- Katılım
- 9 May 2010
- Mesajlar
- 76
arkadaşlar ruhsatı ve plakayı çıkarttım, ne yazıkki motor 2007 model olduğu ve 2006 ülke girişli olduğu için 1 yıllıkta cezalı olmak üzere muayene yaptırdım, yaklaşık 100 tl ye patladı. muayene nedeniyle ruhsatın ilk 3 aylık süresinide kaçırdığım için 108 tl olan emniyete verilecek olan parada 200 tl olarak ödendi
motor alan arkadaşlar motorun üretim yılına dikkat etsin, 3 ay önce mağazadan alınan motora cezalı muayene yaptırmak çok koydu doğrusu... bu arada motorun arka tekerleği havadayken egzosun demirinden tutup sağa ve sola çektiğimde motor+arkateker+egzos üçlüsü sağa ve sola 4 cm lik bi oynama yapıyo, bu sizdede normalmi yoksa şase cıvatasını sıkmak için motoru açsammı?