Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
selam arkadaşlar acil cevap bekliyorum benim motorun yedek anahtarı yok yaptırmaya kalktım immobilizer lı dedi benim bildiğim yok ama varmı ? normal yaptırsam nolur ?
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
immobilizer li oldugunu kim söyledi. ben ilk defa duyuyorum. immobilzerli olsa ekranda kırmızı bir ışık yanması lazım ki bu yok normal anahtar 5 tl ye mal olur sen bir anahtarcıya yaptır. olup olmadıgını burda yazarsın.
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
selam arkadaşlar acil cevap bekliyorum benim motorun yedek anahtarı yok yaptırmaya kalktım immobilizer lı dedi benim bildiğim yok ama varmı ? normal yaptırsam nolur ?

Degil tabiki immobilizer sistemi olsa arkadaşında dediği gibi kırmızı ışık yanmalıydı ve anahtarın elle tutulan kısımı yaklaşık 2-3 kat daha kalın olmalıydı. Neyse uzatmayalım sonuç itibarıyla değil :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
allah nasip ederse haziran ayında 2 el ninja (yeşil) 250 almayı düşünüyoum ne dersiniz genel sorunları ve artıları nelerdir bu motorun bi yazarsanız çok teşekkür ederim
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
sağolun arkadaşlar makinaya soktu anahtarı orda yazıyomuş sağolun yaptırıym yazıcam
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
allah nasip ederse haziran ayında 2 el ninja (yeşil) 250 almayı düşünüyoum ne dersiniz genel sorunları ve artıları nelerdir bu motorun bi yazarsanız çok teşekkür ederim

selamlar artısı cokta eksisini bulamadım 250 cc sınıfında en iyisi diyebilirim depo fısıltısı dışında herhangi kronik rahatsızlıgı yok...tek sıkıntısı artcılı uzun yolda yorucu...en büyük eksisi topcase takılmayışı umarım yardımcı olmuşumdur saygılar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:26 ----------

Herkese iyi seneler... Yılın ilk buluşmasını yapıyoruz...
Pazar günü havanın bol güneşli ve sıcak olması bekleniyor. Hafta sonunu değerlendirelim, kendin pişir kendin ye... Mideleri boşaltın çünkü mangala gidiyoruz...

Anadolu yakasından gelicek arkadaşlar saat 14:00 da capitol un önünde buluşup. bakırköy incirlideki starbucks ın önüne Yunus Emre ÇALIK arkadaşımızın öncülüğünde gelicekler... Avrupa yakasındaki arkadaşlar direk incirli starbucks a gelsinler. İncirliden kalkış saat 15:00... Herkesi bekleriz...


Ninja 250R

katılımlara teşekürler...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Ebay da 100 çeşit eksoz var arkadaşlar, çok daha iyi fiyatlara. Türkiye' ye gebe olmayın. Vallahi bujimi bile artık yurt dışından alıyorum.
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
zaten ayni eksozu 450 dolar + nakliye ucreti ile yolluyorlar ne gerek var 2 kati para odemeye saticiligin boyutu biraz uzamis diyorum yaziktir bukadarda aliciya yuklenilmezki.
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
zaten ayni eksozu 450 dolar + nakliye ucreti ile yolluyorlar ne gerek var 2 kati para odemeye saticiligin boyutu biraz uzamis diyorum yaziktir bukadarda aliciya yuklenilmezki.

sapo dostum sen benim gitmek istediğim en güzel ülkelerden birinde yaşadığından burayı bilmiyorsun.. 450 dolar olan şey ülke gümrüğünde emin değilim ama fiyatı ya 100 euro yada 100 dolardan yüksek olduğundan dolayı vergisiz giremiyor.. o vergi şuan aklıma gelmiyor ama yine saglam bişey olduğunu söyleyebilirim... yani 750 milyon dersek ona 33% vergi dersek 1 kagıt yaptı direk olarak..
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
sapo dostum sen benim gitmek istediğim en güzel ülkelerden birinde yaşadığından burayı bilmiyorsun.. 450 dolar olan şey ülke gümrüğünde emin değilim ama fiyatı ya 100 euro yada 100 dolardan yüksek olduğundan dolayı vergisiz giremiyor.. o vergi şuan aklıma gelmiyor ama yine saglam bişey olduğunu söyleyebilirim... yani 750 milyon dersek ona 33% vergi dersek 1 kagıt yaptı direk olarak..

dabel kardesim ben burda yeniyim daha.. fazla olmadi geleli ama isin aslini sorarsan birazda bahsettigin sebeplerden dolayi kacar gibi geldim buraya ..sanirim her yerde var bazi duzensizlikler ve eksiklikler.burdada var.ama bizim ulkemizde is sinirlari asmis biraz hirsizlik boyutuna ulasmis kor tuttugunu topal yakaladigini hesabi ..devletimize ayri bayiliyoruz saticisina ayri bayiliyoruz birde baskasinda olmayan bisey bulunca bazi firsat duskunleri artik kaktir gitsine donuyor..elden gelen birsey yok ya kendi eksozumuzu kendimiz yapacaz ya fabrikanin taktigiyla idare etcez yada yumcaz gozumuzu sıkıcaz disimizi..
 
Katılım
14 Ocak 2011
Mesajlar
3
Selamlar :)))

Arkadaşlar aranıza yeni katıldım...da yemyeşil bir tane ninja almak üzereyim.. 8bin500 e 2008 model.. fiyat uygun mudur? 1300kmde?:)))yeni sayılırım ama hastasıyım:)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ankaradaki motor dan bahsediyorsun galiba

peki sence granajdaki stıkırlar niye keyfi sökülür?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst