Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
18
cillop gibi biricik innovam fsm'de haczedildi kavacık yediemininde yatıyor 1 aydır. 30 bin tl Borç lazım :(
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
hoşbulduk arkadaşlar, ilk olarak sormak istediğim ön fren çok kötü, sanki hiç sıkmıyor gibi sert, normal bir durummu yoksa tavsiye edeceğiniz bir şey varmı
Şimdi sıkmıyor derken levyeyi çekince tutmuyormu? yoksa levye aşşağıya kadar iniyor zar zormu tutuyor 1.Balatalarını kontrol ettir 2.Fren diskinde yağlanma olabilir biraz benzinli bir bezle diski iyice sil.3.fren hidroliğini kontrol ettir bitmiş veya eskimiş olabilir, eksikse dot3 veya dot4 hidrolik fren yağıyla seviyeyi tamamla.4 fren hortumunda mekanizmaya giren bağlantılarda hidrolik sızıntısı olabilir kontrol ettir..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:09 ----------

cillop gibi biricik innovam fsm'de haczedildi kavacık yediemininde yatıyor 1 aydır. 30 bin tl Borç lazım :(

Geçmiş olsun..
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
Şimdi sıkmıyor derken levyeyi çekince tutmuyormu? yoksa levye aşşağıya kadar iniyor zar zormu tutuyor 1.Balatalarını kontrol ettir 2.Fren diskinde yağlanma olabilir biraz benzinli bir bezle diski iyice sil.3.fren hidroliğini kontrol ettir bitmiş veya eskimiş olabilir, eksikse dot3 veya dot4 hidrolik fren yağıyla seviyeyi tamamla.4 fren hortumunda mekanizmaya giren bağlantılarda hidrolik sızıntısı olabilir kontrol ettir..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:09 ----------



Geçmiş olsun..

haftasonu hidroliğini değiştirip havasını aldım, levyenin fren merkezinde basınç uyguladığı pistonu(etrafı lastikle kaplı) yağladım, fren diskini temizledim(sellozik tiner ile sildim) sorun %80 düzeldi, fren papuçları çok sert diye düşünüyorum ama şimdilik bu frenler idare eder eskisi çok kötü idi,
arka fren kolu ve ayaklıklar eğilmişti ve sehpası açılıp kapanmıyordu, söktüm fren kolunu düzelttim, bağlantıyı sağlayan mili ve yataklarını temizleyip yeniden yağladım, sehpası ve fren kolu düzeldi, vites kolunu kendime göre ayarladım,artık motoruma daha sağlıklı binebileceğim
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
haftasonu hidroliğini değiştirip havasını aldım, levyenin fren merkezinde basınç uyguladığı pistonu(etrafı lastikle kaplı) yağladım, fren diskini temizledim(sellozik tiner ile sildim) sorun %80 düzeldi, fren papuçları çok sert diye düşünüyorum ama şimdilik bu frenler idare eder eskisi çok kötü idi,
arka fren kolu ve ayaklıklar eğilmişti ve sehpası açılıp kapanmıyordu, söktüm fren kolunu düzelttim, bağlantıyı sağlayan mili ve yataklarını temizleyip yeniden yağladım, sehpası ve fren kolu düzeldi, vites kolunu kendime göre ayarladım,artık motoruma daha sağlıklı binebileceğim

Sorun hallolmuş iyi, bu tür sorunlar basit ama can sıkıcıdır, bundan sonra daha dikkatli olursun,balatalarında aşınmış gibi onlarıda bir ara değiştir innovanın ön fren sistemi komple nissin olduğundan baya kalite parçalardan üretilmiştir bakımı arada yapılırsa(temizleme hidrolik kontrolü)hiçbir sorunla karşılaşmassın nissin olan bütün sistemler cbr 600 cbf 500 hornet 900 cbr 600rr 1000rr gibi makinalrdada aynı marka mevcut..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşın innovası(Murat-Esk.) aküsüz çalışıyordu hepten bitirmiş aküyü, aküyü alıp nesi var bakalım dedik o da akünün yerini bilmiyormuş,sökmediğimiz yer kalmadı dağıttık motoru:mrgreen:

Grenajların tümünü çıkarttık,selenin önündeki plastik tapa çıkmadı yan-arka grenajları komple söktük.

Bagajın arkasında diye kafa karıştırdı yoksa bulurdum o aküyü bagajda.:p

Akünün içinde(kurşun - asit 5 Ah) sıvı kalmamış, eleman kapaklarının yanına ıslak mendil gibi bir şerit yerleştirmişler kısa devre yapıp aküyü kurutmuş, saf su ekleyip tamamladım elemanları yavaş şarja bağladım. Bakalım sülfatlaşmayı çözebilecek mi.

Bagajı kaldırırken de ona bağlı benzin hortumu çıktı depodaki tüm benzini boşalttı apartmanın garajına papaz olduk kokudan millet patlayacaz diye korkmuş.:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:13 ----------

Bugün İnnova'yı(2006 9000km) doğru dürüst kullanma imkanım oldu. Kullanımı oldukça rahat sadece sol ayağımı pade koymak biraz canımı sıktı biraz dar geldi bilmiyorum Cgl'ye alıştığımdan olabilir. Sürüşü gayet konforlu ve manevra yeteniği harika ,gidon aşırı hassas ve sportif yani tam istediğim gibi, olağanüstü bir dinamiği var.:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Arkadaşın innovası(Murat-Esk.) aküsüz çalışıyordu hepten bitirmiş aküyü, aküyü alıp nesi var bakalım dedik o da akünün yerini bilmiyormuş,sökmediğimiz yer kalmadı dağıttık motoru:mrgreen:

Grenajların tümünü çıkarttık,selenin önündeki plastik tapa çıkmadı yan-arka grenajları komple söktük.

Bagajın arkasında diye kafa karıştırdı yoksa bulurdum o aküyü bagajda.:p

Akünün içinde(kurşun - asit 5 Ah) sıvı kalmamış, eleman kapaklarının yanına ıslak mendil gibi bir şerit yerleştirmişler kısa devre yapıp aküyü kurutmuş, saf su ekleyip tamamladım elemanları yavaş şarja bağladım. Bakalım sülfatlaşmayı çözebilecek mi.

Bagajı kaldırırken de ona bağlı benzin hortumu çıktı depodaki tüm benzini boşalttı apartmanın garajına papaz olduk kokudan millet patlayacaz diye korkmuş.:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:13 ----------

Bugün İnnova'yı(2006 9000km) doğru dürüst kullanma imkanım oldu. Kullanımı oldukça rahat sadece sol ayağımı pade koymak biraz canımı sıktı biraz dar geldi bilmiyorum Cgl'ye alıştığımdan olabilir. Sürüşü gayet konforlu ve manevra yeteniği harika ,gidon aşırı hassas ve sportif yani tam istediğim gibi, olağanüstü bir dinamiği var.:cat:

sele altındaki yan (onlar yekparedir) grenajları sökerken yada seleyi sökerken yanlışlıkla benzin hortumu çıktımı :) keşke bizlerden birini arasaydın :)

bir süre kymco cub yada çinli cub sürdükten sonra innovaya binince innova mercedes gibi geliyor insana ama cbf 150 de sonrada küçük geliyor ama manevrasını tutumaz hiç bir motor

birde yerler ıslanınca ayaklarınıda ıslatmasa :pr:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sele altındaki yan (onlar yekparedir) grenajları sökerken yada seleyi sökerken yanlışlıkla benzin hortumu çıktımı :) keşke bizlerden birini arasaydın :)

bir süre kymco cub yada çinli cub sürdükten sonra innovaya binince innova mercedes gibi geliyor insana ama cbf 150 de sonrada küçük geliyor ama manevrasını tutumaz hiç bir motor

birde yerler ıslanınca ayaklarınıda ıslatmasa :pr:

Mustafa 3 saat uğraştık garenaj sök tak,öndeki 3 civatalı grenaj dahil söktük. Japon'a az saydırmadık.:mrgreen:

Akü gaz çıkışı yapmaya başladı 0,5A ile 10 saat normal şarj yazmış, Abus Akü.


Esk'de dün hava buzdalabı gibiydi ince ince kar yağıyordu,0 derecede 30 km gezdik, ayakları koruyan siperlik baya işe yarıyor soğuk gelmiyor.:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15 saat şarjla akü şarj oldu, takıp çalıştırdık ibreler çek yaptı tek marşta çalıştı.:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Mustafa 3 saat uğraştık garenaj sök tak,öndeki 3 civatalı grenaj dahil söktük. Japon'a az saydırmadık.:mrgreen:

Akü gaz çıkışı yapmaya başladı 0,5A ile 10 saat normal şarj yazmış, Abus Akü.


Esk'de dün hava buzdalabı gibiydi ince ince kar yağıyordu,0 derecede 30 km gezdik, ayakları koruyan siperlik baya işe yarıyor soğuk gelmiyor.:)
evet akü aslında çok kolayda ama malesef alt sepetin içine gizlemişler, hemde güzel gizlemişler. elini oradaki bölmeye atınca açılan küçük göz takım evrak kutusu, onun altında 2 vida var onu açınca komple akü koruma plastik çıkıyor sonrası kolay zaten. zararı yok geri topladıysan sorun yok tecrübe olmuş işte:cat:

o siperlik iyi bişey aslında ama görüntüsü hiç hoşuma gitmiyor ayrıca ona burada kurye örtüsüde derler kuryeler kullanır (diz örtüsü) o siperlikten başka bir innovada gördüm inceledim , bu örtü commuter ler için yapılmış bir örtü olduğundan innovanın yan motor bloklarını kapatıyor debriyaj bölümüne rüzgar çarpmadığı için kışın bile aşırı ısınma yapıyor ayrıca dikkat edilmezse hava filtresi havalandırmasını (tam gidon altında otada bacaklar arasında) kapatıyor ama gel gelelim çok pratik ve koruyucu ayaklara bile su çamur gelmiyor :cat:

