Yeni Honda Activa

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İlk bakışta An zannettim.... Geç kaldı değişimde... Hayatı boyunca pizzacı imajından kurtulamayacak.... :cat:

Bu modeli pizzacılar da almayacak.... Buyrun fiyaskoya.. :cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O kadar eskisi için yan sanayi yerli parça ürettiler,fuarda da vardı.Yazık...:silent:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelmiyecek bu.:bounce:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
o motorun yeni kasasının ilk çıktığı günleri bile biliyorum :) beatte yenilendi ama gelmicek gibi görünüyo nedeni enjecsiyon olabilir 2012 standartları enjecsiyon ve euro3 normları istiyo yeni activada bunlar yoktu sanırım.millet bu satandartları konuşurken biz boşa konuşuyoz gibi
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o motorun yeni kasasının ilk çıktığı günleri bile biliyorum :) beatte yenilendi ama gelmicek gibi görünüyo nedeni enjecsiyon olabilir 2012 standartları enjecsiyon ve euro3 normları istiyo yeni activada bunlar yoktu sanırım.millet bu satandartları konuşurken biz boşa konuşuyoz gibi

Türkiye için yan sanayisi çok gelişti eski Activa'nın iş motoru olarak daha uygun.
Yeni Activa'nın Tr'ye girmesi pek yakın gözükmüyor. Her modelinde olduğu gibi.:p
Spacy ler dolanıyor ortalıkta...... :p

Ve paket motoru için hiç uygun değil, Activa kadar sağlam scooter olamaz.:)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Türkiye için yan sanayisi çok gelişti eski Activa'nın iş motoru olarak daha uygun.
Yeni Activa'nın Tr'ye girmesi pek yakın gözükmüyor. Her modelinde olduğu gibi.:p


Ve paket motoru için hiç uygun değil, Activa kadar sağlam scooter olamaz.:)

doğru hocam doğru söze ne denir :cat: ancak bende activa vardı onun kadar dandik motor görmedim aynı olmasına ragmen beatte daha iyiydi ya 2 defada piston segman istedi:) fanatiklik filanda yapsaydım bunları demezdim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst