- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, bir sorum olacaktı. Motor rölantide stop etmeden çalışıyor iyi güzel ama hafiften yükseliyor alçalıyor devir. Tam sabit değil sorun yaratmıyor ama felaket gıcık oluyorum. Karbüratör ayarı yeni yapıldı sizce ne olabilir ? Çok teşekkürler şimdiden