örnek

hondaanf125innova2007.jpg


15 saat şarjla akü şarj oldu, takıp çalıştırdık ibreler çek yaptı tek marşta çalıştı.:)

inanırmısın benim motorun üzerinde orjinal 5 yıllık aküsü duruyor :) ve gayet iyi durumda bu soğukta bile maşallahı var
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inanırmısın benim motorun üzerinde orjinal 5 yıllık aküsü duruyor :) ve gayet iyi durumda bu soğukta bile maşallahı var

Aküye tuzak kurmuş takan Mustafa:) eleman kapaklarının yanında ıslak mendil gibi emici şerit vardı, bu plakaları kısa devre yaptırır ve akü sıvısının kaybolmasına neden olur.

Kapaklar açık halde kurşun-asit aküyü ters çevirdim zerre asitli su kalmamıştı. Saf su ekleyince oldu.:)

En son o civataları gördük herşeyi dağıtmıştık,ön grenaj dahil.:p

Aslında ilk motorum innova olacaktı ama Kymco Activ 125 kapıştırma vs. derken kendimi Cgl'de buldum.:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Aküye tuzak kurmuş takan Mustafa:) eleman kapaklarının yanında ıslak mendil gibi emici şerit vardı, bu plakaları kısa devre yaptırır ve akü sıvısının kaybolmasına neden olur.

Kapaklar açık halde kurşun-asit aküyü ters çevirdim zerre asitli su kalmamıştı. Saf su ekleyince oldu.:)

En son o civataları gördük herşeyi dağıtmıştık,ön grenaj dahil.:p

Aslında ilk motorum innova olacaktı ama Kymco Activ 125 kapıştırma vs. derken kendimi Cgl'de buldum.:pr:

emin ol aktiv125 den çok iyidir cgl :cat: çünkü ikisinide kullandım :bounce:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana sorarsan cgl ile devam et kuba ya fidel castroya bulaşma :mrgreen: sakınn:cat:

bişey dememe gerek yok sen zaten gerisini biliyorsun

Kuba ne yakacak 3,5 lt/100km,innovadan en az 2 katı tüketecek, pişman olacağım yine biliyorum, vazgeçmek lazım. :silent: Mantığım innova diyor. Macera taraf Kuba diyor.:mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Kuba ne yakacak 3,5 lt/100km,innovadan en az 2 katı tüketecek, pişman olacağım yine biliyorum, vazgeçmek lazım. :silent: Mantığım innova diyor. Macera taraf Kuba diyor.:mrgreen:

sadece benzin farkı mı var ?

gökhan innova bu tip motorlarla kıyaslanmaz düşünmen bile hata hele hele 125i :) buna emin olabilirsin
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadece benzin farkı mı var ?

gökhan innova bu tip motorlarla kıyaslanmaz düşünmen bile hata hele hele 125i :) buna emin olabilirsin

Mustafa, UM (United Motors)diye geçiyor marka Jinsen ayarında kaliteli üretim Amerik'da çok tutuluyor,yabana atılacak marka değil. Kuba buradaki ismi sadece.

Gönül ister ikisini de almayı ama vosvosumu sattım 4750'e ancak 1 tane alabilirim.:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Mustafa, UM (United Motors)diye geçiyor marka Jinsen ayarında kaliteli üretim Amerik'da çok tutuluyor,yabana atılacak marka değil. Kuba buradaki ismi sadece.

gökhan yanlış anlama ama amerikada bu ve bunun gibi motorlara kimse binmez yüzüne bile bakmaz emin ol ben çok gezdim gördüm yurt dışı inan 1 tane çinli görmedim zamanında bu yalanlar dorado için söylenmişti abd den bağlanan bir üye bunlara dorado topiğinde baya bi gülmüştü hatta elemanla konuşmuştuk sonra bu konuyu..

abd de en kötü motosiklet yamaha honda aprilia ducati dir harley e binenede yanki gözüyle bakarlar :)

herifler sırfır nissan ı 6000$ a alıyor
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gökhan yanlış anlama ama amerikada bu ve bunun gibi motorlara kimse binmez yüzüne bile bakmaz emin ol ben çok gezdim gördüm yurt dışı inan 1 tane çinli görmedim zamanında bu yalanlar dorado için söylenmişti abd den bağlanan bir üye bunlara dorado topiğinde baya bi gülmüştü hatta elemanla konuşmuştuk sonra bu konuyu..

abd de en kötü motosiklet yamaha honda aprilia ducati dir harley e binenede yanki gözüyle bakarlar :)

herifler sırfır nissan ı 6000$ a alıyor

Amerika dediğim Brezilya falan İspanyolca konuşulan Venezuella dedim.Titancıların anavatanında:mrgreen:

Abd değil.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mustafa bende arazi hastalığı var dağ bayır keşif yapmak vs. isteği dorukta yani önceleri sorup duruyordum İnnova ile araziye gidebilir miyim arazi performansı nasıl diye. Cgl gibi gider mi innova arazide.:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst