Motosikletine kışlık barınak önerisi

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar bu kış için talep olursa müsait bir yerimiz var ve burada cüzzi bir ücret karşılığında motosikletinizi kapalı alanda muhafaza edebileceğiniz bir imkan oluşturmaya çalışacağım. Ayrıca atölye ve her türlü alet edevattan da yararlanıp gerekirse kendi bakımınızı yapma imkanıda sağlamayı düşünüyorum. Hatta iyi bir akü şarj cihazı alıp aküleri sökülü vaziyette tutmak isteyenlerin hizmetine sunmayıda düşünüyorum. kışın 15 günde bir motor çalıştırma günü ilan edip istediğiniz saatte gelip motorunuzla ilgilenebileceğiniz gerekirse çay kahve sohbet yapabileceğiniz bir ortam yaratma çabasındayım.

ÖENERİLERİNİZE VE YÖNLENDİRMENİZE İHTİYACIM VAR. FİKRİNİZ NE OLUR ÖNERİNİZ VARSA SEVİNİRİM.
ŞİMDİLİK MAX 15 ARAÇLIK YERİMİZ VAR . GEREKİRSE BÜYÜYEBİLİR.

BU ARADA YER İSTANBUL SANAYİ MAHALLESİNDE :) (AVRUPA YAKASI)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
güzel fikir.tebrikler...mutlaka birilerinin işine yarayacaktır....ama aman dikkatli ol o kadar motorun güvenliğini de üstlenmiş olacaksın...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
güzel fikir.tebrikler...mutlaka birilerinin işine yarayacaktır....ama aman dikkatli ol o kadar motorun güvenliğini de üstlenmiş olacaksın...

Bunuda düşündüm. Güvenlik firması ile anlaşabilirsek aylık aidatla alarm sistemi yapmaya çalışıcam. Gelip montajı yapıp kendileri tüm bakım ve takibi üstleniyorlar. Yer normalde korunaklı hatta eğer ayarlayabilirsem kaskolu ve güvenlikli bir yer var. Görüşmelerimiz sürüyor..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Tebrikler bence mükemmel bir düşünce.Garajdan resimleri bekliyorum.3-4 tane 600'lük,5tane 1000'lik makineyi sehpaya kalkmış halde görenler gerçekten fotoğraf makinelerine sarılacaktır.:)
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
55
Abi Aslında Orası MT nin Buluşma Yeri gibi Gibi Mesela bir yer olarak ta kullanılamaz mı ?

Mesela Haftada 1 gün buluşma yapılabilir ufak tefek bakımlar filan yapılır çay kahve filan içilir sohbet muhabbet...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Abi Aslında Orası MT nin Buluşma Yeri gibi Gibi Mesela bir yer olarak ta kullanılamaz mı ?

Mesela Haftada 1 gün buluşma yapılabilir ufak tefek bakımlar filan yapılır çay kahve filan içilir sohbet muhabbet...

Zaten park işinden vazgeçtim :) bakım buluşmaları yapmayı düşünüyorum zaten fakat biraz seçici davranıyorum artık. Birkaç bilen var. Geliyorlar bakımdı tamirdi hallediyoruz. Arkadaşlarımızın her zaman hizmetinde.
Yaz gelsin yapıcam bişeyler. Çiğkötfe partisidir mangal partisidir birşeyler olucak :)

Hani şunu yapmak istiyorum ama yerim yok diyenler için bulunmaz fırsat olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
55
Zaten park işinden vazgeçtim :) bakım buluşmaları yapmayı düşünüyorum zaten fakat biraz seçici davranıyorum artık. Birkaç bilen var. Geliyorlar bakımdı tamirdi hallediyoruz. Arkadaşlarımızın her zaman hizmetinde.
Yaz gelsin yapıcam bişeyler. Çiğkötfe partisidir mangal partisidir birşeyler olucak :)

Hani şunu yapmak istiyorum ama yerim yok diyenler için bulunmaz fırsat olur.

Valla Abi Bence Yazı Beklememek lazım :) ayrıca senin mekanın resimleri varsa elinde yuklesene görmüş olur herkez
 
Katılım
31 Ara 2006
Mesajlar
95
çok hoş fikir. istanbul dışında olanlarımız da istanbul'a geldiklerinde uğrarlar, faydalanırlar, diğer arkadaşlarla tanışma fırsatı elde ederler.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Evet uzun yoldan gelen arkadaşlar içinde iyi olur. Bunu düşünmemiştim.
Bu arada park konusundan vazgeçme sebebi park olarak kullanılıcak büyük mekanı şuanda fazla eşyaları depolamak için kullanıyor olmamızdır.

Fotoğraf çekmem lazım. Bir tane buldum :) nedense hiç ihtiyaç duymamışım. Bunuda arkadaş bana çaktırmadan çekmişti.
04112010993.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Yolum düştüğünde muhakkak uğrayıp bir çayınızı içmek isterim.

Kimbilir belki bir gün bir bakmışsınız; insanların sürekli geldiği, günden güne kalabalıklaşan, güzel sohbetlerin döndüğü büyük bir kulüp oluşmaya başlamış :)
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
55
Ohooo abicim senle bir girişip orayı mekana çeviririz :D

buna Benzer Bir şark Köşesi falan filan fena olur

sark_kosesi_779.jpg
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
ooooo bak o zman ismide benden olsun

"Şark Motosiklet Kulübü" :queen:
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
55
Yolum düştüğünde muhakkak uğrayıp bir çayınızı içmek isterim.

Kimbilir belki bir gün bir bakmışsınız; insanların sürekli geldiği, günden güne kalabalıklaşan, güzel sohbetlerin döndüğü büyük bir kulüp oluşmaya başlamış :)

Ne kadarda güzel olur Ben MT nin en büyük eksikliğinin bu olduğunu düşünüyorum...

ooooo bak o zman ismide benden olsun

"Şark Motosiklet Kulübü" :queen:


:queen::queen:
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Ne kadarda güzel olur Ben MT nin en büyük eksikliğinin bu olduğunu düşünüyorum...




:queen::queen:

Kesinlikle katılıyorum, gerçi ben forumda yeniyim ama gerçekleşmiş kaydadeğer bir etkinlik göremiyorum... biri kolları sıvayıp "acayüp" arkadaşın yapmak istediğini gerçekleştirebilse süper olurdu, malum çalıştığım iş gereği sadece destek olabilrim. vakit ayırmam zor olur hafta sonları hariç ama elimden gelen yardımı yaparım, hatta bazı bakım malzemeleri konusunda destek bile verebilirim.:)
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
55
Kesinlikle katılıyorum, gerçi ben forumda yeniyim ama gerçekleşmiş kaydadeğer bir etkinlik göremiyorum... biri kolları sıvayıp "acayüp" arkadaşın yapmak istediğini gerçekleştirebilse süper olurdu, malum çalıştığım iş gereği sadece destek olabilrim. vakit ayırmam zor olur hafta sonları hariç ama elimden gelen yardımı yaparım, hatta bazı bakım malzemeleri konusunda destek bile verebilirim.:)

Dostum Yapılacaklar sınırsız en kötüsü işten çıkarsın bir uğrarsın 5 dakıka oturursun yorgunlugunu atarsın kahvenı cayını içersin. muhabbetini edersin iş yukunu üstünden atarsın.... bende aynı şekilde elimden gelen desteği yapmaya hazırım yeterki olsa
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
55
abi yarın hava güzel birseyler yapalım musayıtmısın yada sanayı mahallesındemısın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst