Altın Elbiseli Adam 8: Istanbul Park

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Barkın Bey teşekkürler, değerli bir vidyo olmuş.

Bir turu kaç para bunun.:p
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
:rendeer: :cat:

Ellerinize sağlık. Harbiden hoş olmuş...
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
:cat::cat::cat:

Harika bir Video..

Hosuma gidenler..

03:55 Neyi yanlis yaptigini bilmiyor olabilirsin..
Bu cok önemli bence..
Benim düsüncem..
Sana neyi yanlis yaptigini birisi söylemez/anlatmassa o hatayi devamli yaparsin..

04:51 Herseyi yaparim ulan.. :rendeer:
Sonra anliyoruki hersey yapilamiyor :cherry:.. (kendimden pay biciyorum)

05:40 Peki kim gelemez..
Ben hepinizi gececem ulaaaaaaannnn :queen:
Gelirse cok randuman alamaz. :p

06:30 Eger efendi gibi sürüyorsaniz müthis keyif..

Tesekkürler Brkn :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Teşekkürler Carl Gustav.
Güzel bir video olmuş :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:50 ----------

Barkın Bey teşekkürler, değerli bir vidyo olmuş.

Bir turu kaç para bunun.:p

Sadece 1035 Euro + KDV(yazıyla bin otuz beş avro) :pr:

csbk.jpg
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendi motorumuzla dalsak piste kabul ediyorlar mı.:silent:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanırım RR'larla 125-250'liklerin beraber pistte turlaması sıkıntı yaratacaktır,ayrı ayrı gruplandırma olsa gerek.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
katılabilmek mükemmel olurdu :(

bir de benim bir sorum olacak :) AEA videolarını izlemeye neden doyamıyor insan :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Güzel bir video daha, elinize sağlık. Eğer imkanınız varsa, internet bağlantısı yüksek olanlar için HD sürümleri yüklemeniz güzel olacaktır.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Evet gercekten daha guzel olmus, bu seferli konusma metni daha ciddi ve hafif espirili olmus. Daha kaliteli duruyor.

Bu arada Devrimi gormek guzel oldu. Devrim benim Ducatinin ilk sahibi idi ve kazalari meshurdur, o motorla dahi boynunu kirdi ve boynu platinlidir.:) Yani devrim motor surme konusunda uzman oldugu kadar kaza yapmak ta da uzman dir:)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
bir de benim bir sorum olacak :) AEA videolarını izlemeye neden doyamıyor insan :queen:

- barkın'ın anlatımı dili gayet akıcı, baymıyor insanı.
- diğer otomobil-motosiklet programlarına kıyasla, "ulan adamın motosikletini-aracını aldık bedavadan, süper yıkama yağlama yapalım" gibi bir kaygıları yok gibi.
- ekip kaç kişiden oluşuyor bilmiyorum ama görüntü yönetmeni, metin yazarı, montajcı (-cı'lı, -cu'lu meslek adı olmuyor bence de, ne diyeceğimi bilemedim. özür diliyorum kendisinden. :) ), kamera, yönetmen hepsi işini fazlasıyla iyi yapan insanlar.

------

Yine gelseler keşke bu yaz. Model büyütmeye ve tulum almaya bahanem olur. :)
Biraz tuzlu ama değer.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
- barkın'ın anlatımı dili gayet akıcı, baymıyor insanı.
- diğer otomobil-motosiklet programlarına kıyasla, "ulan adamın motosikletini-aracını aldık bedavadan, süper yıkama yağlama yapalım" gibi bir kaygıları yok gibi.
- ekip kaç kişiden oluşuyor bilmiyorum ama görüntü yönetmeni, metin yazarı, montajcı (-cı'lı, -cu'lu meslek adı olmuyor bence de, ne diyeceğimi bilemedim. özür diliyorum kendisinden. :) ), kamera, yönetmen hepsi işini fazlasıyla iyi yapan insanlar.

------

Yine gelseler keşke bu yaz. Model büyütmeye ve tulum almaya bahanem olur. :)
Biraz tuzlu ama değer.

evet hiç yok eminim yok :p vfr testinden biliyorum bende test etmiştim aynı motoru başka bir sitede bayagı sevgi ve saygı ile geydirmiştik birbirimize birde rahmetli muratda vardı nerde o günler ozledim la murat seni :pr::pr:hatta abs konusunda bayagı atışmıştık ve ben s1000rr aldım istedigi motorla abs testi yapabiliriz orda yarım kalmıştı ben vfr abs si yeterli degil demiştim yok iyi gibilerinden yardırmıştı bende enson istegi motorun abs ile bmw abs test etmeyi teklif etmiştim orda kaynadı sonuç olarak şimdi test etme imkanı var test edeniliriz..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Siz yayınlamasanız haberimiz yok böyle şeylerden tv'de çıktımı gören varmı bilmiyorum ama ben görmedim. Ellerinze sağlık aea
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
evet hiç yok eminim yok :p vfr testinden biliyorum bende test etmiştim aynı motoru başka bir sitede bayagı sevgi ve saygı ile geydirmiştik birbirimize birde rahmetli muratda vardı nerde o günler ozledim la murat seni :pr::pr:

valla çömezliğimize ver abi, yolun başındayız daha.
sadece 6 aylık motosiklet kullanıcısıyım. hala yanarım bu kadar güzel bir şeyi nasıl daha önce farkedemedim diye.

konuya gelince, ben de o vfr testinden yola çıkarak öyle yıkama-yağlama yapmıyor demek istemiştim.
"bismillah daha köşeyi dönmedik, benzin bitti. bu nasıl depo hacmi" gibi bir şeyler vardı vfr testinde. Bu bile büyük başarı bu memleket için. :)

giydirmede konusunda kimse "fifth gear"ın yanından geçemez. yerden yere vurur aldığı aracı. Keşke bizimkilerde öyle olsa.
Velakin Türkiye'de bu kadar "janjanlı" test programı yapacak kimse yok bence.

Tabii ki haklısın bu arada.
Her şeye rağmen sevip-sevdirmek gerek bence Sayın Bayoğlu'nu. :/
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
ybr 125'ten de gs1200'den de aynı zevki alıyosun izleyici olarak

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 ----------

cbr 125 testi var mı acaba, yok diye biliyorum ama bulamamış da olabilirim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
valla çömezliğimize ver abi, yolun başındayız daha.
sadece 6 aylık motosiklet kullanıcısıyım. hala yanarım bu kadar güzel bir şeyi nasıl daha önce farkedemedim diye.

konuya gelince, ben de o vfr testinden yola çıkarak öyle yıkama-yağlama yapmıyor demek istemiştim.
"bismillah daha köşeyi dönmedik, benzin bitti. bu nasıl depo hacmi" gibi bir şeyler vardı vfr testinde. Bu bile büyük başarı bu memleket için. :)

giydirmede konusunda kimse "fifth gear"ın yanından geçemez. yerden yere vurur aldığı aracı. Keşke bizimkilerde öyle olsa.
Velakin Türkiye'de bu kadar "janjanlı" test programı yapacak kimse yok bence.

Tabii ki haklısın bu arada.
Her şeye rağmen sevip-sevdirmek gerek bence Sayın Bayoğlu'nu. :/

benim bildigim az çok reklam kokuyor bu ama bizde girdik ist parka 600tl+kdv :queen:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
575€+104€ KDV=679€:silent:
Sudan ucuzmuş:p:p
bir günde ne öğretebiliyorlar acaba:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst