[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 21 Ocak 11 Cuma

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
vay vay vaaaay arkamızdan hain planlar ha? hiçbişey demiyorum, görüşeceğiz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:48 ----------

1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-...

Eee napalım bu gidişle grupta herkeste gv250 olacak en iyisi sizde alın birer tane... Eyüp abi diyordu zaten gözüme hoş gelmeye başladı diye... Onu kafalarız her türlü :queen:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Blackwidow gibi bir makinanın selesine oturmanı temenni ediyorum kardeşim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:20 ----------



vaaaaay resmen satılıyorum sanıyorum ki!!!

Ahahahahah abi bak bi sen kalıyosun gv 250 si olmayan takas edelim üstüne bişey vermene gerek yok. Yanında çantalarda hediyemdir. Lastikleri değiştirisin bi zahmet 5 senelikte üzerine afiyet :queen:

Temennin içinde teşekkür ederim ayrıca :rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Ahahahahah abi bak bi sen kalıyosun gv 250 si olmayan takas edelim üstüne bişey vermene gerek yok. Yanında çantalarda hediyemdir. Lastikleri değiştirisin bi zahmet 5 senelikte üzerine afiyet :queen:

Temennin içinde teşekkür ederim ayrıca :rendeer:

Yorumsuz...
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
selam millet motor bana kelek yaptı.:pr::pr: rolentide calısıyor 1, vitese atıyoeum stop. 2, vitese atıyorum stop:pr::pr: 2 şık var ya debriaj ayırmıyor yada benzin pompası miyadını doldurdu. halledebilirsem ne ala halledemessem. biriniz beni bırakır :queen:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

selam millet motor bana kelek yaptı.:pr::pr: rolentide calısıyor 1, vitese atıyoeum stop. 2, vitese atıyorum stop:pr::pr: 2 şık var ya debriaj ayırmıyor yada benzin pompası miyadını doldurdu. halledebilirsem ne ala halledemessem. biriniz beni bırakır :queen:

yan ayak sivici tutuluk yapmasın ayak kapanmadı gibi algılarsa motoru durdurur vitese atar atmaz duruyorsa kesin odur
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
abim onada baktım ayaklık hem acık vitese attım hemde kapalı iken . 2 sekildede stop ediyor.::ranntign svici soktum yıne aynı. sanırım benzin pompasından. ::rantinp:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
yan ayak sivici tutuluk yapmasın ayak kapanmadı gibi algılarsa motoru durdurur vitese atar atmaz duruyorsa kesin odur

Katılıyorum çünkü banada aynısı olmuştu boştayken çalışıyor vitese atınca tık yok:silent:
Ama benimki tutukluk değil ayağı açık unutmamdan kaynaklanmış sonradan farkettim. Farkedene kadarda az küfür etmedim hani :cherry:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

abim onada baktım ayaklık hem acık vitese attım hemde kapalı iken . 2 sekildede stop ediyor.::ranntign svici soktum yıne aynı. sanırım benzin pompasından. ::rantinp:

bazı motorlarda siviç ayırır bazılarında birleştirir debriyaj olsa stop etmez sanjıman cayırtı yapar benzin olsa hemen durmaz kalkış yapar en azından
kesin elektirik arızası vitese geçer geçmez duruyorsa
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
yok be abim 1 saat ugrastım atladım taksiye eve geldim orda oldunu bilseydim gelir dim valla
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

yok be abim 1 saat ugrastım atladım taksiye eve geldim orda oldunu bilseydim gelir dim valla

ben karşıdaydım direk eve geldim neyse hayırlısı olsun akşamın hayrından sabahın şerri iyidir derler
sabah bakarsın takıldıgın yerde ara beni yardımcı olurum
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
selam millet motor bana kelek yaptı.:pr::pr: rolentide calısıyor 1, vitese atıyoeum stop. 2, vitese atıyorum stop:pr::pr: 2 şık var ya debriaj ayırmıyor yada benzin pompası miyadını doldurdu. halledebilirsem ne ala halledemessem. biriniz beni bırakır :queen:

Geçmiş olsun kardeşim, bencede sorun ayaklıktaki sviçte gözüküyor. Dediğin gibi ise eğer debriyaj sorununda takır tukur eder illaki... Benzin hortumu desen onda sıkıntı olsa hiç çalışmaz (yolda kaldığım günü hatırla... :) )
Sen 1 saat uğraşırsan halledersin o işi aslında ama dalgın haline gelmiş heralde?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:11 ----------

debriaja basılı halde 1, viteste de calışlmıyor :???

Bak işte bunu bende denedim ayaklık açık iken, çalışmıyor...
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
490
Herkese Selam.

Cuma günü ihtimalen ben de aranıza katılabilirim.
Halidun abi seni ararım...

Ayak svicini söktükten sonra ayaklığa değil de, motora giden kısımdaki iki teli birbirine değdirmen lazım. Belki sadece söküp denemişsindir, belki de zaten birleştirerek denemişsindir. Bilmiyorum ama sorun bu gibi gözüküyor.

Sevgiler, saygılar millet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst