İstanbulda yaşayan İzmirliler

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Amacım bu konuda istanbulda yaşayan izmirlilerle tanışmak ve kaynaşmak belkide güzel organizasyonlarla buluşabilirizde. Ben Kerim Efe kadıköydeyim 17 yaşındayım. Hava koşulu farketmez grupca toplanalım dediğiniz herzaman heryere gelebilirim. Şimdiden memleketlim olan herkeze çok selamlar Dipnot: Göztepeliyim:p ayrım yapmam karşıyakalı falan diye yanlış olmasın :mrgreen:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Nüfus kütüğüm izmir de değil ama izmir'de büyüdüm. 1991 İTK mezunuyum, sonra üniversite eğitimi için istanbul'a geldim bir daha da dönmedim. Ayrıca ben de Göztepe'liyim, Karataşlıyım ( veya ' lıydım diyelim, 20 sene olmuş... ) bazı branşlarda da Göztepe'yi lisanslı sporcu olarak temsil ettim.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Abimiz diyelim öleyse biz daha çömez motorcularız henüz :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:18 ----------

Sen üniversiteyi bitirdiğinde ben daha doğmamıştım abimiz diyelim öleyse yanlış olmasın :mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bana da izmirde olan motorcu arkadaşlar lazım...:queen:
İzmire gideceğim ya..tavsiye babından yani...:cat:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Abimiz diyelim öleyse biz daha çömez motorcularız henüz :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:18 ----------

Sen üniversiteyi bitirdiğinde ben daha doğmamıştım abimiz diyelim öleyse yanlış olmasın :mrgreen:

Sen bayramda elimi öpmeye bile kalkarsın şimdi . O kadar yaşlanmadık delikanlı , daha 38 i bile bitirmedim.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
1978 yılında, (rahmetli dedemin yaptırdığı) Ege Üniversitesi Hastanesi' nde doğdum. Yani Bornova' lıyım. İzmir, Muğla, İstanbul üçgeninde yaşarken yaş 32 oldu. Nerelisin diye sorduklarında ne diyeceğimi bilemediğim durumlar oluyor.

Ama boyozu fena özledim. Başkaları bilmez ama Muğla' da da klorak kloraktır. Tabi çiğdemi de bilir Muğlalılar. Muğla' da da saat kulesi vardır. Ama adı "saatli kule" dir. Ama ona da İzmir' de olduğu gibi kafasını kaldırıp kimse bakmaz.

Neyse işte, kısaca kendime "İstanbul' da yaşayan İzmir' li bir lazın Muğla' da ne işi var" diye sormuşluğum çoktur. Kökümüz de Karadeniz bu arada.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bana da izmirde olan motorcu arkadaşlar lazım...:queen:
İzmire gideceğim ya..tavsiye babından yani...:cat:

Yahu tamam..Hele bi gel sen İzmire..... :queen::queen::queen:
Kasma bu kadar....

Geldiğinde buralardan bi konuyu tıkla haberimiz olsun...
Perşembeleri toplanıyoruz....
Pazarları geziyoruz...
Diğer günler de bazan görüşüyoruz....
Hee ayrıcana Merkez ikametliyiz.. Yani İzmir içi....
Alkol desen yok...
Gel hele bi ..Gerisi kolay.. :p:p

Bu arada ben ANKARA lı yım ama 3 yıldır İzmir de yaşıyorum...Bunu da dip not geçeyim...
Öyle boyozmuş kumruymuş anlamayız....
Kumru bildiğimiz kuştur bizim için.... :queen:
Boyozu bişeye benzetemedim hala..... Pek sevmedim.... :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen çeşmede kumru yemediğin için hala kuş sanıyorsun :mrgreen: gel seni çeşmeye götüreyim yedireyim içireyim, meblağ möhüm değil :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sen çeşmede kumru yemediğin için hala kuş sanıyorsun :mrgreen: gel seni çeşmeye götüreyim yedireyim içireyim, meblağ möhüm değil :queen:


Kumruyu çeşmenin altında ıslatıp mı yiyorsunuz anlamadım..... :queen::queen::queen:

Hele bir de GEVREK dedikleri şey var..Bizim simit dediğimiz....
Sakın yanlış anlamayın GEVREK mevrek değil..Lastik.... Dİşi tam olmayan yemeyi denemesin bile..... :queen::queen::queen:
Sünüyor ama kopmuyor.... :queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Yahu tamam..Hele bi gel sen İzmire..... :queen::queen::queen:
Kasma bu kadar....

Geldiğinde buralardan bi konuyu tıkla haberimiz olsun...
Perşembeleri toplanıyoruz....
Pazarları geziyoruz...
Diğer günler de bazan görüşüyoruz....
Hee ayrıcana Merkez ikametliyiz.. Yani İzmir içi....
Alkol desen yok...
Gel hele bi ..Gerisi kolay.. :p:p

Bu arada ben ANKARA lı yım ama 3 yıldır İzmir de yaşıyorum...Bunu da dip not geçeyim...
Öyle boyozmuş kumruymuş anlamayız....
Kumru bildiğimiz kuştur bizim için.... :queen:
Boyozu bişeye benzetemedim hala..... Pek sevmedim.... :queen:



perşembe akşam mesai sonrası toplanılıyorsa eğer ve gaziemire çok uzak , bulamayacağım biyer değilse tabiki katılmak isterim..
bu arada şu dondurmalı pasta nedir yahu???
şaka bi yana hep yemekle takılıyorum ama yemek için yaşamayıp,yaşamak için yiyenlerdenim...(özellikle balık!!!)
 
Katılım
25 Nis 2012
Mesajlar
0
Arkadaşlar özellikle İzmirliler bu lezzeti çok iyi bilirler sonunda İstanbul Kadıköy de İzmir in lezzetine doyamadığımız yiyeceği SAVAŞMA SÖĞÜŞ açılmış dün akşam oradaydım ve özlediğim SÖĞÜŞÜ yeme şansım oldu mekan çok temiz ferah ve genç arkadaşlar işletiyor içeride gitarlar var isteyen kendisi çalıp diğer arkadaşlarda eşlik edebiliyor herkese mutlaka uğramalarını ve SÖĞÜŞ lezzetini denemelerini tavsiye ederim günün her saati yenebilen hafif bir yiyecektir özellikle alkolden sonra süper gider :)) face adresleri https://www.facebook.com/savasmasogus?ref=tn_tnmn
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
2 yıllık topiği patlatmışsınız :queen: gelen geldi yedik içtik gitti :rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Kumruyu çeşmenin altında ıslatıp mı yiyorsunuz anlamadım..... :queen::queen::queen:

Hele bir de GEVREK dedikleri şey var..Bizim simit dediğimiz....
Sakın yanlış anlamayın GEVREK mevrek değil..Lastik.... Dİşi tam olmayan yemeyi denemesin bile..... :queen::queen::queen:
Sünüyor ama kopmuyor.... :queen::queen:

Tazesini yememişsin sen onun :) Bayatı öyle olur. Sizdeki gibi beyaz undan değil, nohut unundan yapılır, pekmeze batırılıp susamlanır öyle pişer bizim Gevrek. Sizin simitle alakası yoktur.

Yuh bana :) Fark etmemişim hort topik olduğunu :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Arkadaşlar özellikle İzmirliler bu lezzeti çok iyi bilirler sonunda İstanbul Kadıköy de İzmir in lezzetine doyamadığımız yiyeceği SAVAŞMA SÖĞÜŞ açılmış dün akşam oradaydım ve özlediğim SÖĞÜŞÜ yeme şansım oldu mekan çok temiz ferah ve genç arkadaşlar işletiyor içeride gitarlar var isteyen kendisi çalıp diğer arkadaşlarda eşlik edebiliyor herkese mutlaka uğramalarını ve SÖĞÜŞ lezzetini denemelerini tavsiye ederim günün her saati yenebilen hafif bir yiyecektir özellikle alkolden sonra süper gider :)) face adresleri https://www.facebook.com/savasmasogus?ref=tn_tnmn

Kesinlikle tavsiye etmem. İçinde beyinden göze, dilden dalağa, her şey mevcut !
Bir kere yemiştim ama içinde ne olduğunu bilmiyordum.
Çok da hoşuma gitmedi vasat bir tat. Ama arkadaş gecenin bi yarısı götürmüş beni İzmir'de söğüşçüye. Ayıp olmasın diye he güzel diyorum.
Sonra içinde ne olduğunu öğrendim ve bıraktım ekmeği.
Tamam arkadaş bende pis adamım. Evime gelenler alerji oluyor hatta pislikten :mrgreen:
Ama o kadar da değil bee. Hayvanın çükü de yenmez ki arkadaş :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst