Yeni başlayan birine "600'lük alma, 125'lik al" demenin vicdani ve hukuki bir sorumluluğu olmaz, aksine iyi niyetli ve koruyucu bir yaklaşımdır diye düşünüyorum. Soran kişi niyetine girmiş, bir şekilde bir şeyler alıp binecek sonuçta... Ve sorumluluğu size yükleyecek olan kişi sizden tavsiye de almamalı... Sizin tavsiye ettiğiniz motorla kaza yapacak kişi, apaçinin birine denk gelip kendi sınırlarının ötesinde bir motor alıp daha kötü bir kaza da yapabilir, kader/kısmet işleridir biraz da bunlar sonuçta... Ki bu forumda pek apaçi olmadığını ve aklı başında bir kişinin de mantıklı-mantıksız önerileri değerlendirip ayırabileceğini düşünüyorum. Aklı başında olmayana zaten ne yapsan boş...