Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
km saatimi bozuk?
yada yokuş aşağımı?
nasıl çıkıldı bu hıza?
motorun artısı varmıdır? varsa nedir?
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
7
Mondial 150 ZC :queen:
13669_1214614216926_1575949443_2297774_3362418_n.jpg

bu motor senin mi ?
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
146
Evet motor benim.
16.8 gram varyatör bagalarından başka bir şey yok. Yol hafif meyilli. Lastik havalarından karbüratör ayarlarına kadar herşey mükemmel durumda.
GPS'le ölçtüm km saati yaklaşık 10 km fazla gösteriyor.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
sensörlü kadranla ölçüm yaptım benimkinin hız ölçümü aynı...
değişen birşey yok...
ayarları ve bakımları tam...
kayış yeni değişti...
düz yolda maximum 103 km hıza çıktı...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
yahu kadranı farketmemişim! nasıl 110-120 yapar yahu?!=!=! nasıl yaptıysan buraya ayrıntılı anlatmanı istiyorum. ben bu motorun swadece son hızından memnun değilim. çok acil anlat neler yaptığını. çok dua ederim sana.
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
dostum benim motorda otoyolda rahat 130 yapıyo herhangi bir sıkıntı yok :) bu arada geçen gün motoru full söktüm, motor tertibatı ile birlikte yatay oynayan arka teker sistemini kontrol ettim, dediğiniz gibi motoru şaseye bağlayan orta cıvata sistemi yeteri kadar sıkı değilmiş, cıvatayı güzelce sıktım, oynama kesildi, daha önce dönüşlerde arka teker bazen yalpalıyodu. servisle uraşmak istemedim kendim hallettim :)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
ya biz burda kaç senedir bağrınıyoruz bu motor bu hıza çıkamaz...!!hız göstergesi yanlış gösterebilir inan bana o hızda o motorun üzerinde duramazsın bunu bazı arkadaslar cps lede doğruları bu aletin hız göstergesi yanlış
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
motorla oynanınmışsa o hıza çıkabilmiştir..
kendi orjinal haliyle o hıza çıkmasının imkanı yok!!!
ya orta ayakta su fıskiyesiyle yapıldı bu..
yada yokuş aşağı motorun ciğerini yararak yapıldı..
en basiti kadranı bozuk....
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
kadranda bozukluk olabilir hiç gps le kontrol etmedim, bu arada kullandığınız yakıt nedir ve kendi ağırlığınız?
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
yakıt ve kilo 10 km hızı etkilesin..
.ee gerisi...
bu hızı bu motor yapamaz....
kendi orjinal haliyle imkansız....
ben sensörlü km saatiyle ölçtüm yanılması imkansız...
103 km yaptım düz yolda...
zorlamadan tatlı tatlı o hıza çıkardım...
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
146
Arkadaşlar benim kimseye yalan borcum yok. Motorun tek ekstrası daha ağır bagalar ve GSX 1100 R egsozu vardı. Daha önce söylediğim gibi bakımları düzenli, ayarları mükemmel durumda. Benzin Opet 95 oktan, kendim 70 kg. Daha sonra GPS'le yaptığım ölçümde 123 - 125km arasında oynuyordu.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
kardeş bi motorun resmini koysana özellikle egzosu?.
sana yalancı diyen yok ole anladıysan k.bkmada bu motoru onu yapmaz yapsa bile o motorun üstünde duramazsın

ama resim isterim merak ettim motorunu...:silent:
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
105-125 arası oynama bence normal, yakıt türü, ağırlık, rüzgar, lastik basınç durumu, zemin yüzeyi, zemin eğimi etkiler, bence duruma göre bu motor 125 de görür, rodajda motor sağır kalırsa 80 ide geçemez :) kimse yalancı değil
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
kırmızı :) yolda dikkat çekmek en önemlisi :)) yoksa eziverirler mazallah
turuncusuda dandik duruyo
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gri:cherry: Hız felakettir, motor ömrü için. :p
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
turuncunun koltuğu çok çabuk soluyor ona göre :D
nette fln bakıyorum koltuk renk atmış burdada girnede var bitane aynı durum koltuk yne öyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst