- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
Amacım bu konuda istanbulda yaşayan izmirlilerle tanışmak ve kaynaşmak belkide güzel organizasyonlarla buluşabilirizde. Ben Kerim Efe kadıköydeyim 17 yaşındayım. Hava koşulu farketmez grupca toplanalım dediğiniz herzaman heryere gelebilirim. Şimdiden memleketlim olan herkeze çok selamlar Dipnot: Göztepeliyim
ayrım yapmam karşıyakalı falan diye yanlış olmasın :mrgreen: