Rölanti sabit değil.

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Merhaba arkadaşlar, bir sorum olacaktı. Motor rölantide stop etmeden çalışıyor iyi güzel ama hafiften yükseliyor alçalıyor devir. Tam sabit değil sorun yaratmıyor ama felaket gıcık oluyorum. Karbüratör ayarı yeni yapıldı sizce ne olabilir ? Çok teşekkürler şimdiden
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
egzostunla oynattınmı? iççini boşaltmak yada ses çıkarsın diye herhangi başka bişey?
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
hava filtresini değiştirmeden öncede oluyomuydu? yada buji kaliteli bi markamı? Egzostla oynamış olsaydın garanti ondandı.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Karbüratörün rölanti ayarı yanlıştır. Karbüratör şamandırası düzensiz hareket ettiği için devir değişir.
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar, bir sorum olacaktı. Motor rölantide stop etmeden çalışıyor iyi güzel ama hafiften yükseliyor alçalıyor devir. Tam sabit değil sorun yaratmıyor ama felaket gıcık oluyorum. Karbüratör ayarı yeni yapıldı sizce ne olabilir ? Çok teşekkürler şimdiden

arkadaşlar gerekeni yazmış. Öncelik rölanti ayarın kaçta, hortumların kontrolü, manifold bağlantılarının kontrolü ki manifoldun oringi çabuk deforme oluyor, hava filtresinin bağlantısı, sübap ayarların ve en son silindire bak yağ kaçağın falan varmı? Silindir üst kafanın kapağına bak.
daha da geriye kalan karbüratör hava ayarı
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Büyük ihtimal manifolttan kaynaklanan bi sorun gibi. Manifoltun motora bağlandığı yerdeki vidalarıkontrol et manifoltun o kısmında bi delik falan varmı onada bak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst