ama 650 lerde artıyo yani :)
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
1
1.GV650İ
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_
14- mayildiz (mali)
15-.metin içerenköy
16-oguzkan ümraniye ..
17-ferhat0210
18-CEKSİ
Ben de geliyorum arkadaşlar.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
hobaaa bir gv 250 daha aydeeeee :queen:

Vallaha aldıracam cenk abi sana bi gv250 :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
hobaaa bir gv 250 daha aydeeeee :queen:

Vallaha aldıracam cenk abi sana bi gv250 :cherry:

Höyt :) ölürümde vazgeçmem BlackWidow'umdan...

Şimdi bir full aksesuar, bir tane de full customum var kapıda :)

Tombo, Meyto, İnzell ohoooo çok işin var çok :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
51
arkadaşlar ayrıca da konu açmıştım buraya yazarak konuyu bozmak istemem ancak, siz cruisercı arkadaşlarımdan bir ricam var. önümüzdeki günlerde motor almaya niyetliyim, ilk motorum olacak dolayısıyla acemiyim. suzuki intruder 250 alıcam bir tane, bana yardımcı olabilecek varmıdır aranızda?
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
51
küçükçekmece sefaköy e yakın oturuyorum. motor gaziosmanpaşa da

tombo sahibi makine çok temiz hiç bir sorunu yok sadece 3 aydır kapalı garajda kullanılmıyor dedi. 2006 model 24000km de 6000 tl istiyor
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Sadece motorun sana getirilmesinimi istiyorsun yoksa orasında burasında bişey varmı yokmu onada bakılsın istiyormusun? Eğer dersenki motoru getirin yeter yardımcı olmaya çalışırım ama kontrolünü yapamam bi kusuru olup olmadığına dair...
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
51
aslında daha önemlisi motorun incelenmesi, kusuru olup olmaması. acaba satıcıyla beraber güvenilir bi ustaya gitsem göstersek böyle halletsek olur mu? ancak bildiğim bir usta yok.
küçükçekmece ye de getirmeye biraz korkuyorum aslında ancak daha önce hiç motora binmemiş değilim fakat bu çapta bir alet kullanmadım, daha çok scooter kullandım. vitesli beni istanbul trafiğinde zorlar mı bilmiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst