Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
68
Arkadaşlar bir soru sordum.Cevap verirseniz memnun olacağım.Motorun lastiklerine kaç bar hava vuruyorsunuz?
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
bar değil psi olarak ön 28 arka ise 30..

Ama hafifsen 26 28de yapabilirsin...

Ha kitapçıkta ne mi yazıyor ?

lastik basınçlarınızı 175 kpa ile 225kpa arasında tutunuz diyor..

Kpa to psi yazarsan çeviriciler var google'da..
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
114
Mondial 150 Mash
mndl-150-mash.jpg


150 ZC biraz gelişmiş hali gibi ?

150 ZC mi yoksa 150 Mash mı daha iyi özellikte.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
Mondial 150 Mash
mndl-150-mash.jpg


150 ZC biraz gelişmiş hali gibi ?

150 ZC mi yoksa 150 Mash mı daha iyi özellikte.

ayak koyma yerleri düz bu nedenle sucular çok rağbet eder bana sorarsanız zc nin tipi daha güzeldi mondial zc yi geliştirmeliydi biraz piaggio skipere benzemiş genel olarak 10 üzerinden 7 veriyorum görünüşüne göre tabii
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
mondial motorları kendisi geliştirmiyoki, çindeki fabrikalardan model beğenip getiriyolar :D
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
sözde 2010 model ama hala karbüratörlü...
yapıyorsun adam akıllı enjeksiyonlu yap bir işe benzesin...
ekzoz benimkiyle aynı..
arka sele zc nin aynısı...
ve motor zc den ufak...
hemde belirgin biçimde ufak...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
http://www.nationalonlinescooters.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=1704
bunlar aslında kaliteli motor ama çinliler taklit ederek kendilerini geliştiriyorlar
yani bir zamanlar japonların yaptığı gibi ama şimdi japon malı dendimi kalitedir
ilerde çinlilerede dandik diyemicekler ama daha gelişme aşamasındalar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:07 ----------

http://www.nationalonlinescooters.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=24416
buda bir rs modeli mesela..
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
yarın far yerine uygun xenon bulabilirsem taktırıyorum :cherry:
sürekli erteliyordum ama artık zamanı geldi ::evil::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 22:57 ----------

Hehehehe :queen::):cherry:




22 yaşındayım Marmaristeyim ama gönlüm KSKde hala...Müzisyenim:bounce:, öğrenciyim aöf muhabbetleri yani...Bilindiği üzere bi ZC'em var onla uğraşıyorum bu aralar :) Zaten çok sıcak pek bişey yapılmıyo anca geceleri işte...(dip not: Klasik espiridir YARIŞMACI ARKADAŞLARA BAŞARILAR

berker abi gelmiyeceksin galba KSK ya
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
wolky-ksk şu h4 işini bitirmeden zenona bakmayacağım. merceksiz halde çok kötü. bir de 8000lik alma, beyaz renk olacak diye lambanın lümen değerini düşürme. 4300 en idealiymiş.

arka far grubunu plakalığı sökmeden çıkarabilir miyim? arka farın içindeki parlak far tasını çıkarıp led şeritleri farın dış camına silikonlamak istiyorum. o parlak far tası çıkar mı? çıkarınca tekerden gelen yağmur çamur oraya gider mi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:52 ----------

rölanti ayarını ayarlayayım derken bir şey farkettim. karbüratörden silindire giden bir boğaz var, adını bilmiyorum. plastikten ve sürekli "pıst pıst" şeklinde hava kaçırır gibi ses çıkarıyor. sanırım o hortum delik. beyinsiz servis ... neyse. nazilliyi aramak şart oldu.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
wolky-ksk şu h4 işini bitirmeden zenona bakmayacağım. merceksiz halde çok kötü. bir de 8000lik alma, beyaz renk olacak diye lambanın lümen değerini düşürme. 4300 en idealiymiş.

arka far grubunu plakalığı sökmeden çıkarabilir miyim? arka farın içindeki parlak far tasını çıkarıp led şeritleri farın dış camına silikonlamak istiyorum. o parlak far tası çıkar mı? çıkarınca tekerden gelen yağmur çamur oraya gider mi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:52 ----------

rölanti ayarını ayarlayayım derken bir şey farkettim. karbüratörden silindire giden bir boğaz var, adını bilmiyorum. plastikten ve sürekli "pıst pıst" şeklinde hava kaçırır gibi ses çıkarıyor. sanırım o hortum delik. beyinsiz servis ... neyse. nazilliyi aramak şart oldu.
merceği bende düşündümde acayip uğraştıran bir iş..
hem aşırı zamankaybı, tabii birde maliyeti işin...

arka far grubunu sökmek için plakalığı çıkartman şart...
sadece onunlada bitmiyor, bagajıda sökmen gerekiyor...
arka çamurluğu sakın çıkartma derim motoru geçtim arkan çamur için kalır...
ben derimki arka farı sök, camla tası ayır, ledi tasın içine yuvarlak şekilde döşe...
sonra farı kapat slikon çek yada çektir yerine tak...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
artık benimde xenonum var :queen:
rölede koydular çok güzel oldu h4 uzun-kısa 100 tl bayıldım
ama adam çok uğraştı
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
hayırlı olsun wolky...
iyide zaten far rölesi vardı bunlarda ikinciyi koyma ihtiyacı neden doğduki?
beynini nereye koydunuz?
ampül kısmını nasıl hallettiniz?
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
röle yoktu abi ya beyni torpido gozunun ustune koydu ama tak düz vermiyor uyun kısa yapıyor ama uzun sola doru kaydırıyor xD
yarın son ayarlama olarak onu halletçez o farın oturduğu metali yapıştırdık abi ya
umarım onu yamık falan yapıştırmamıştır
sola doğru veriyor far azıcık

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------

sabah yaptırdım ama sinrimi bozdu şimdi yamuk göstermesi faln yarın düzellttircm
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
ampülün çizgisinden hizalayın....
tam alta gelmesi lazım...
ampül kısa uzun motorlumu?
yoksa devrelimi?
biraz daha açarsan yardımcı olabilirim...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
kısa uzun motorlu abi
şimdi bi metal yuva var onun içine giriyor lamba
sola veriyor azcık sanırım yamuk yapıştırdı?
birde uzuna basıyorum daha sola yakına veriyor
nasıl düzeltebilirimki
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
wolky şimdi nasıl anlatayım sana...
ampülün dışında mavi kablo gibi birşey var...
onu tam aağıya vereceksin altta kalacak yani...
ampülün demiri dediğin olay artı gibi birşeyse tek kalan kol altta olur...
images


yoksa ampülün altı bu tip mi?

images
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst