- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 4,756
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bu kış için talep olursa müsait bir yerimiz var ve burada cüzzi bir ücret karşılığında motosikletinizi kapalı alanda muhafaza edebileceğiniz bir imkan oluşturmaya çalışacağım. Ayrıca atölye ve her türlü alet edevattan da yararlanıp gerekirse kendi bakımınızı yapma imkanıda sağlamayı düşünüyorum. Hatta iyi bir akü şarj cihazı alıp aküleri sökülü vaziyette tutmak isteyenlerin hizmetine sunmayıda düşünüyorum. kışın 15 günde bir motor çalıştırma günü ilan edip istediğiniz saatte gelip motorunuzla ilgilenebileceğiniz gerekirse çay kahve sohbet yapabileceğiniz bir ortam yaratma çabasındayım.
ÖENERİLERİNİZE VE YÖNLENDİRMENİZE İHTİYACIM VAR. FİKRİNİZ NE OLUR ÖNERİNİZ VARSA SEVİNİRİM.
ŞİMDİLİK MAX 15 ARAÇLIK YERİMİZ VAR . GEREKİRSE BÜYÜYEBİLİR.
BU ARADA YER İSTANBUL SANAYİ MAHALLESİNDE
(AVRUPA YAKASI)
ÖENERİLERİNİZE VE YÖNLENDİRMENİZE İHTİYACIM VAR. FİKRİNİZ NE OLUR ÖNERİNİZ VARSA SEVİNİRİM.
ŞİMDİLİK MAX 15 ARAÇLIK YERİMİZ VAR . GEREKİRSE BÜYÜYEBİLİR.
BU ARADA YER İSTANBUL SANAYİ MAHALLESİNDE