vay vay vaaaay arkamızdan hain planlar ha? hiçbişey demiyorum, görüşeceğiz...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:48 ----------
1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-...
Eee napalım bu gidişle grupta herkeste gv250 olacak en iyisi sizde alın birer tane... Eyüp abi diyordu zaten gözüme hoş gelmeye başladı diye... Onu kafalarız her türlü :queen:
Bende hasta oldum o motora diyip oturuyorum :salut:
gv ile takaslık gt250r![]()
Blackwidow gibi bir makinanın selesine oturmanı temenni ediyorum kardeşim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:20 ----------
vaaaaay resmen satılıyorum sanıyorum ki!!!
Ahahahahah abi bak bi sen kalıyosun gv 250 si olmayan takas edelim üstüne bişey vermene gerek yok. Yanında çantalarda hediyemdir. Lastikleri değiştirisin bi zahmet 5 senelikte üzerine afiyet :queen:
Temennin içinde teşekkür ederim ayrıca :rendeer:
selam millet motor bana kelek yaptı.r:
r: rolentide calısıyor 1, vitese atıyoeum stop. 2, vitese atıyorum stop
r:
r: 2 şık var ya debriaj ayırmıyor yada benzin pompası miyadını doldurdu. halledebilirsem ne ala halledemessem. biriniz beni bırakır :queen:
yan ayak sivici tutuluk yapmasın ayak kapanmadı gibi algılarsa motoru durdurur vitese atar atmaz duruyorsa kesin odur
abim onada baktım ayaklık hem acık vitese attım hemde kapalı iken . 2 sekildede stop ediyor.::ranntign svici soktum yıne aynı. sanırım benzin pompasından. ::rantinp:
debriaja basılı halde 1, viteste de calışlmıyor :???
yok be abim 1 saat ugrastım atladım taksiye eve geldim orda oldunu bilseydim gelir dim valla
selam millet motor bana kelek yaptı.r:
r: rolentide calısıyor 1, vitese atıyoeum stop. 2, vitese atıyorum stop
r:
r: 2 şık var ya debriaj ayırmıyor yada benzin pompası miyadını doldurdu. halledebilirsem ne ala halledemessem. biriniz beni bırakır :queen:
debriaja basılı halde 1, viteste de calışlmıyor :???