- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 7,223
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
o motorun yeni kasasının ilk çıktığı günleri bile biliyorumbeatte yenilendi ama gelmicek gibi görünüyo nedeni enjecsiyon olabilir 2012 standartları enjecsiyon ve euro3 normları istiyo yeni activada bunlar yoktu sanırım.millet bu satandartları konuşurken biz boşa konuşuyoz gibi
Spacy ler dolanıyor ortalıkta......![]()
Türkiye için yan sanayisi çok gelişti eski Activa'nın iş motoru olarak daha uygun.
Yeni Activa'nın Tr'ye girmesi pek yakın gözükmüyor. Her modelinde olduğu gibi.
Ve paket motoru için hiç uygun değil, Activa kadar sağlam scooter olamaz.![]()