- Katılım
- 24 Kas 2010
- Mesajlar
- 163
valla bekleriz farkları hem motoru değiştirecekler için bilgi olur
ne renk aldınız![]()
siyah farlar beyaz tertemiz 2009 un 12 sinde trafiğe çıkmış ama 2005 model yalnızca 1 senedir trafikte
valla bekleriz farkları hem motoru değiştirecekler için bilgi olur
ne renk aldınız![]()
@serkanyeliz: hayırlı olsun. iki motoru karşılaştırma yazılarını isterim kardeşim.
@faruk07: sen bu motora ne yaptıysan bana da anlat ben de yapacağım. hızı artarsa sana cok dua ederim. sana zahmet son bi isteğim, yolda giderken göstergenin hızını ve kilometreyi gösterirken bir video çekmen. cep telefonunu bantla gidonun ortasındaki yere bantlayabilirsin. şimdiden teşekkürler.
@wolky-ksk: oje işi kafama yattı. dediğin gibi 1-2 yerde benim de çizikler var. mavi oje alıp süreceğim.
valla benim ikinci motorum büyük olasılıkla ya kawasaki ninja 250 yada kymco venox 250 oluro anki ruh halime bağı l
)
güç elde etmek için koni tarzı ekzoz gerekir...benim üstteki mavi kısım olmayalı beri her depoda (16 tl-4 lt) 20 km az yapıyorum. orijinal egzoz da iyiymiş aslında. halen daha garantiden egzozum gelmedi!r:!!!
eğer ilerde bu garantiden gelen egzoz da patlarsa kaybolursa sanayide egzoz yaptırırken nelere dikkat etmek lazım?
biraz olsun güç elde etmek için;
1. elyaf ne kadar kullanılmalı?
2. o delikli tüplerin delikleri büyük mü küçük mü olmalı?
3. daha başka ne etkenler var?
sanırım 2. motorum piaggio x9 500 olacak. sizce maxi scooterların arasında en az yakıp en fazla güç veren hangi model? ben biraz araştırmıştım ve x9 en iyiydi. enjeksiyonlu olduğu için bir çok 250 ccden bile az yakıyormuş. kullananlar 15-16 krş yakıyor diyor.
x9 250 gerçten güzel motor ama x8 200 ün devasa bagajı yabana atılır cinsten değil ve yeni versiyonlar yani x evo 250 ve 400 ler x8 200 e çok benziyor ben temiz x9 250 çok aradım ama genelde durumları kötüydü aldığım motoru görünce temizliğine inanamadım 2009 un 12. ayında trafiğe çıkmış yalnızca 13 aylık ve gerçekten tertemiz anlamayan birine alalı 1 hafta oldu dedim inandı hız olarak 130 u gördüm bassam daha giderdi ve ilginç olanı zc gibi yırtınmıyordu zaten en fazla zcde 90 gördüm ve motora birşey olacak diye korkup yavaşladım x8 200 hava ne kadar soğuk olursa olsun tek marşta tık diye çalışıyor ayak marşı yok zaten gerekte yok üzerindeki lastik michelin ve gerçekten kaliteli 60 lada gitsem 100 ü geçsemde motor bağırmıyor yırtınmıyor yakıt değerlerini henüz hesaplayamadım ama ortalama 13 kuruş kadar yakıyor bu rakam net değil farlarını aldığım arkadaş beyaz ampul taktırmış hem çok şık hemde aydınlatması güzel tek handikapı bakımlarının pahalı olduğu söyleniyor ama 6000 kmde yağ ve yağ filitresi değişimi oluyormuş sanırım 100 tl civarı ağır bakımıda 12000 kmde bir yapılıyormuş fark ortada unutmadan koltuğunun rahatlığını anlatamam zc ile yarım saat sonra arkam uyuşmaya başlardı bunun koltuğu ise yumuşak deriden karar sizlerinbenim üstteki mavi kısım olmayalı beri her depoda (16 tl-4 lt) 20 km az yapıyorum. orijinal egzoz da iyiymiş aslında. halen daha garantiden egzozum gelmedi!r:!!!
eğer ilerde bu garantiden gelen egzoz da patlarsa kaybolursa sanayide egzoz yaptırırken nelere dikkat etmek lazım?
biraz olsun güç elde etmek için;
1. elyaf ne kadar kullanılmalı?
2. o delikli tüplerin delikleri büyük mü küçük mü olmalı?
3. daha başka ne etkenler var?
sanırım 2. motorum piaggio x9 500 olacak. sizce maxi scooterların arasında en az yakıp en fazla güç veren hangi model? ben biraz araştırmıştım ve x9 en iyiydi. enjeksiyonlu olduğu için bir çok 250 ccden bile az yakıyormuş. kullananlar 15-16 krş yakıyor diyor.