Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
rüzgarlığın altında kalan bi bölüme taş gelmişti geçen hafta :pr:
dedim nasıl yapim ediim bişe bulamadım
ve en sonunda kız arkadaşımın ojesi gözüme çarptı :cherry:
oda öylesine almış hç sürdüğünüde görmedim zaten :cherry:
hemen kaptım ojeyi tabi :D
ve mutlu son :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------

hihihi :) Kırmızı yada Gri tehlikeli bir motor bu.

bu yenim motorlarda arka içteki çamurluğun ucunumu ne kesmişler
ufak detay ama hoşuma gtmedi :pale::cherry:
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
114
rüzgarlığın altında kalan bi bölüme taş gelmişti geçen hafta :pr:
dedim nasıl yapim ediim bişe bulamadım
ve en sonunda kız arkadaşımın ojesi gözüme çarptı :cherry:
oda öylesine almış hç sürdüğünüde görmedim zaten :cherry:
hemen kaptım ojeyi tabi :D
ve mutlu son :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------



bu yenim motorlarda arka içteki çamurluğun ucunumu ne kesmişler
ufak detay ama hoşuma gtmedi :pale::cherry:


abi bir şey sorucam bu motorlar 2007 çıkışlı 2011 üretimi var mı ki ? bu arada farkettiniz mi mondial yeni model çıkarıyor scooter sanırım sitesinde scooter yok kalkmış
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
114
2011 i yok sitede var 150 zc ama yeni modelleri ön plana çekmek için eskileri göz önünden yok etmişler

http://www.mondialmotor.com.tr/MONDIAL-150-ZC/SCOOTER/Mondial-150-ZC/index.html buna bak bide :cherry:

bu arada benm yaş 18 :cherry:


yeni alıcaksan yaza doru motor 1650 tl ye düşüyo bu sene düşermi bilmem ama :silent:

1690 şuan plaka + ne kadar tutar bilmiyorum ama. plaka ile alırsam 2000.
benimde 19 bitti işte :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------

abi bu arada sitesinde scooter kısmı yok sen nasıl gördün anlamadım, birde bu modeller kaç en son üretim sende var mı farkı resimerler hiç oladmığı için bende mondil görmedim farkı :)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
plaka ruhsat 200 tuttu sanırım bende ama emin diğilim bak :D
şimdi ehliyete yazılcam sonra motorla gerçek km ler yapmaya başlıyabilirim :cherry:
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
114
plaka ruhsat 200 tuttu sanırım bende ama emin diğilim bak :D
şimdi ehliyete yazılcam sonra motorla gerçek km ler yapmaya başlıyabilirim :cherry:

oo yazıl kurtul valla bende ikiside var :) araba motor.

abi bu arada sitesinde scooter kısmı yok sen nasıl gördün anlamadım, birde bu modeller kaç en son üretim sende var mı farkı resimerler hiç oladmığı için bende mondil görmedim farkını.
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
dostum şehre göre değişmekle birlikte
108 tl emniyete ruhsat parası
8 tl plaka basım ücreti
70-80 tl sigorta
70 tl civarı muayene (2007 model olduğu için artık muayene istiyolar ki üretim tarihi 2006 dır, 1 yıllıkta cezalı muayene istiyolar benim 100 tuttu)
:)
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
114
dostum şehre göre değişmekle birlikte
108 tl emniyete ruhsat parası
8 tl plaka basım ücreti
70-80 tl sigorta
70 tl civarı muayene (2007 model olduğu için artık muayene istiyolar ki üretim tarihi 2006 dır, 1 yıllıkta cezalı muayene istiyolar benim 100 tuttu)
:)

Ayıptır söylemesi .. :D ne kadar toplam sigorta nedir birde ? kaza mı ?
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
oo yazıl kurtul valla bende ikiside var :) araba motor.

abi bu arada sitesinde scooter kısmı yok sen nasıl gördün anlamadım, birde bu modeller kaç en son üretim sende var mı farkı resimerler hiç oladmığı için bende mondil görmedim farkını.

googleye uğur mondial 150 zc yazıp arattım çıktı :cherry:
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
sigorta zorunlu trafik kaza sigortası, herhangi bir sigorta firmasında yaptırabilirsin, istanbulda 70-80 civarı ama anadoluda 30 tl yede yaptıran var, anlaşmana bağlı
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
simdi biri bana aciklasin...
bu motora gsx 1000r in ekzozunu nasil taktiniz?
ikincisi taksanda bir etkisi olmaz...
bu moorda performans ekzozun etkisi dusuk olur diye biliyorum ben...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

bu arada cok guzel scooterler geliyor...
ozellikle siteye koymuyorlarmis stoklarin erimesini bekliyorlarmis...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
egzozun motora belli bir basınç yapması lazım motor bu basıncı alamazsa performansıda düşer..
hala resim bekliyorum bennn...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
evvet arkadaşlarlar piaggio x8 200 üme kavuşmuş bulunmaktayım gaza tepkisi mükemmel şimdilik son hız 120 gördüm ve bassam gidecek gibiydi yoldaki pürüzler çok az hisselilir şekilde azaldı koltuğundan inmek istemedim tabureye oturmakla koltuğu oturmak kadar fark var ve 120 ile giderken mondialin 70 ile gidiyormuşum gibiydi şunuda belirtmek isterim nankörlük yapmıyorum 150 zc ile 4500 km yol yaptım ayağımı yerden kesiyordu ama gerçekten arasında çok fark var sele altı bölmesi 3 kat daha büyük daha sonra merak edilirse farkları yazarım hepinize iyi sürüşler dilerim yeni yılınız kutlu olsun
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
hayırlı olsun kardeşim..
Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin inşaAllah...
wolky zc ye o ekzozu takmanın imkanı yok...
kesinlikle yok hemde...
ben onun 600 cc liği vardı, sadece tüpü sıfırlamaya kalkasan arka ayak basma yerilerinde çamurluğun berisine kadar çıkıyordu...
resim arıyorum bulabilirsem paylaşacağım hemen....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:25 ----------

birincisi böyle bir ekzoz..
kendi orjiinali değil arıyorum...

images

buda ek yeri....
images


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:28 ----------

pazar günü gsx r600 ü garajdan çıkartınca özellikle ekzoz resmini çekeceğim...
hem bağlantı yerleriyle hemde tüpü..
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
hem 150 zc ye değerinin yarısı kadar bi egzos takıyorsun bana mantıklı gelmedin kardeş nekadardır 600 tl vardır o egzos

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

hayırlı olsun kardeşim..
Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin inşaAllah...
wolky zc ye o ekzozu takmanın imkanı yok...
kesinlikle yok hemde...
ben onun 600 cc liği vardı, sadece tüpü sıfırlamaya kalkasan arka ayak basma yerilerinde çamurluğun berisine kadar çıkıyordu...
resim arıyorum bulabilirsem paylaşacağım hemen....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:25 ----------

birincisi böyle bir ekzoz..
kendi orjiinali değil arıyorum...

images

buda ek yeri....
images


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:28 ----------

pazar günü gsx r600 ü garajdan çıkartınca özellikle ekzoz resmini çekeceğim...
hem bağlantı yerleriyle hemde tüpü..

bencede takılmaz takılsada etkisi olmazki
ondan resim istiyorum ama abim yok ortada:silent:
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
146
ekranalntsls.png


Formatlanan makinadan kurtarmak biraz zamanımı aldı.

Başka bir arkadaşımızın motoru (GSX 1000R) için 1mm paslanmaz çelik sacdan yapılmış ve motor satılırken sökülmüştü.
Yama yapmaktan bıktığım orijinal egsozu uygun genişlikteki noktadan kesip kaynakladık. Ayrıca geri basınç olayını dengelemek için ucunu çok daha daralttık. Ancak sevgili motorum bu egsozuda parçalamayı başardı.
Maliyetle yada yapım aşamasındaki teknik detaylarla ilgili bir problemimiz yoktu. Kendim ve işlemi beraber yaptığımız arkadaşım otomobil servisi sahibiyiz. Yani bu konularda azıcıkda olsa bilgi ve mantık sahibi insanlarız.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
@serkanyeliz: hayırlı olsun. iki motoru karşılaştırma yazılarını isterim kardeşim.

@faruk07: sen bu motora ne yaptıysan bana da anlat ben de yapacağım. hızı artarsa sana cok dua ederim. sana zahmet son bi isteğim, yolda giderken göstergenin hızını ve kilometreyi gösterirken bir video çekmen. cep telefonunu bantla gidonun ortasındaki yere bantlayabilirsin. şimdiden teşekkürler.

@wolky-ksk: oje işi kafama yattı. dediğin gibi 1-2 yerde benim de çizikler var. mavi oje alıp süreceğim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst