Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
suzukinin ekzozunun sadece tüpü ayak koyma granajından lastiğin sonuna kadar geliyor...
siz gsx 1000rr ın ekzozunu taktık deyince şaşırdık kaldık..
bu ekzoz normal bir ekzoz sanayiide bir saatinizi ayırarak yapılabilecke bir ekzoz..
tüpün içini ters mi düzmü koydunuz?
delikler ne durumdadır?
bir zahmette koyduğunuz elyaf miktarı nedir?
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
abim 150 tl gibi bi fiyata özel egzos yapıyolar benim aklıma yatmadı bu iş :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 ----------

@serkanyeliz: hayırlı olsun. iki motoru karşılaştırma yazılarını isterim kardeşim.

@faruk07: sen bu motora ne yaptıysan bana da anlat ben de yapacağım. hızı artarsa sana cok dua ederim. sana zahmet son bi isteğim, yolda giderken göstergenin hızını ve kilometreyi gösterirken bir video çekmen. cep telefonunu bantla gidonun ortasındaki yere bantlayabilirsin. şimdiden teşekkürler.

@wolky-ksk: oje işi kafama yattı. dediğin gibi 1-2 yerde benim de çizikler var. mavi oje alıp süreceğim.

öle bi renk buldumki hafif simli koyu gri arada hiç fark yok çizik yerle zaten matmış matlığına pek bakmamıştım alırken
he bide alırken açıp bi sürün bi yere şişede durduu gibi durmuyo :queen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
wolky 150 liraya orjinal, kaplama değil nikelaj el yapımı ekzoz yaptırısın...
tipinide kendin seçersin...
eğer benim ekzoz garantiden gelmeseydi üçgen tipli karbon kaplama yaptırıyordum 170 liraya...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
bende egzos istiyorum ama benim egzos sağlam çıktı :queen:
fuzuli masrafa gerek yok ondan düzgün kullanıyorum motoru :)
abim sen nasıl o hale getiriyorsun egzosu ben anlamadım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:09 ----------

bi yamaha scooter egzosu taksak xD
400 tl sanırım yamahanın egzoslar
geçen gün bizim amortisr fiyatlarına baktım 18 tl yada o civarda bişey
bide yamahaya bakıyim dedim 250 tl :S:santa:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
valla ikiside lastiğin ordaki bağlantı yerinden koptu...
nasıl oldu bende anlayamadım:)
iyide oldu...
bu yeni ekzoz daha iyi...
ama japon motorlarından bahsetme bi bakımı bile ocağına incir ağacı dikiyor adamın:)
o yüzden zcyi daha çok kullanıyorum...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
ben egzostan çok ses istemiyorum normal sesinin az daha fazlası yeter bana.özel yaptırdığım egzosta ses seviyesi çokmu olur
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
onu kendin ayarlatırsın tamamıyla sana bağlı..
ekzoz tüpünün içine nasıl anlatsam delikli bir sac yerleştirilir...
bunun deliklerinin yönlerini ve elyaflarını senin istediğin sese göre ayarlarlar...
tok güzeül bir ses sayan yeterli olur gibime geliyor sana...
diğerli apaçi işi oluyor zaten:)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
evet diğer türlü apaçi oluyor
tok ses yeter başkalarını rahatsız etmicek kadar :)
ama benim egzos sağlam işte 3. kat boyayı vurcam yaza doğru egzosa :cherry:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
mat siyah yanmaz boya ile 2 kat atsan yeter herhalde...
ben belimi doğrultamaya çalışıyorum şu sıralar..
eğer olursa bir dahaki sezon sonu gilera nexus 500 alacağım...
wolky imkanın olursa kesinlikle bin ve sür derim...
çok farklı bir motor...
racing bile bana o kadar keyif vermiyor desem yalan söylemiş olmam...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
imkan olursa denerim ama ben denersem heves yaparım almaya :D
bu aralarda hatta 5-6 sene bana yeni motor yolu gözükmüyor :pale:
gilera gp 800 de hoşuma gitti :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------

http://www.scooter-station.com/ttes..._T-Max_Peinture_Selle_Personnalisee_st2pz.jpg
şu xmax ta hoşuma gitmiyor diğil :)

burdada bi burgman 400 turucu ve şeker kırmız renginde bir motor var bu aralar taktım o motora bol bol hayal kuryom nasısa alamicam :pr::)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
benim üstteki mavi kısım olmayalı beri her depoda (16 tl-4 lt) 20 km az yapıyorum. orijinal egzoz da iyiymiş aslında. halen daha garantiden egzozum gelmedi!:pr:!!!

eğer ilerde bu garantiden gelen egzoz da patlarsa kaybolursa sanayide egzoz yaptırırken nelere dikkat etmek lazım?

biraz olsun güç elde etmek için;
1. elyaf ne kadar kullanılmalı?
2. o delikli tüplerin delikleri büyük mü küçük mü olmalı?
3. daha başka ne etkenler var?

sanırım 2. motorum piaggio x9 500 olacak. sizce maxi scooterların arasında en az yakıp en fazla güç veren hangi model? ben biraz araştırmıştım ve x9 en iyiydi. enjeksiyonlu olduğu için bir çok 250 ccden bile az yakıyormuş. kullananlar 15-16 krş yakıyor diyor.
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
valla benim ikinci motorum büyük olasılıkla ya kawasaki ninja 250 yada kymco venox 250 olur :) o anki ruh halime bağı l :))
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
sportif bi durusu var, diğer cruserlar gibi klasik diil :D zc 150 ile iyice pişelimde :D
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
14
arkadaslar iyi aksamlar mondial yeni scooterlar çıkardı fiatlar hakkında bilgisi olan varmı acaba 150smesh die bi modeli çok şık duruor :) almak nasip olur insallah
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
benim üstteki mavi kısım olmayalı beri her depoda (16 tl-4 lt) 20 km az yapıyorum. orijinal egzoz da iyiymiş aslında. halen daha garantiden egzozum gelmedi!:pr:!!!

eğer ilerde bu garantiden gelen egzoz da patlarsa kaybolursa sanayide egzoz yaptırırken nelere dikkat etmek lazım?

biraz olsun güç elde etmek için;
1. elyaf ne kadar kullanılmalı?
2. o delikli tüplerin delikleri büyük mü küçük mü olmalı?
3. daha başka ne etkenler var?

sanırım 2. motorum piaggio x9 500 olacak. sizce maxi scooterların arasında en az yakıp en fazla güç veren hangi model? ben biraz araştırmıştım ve x9 en iyiydi. enjeksiyonlu olduğu için bir çok 250 ccden bile az yakıyormuş. kullananlar 15-16 krş yakıyor diyor.
güç elde etmek için koni tarzı ekzoz gerekir...
ama bu seferde krankları yersin, kalkışın zayıf uzayışı daha kuvettli olur..
ikincisi onun içerisindeki delik büyüklükleri ve elyafı tamamen sana bağlı bir olay...
illa bir ekzozcuya para bağlamak zorunda değilsiniz, sanayiden malzemeleri alıp bir tüp yapmak kolay bir iş...
sadece yönlendiren biri olsa yeter...
yeni modelleri gördüm 150 mash idare eder gibi duruyor, zx nin kalıntıları haylice var ama kyomco ya çokdaha benziyor...
burası bir gerçek..
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
bence mondialin yeni modelleri berbat, bu gidişle batarlar, atv sektörüne girdiler 350cc lik motora 9 bin fiyat çekmişler, kroslarada bi okadar, markanın teknik servisleri bu fiyattaki motorlara destek verebilecek kapasitede değil. motorlar kaliteli dahi olsa servisler işi yüzüne gözüne bulaştırır, daha zc 150 yi bile adam akıllı toplayamayan insanlar, hadi hondaya 10 bin verirsin ama ardından desteğini görürsün, en azından serviste yanlış bağlanan bi fren sisteminin hesabını sorabilirsin mahkemelerde. mondialde onuda yapamazsın :) bence mondial yapmaması gerekeni yapıyo
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
benim üstteki mavi kısım olmayalı beri her depoda (16 tl-4 lt) 20 km az yapıyorum. orijinal egzoz da iyiymiş aslında. halen daha garantiden egzozum gelmedi!:pr:!!!

eğer ilerde bu garantiden gelen egzoz da patlarsa kaybolursa sanayide egzoz yaptırırken nelere dikkat etmek lazım?

biraz olsun güç elde etmek için;
1. elyaf ne kadar kullanılmalı?
2. o delikli tüplerin delikleri büyük mü küçük mü olmalı?
3. daha başka ne etkenler var?

sanırım 2. motorum piaggio x9 500 olacak. sizce maxi scooterların arasında en az yakıp en fazla güç veren hangi model? ben biraz araştırmıştım ve x9 en iyiydi. enjeksiyonlu olduğu için bir çok 250 ccden bile az yakıyormuş. kullananlar 15-16 krş yakıyor diyor.
x9 250 gerçten güzel motor ama x8 200 ün devasa bagajı yabana atılır cinsten değil ve yeni versiyonlar yani x evo 250 ve 400 ler x8 200 e çok benziyor ben temiz x9 250 çok aradım ama genelde durumları kötüydü aldığım motoru görünce temizliğine inanamadım 2009 un 12. ayında trafiğe çıkmış yalnızca 13 aylık ve gerçekten tertemiz anlamayan birine alalı 1 hafta oldu dedim inandı hız olarak 130 u gördüm bassam daha giderdi ve ilginç olanı zc gibi yırtınmıyordu zaten en fazla zcde 90 gördüm ve motora birşey olacak diye korkup yavaşladım x8 200 hava ne kadar soğuk olursa olsun tek marşta tık diye çalışıyor ayak marşı yok zaten gerekte yok üzerindeki lastik michelin ve gerçekten kaliteli 60 lada gitsem 100 ü geçsemde motor bağırmıyor yırtınmıyor yakıt değerlerini henüz hesaplayamadım ama ortalama 13 kuruş kadar yakıyor bu rakam net değil farlarını aldığım arkadaş beyaz ampul taktırmış hem çok şık hemde aydınlatması güzel tek handikapı bakımlarının pahalı olduğu söyleniyor ama 6000 kmde yağ ve yağ filitresi değişimi oluyormuş sanırım 100 tl civarı ağır bakımıda 12000 kmde bir yapılıyormuş fark ortada unutmadan koltuğunun rahatlığını anlatamam zc ile yarım saat sonra arkam uyuşmaya başlardı bunun koltuğu ise yumuşak deriden karar sizlerin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst