- Katılım
- 26 May 2008
- Mesajlar
- 82
ben mctyi sattım ya artık kimse yazı yazmaz olmuş hehee
arkadaşlar fikrinizi sorayım aklımda şu motoru almak var önerirmisiniz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-arora-ar-250-zh-selam-millet-29691981/detay
eğer almazsam o zaman 5000e çok güzel bir wos buldum onu alıcam senatörde evladiylelik olmaya devam edecek![]()
vallahi arora aşmış kendini yahu çok hoş görüntüsü var ama teknik özelliklerde önemli tabiki
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:49 ----------
arkadaşlar geçtiğimiz pazar günü karbon kaplama yaptık depo ve yan kapaklara. kordon boyuna park edip arkadaşlarla buluştuk. çay keyfi yaptık. düönüşte ne göreyim... hay Allah ım ya benim motorun karbonları yırtmışlar daha doğrusu deşmişler alttaki boyada zarar görmüş arkadaşımın motorunda sislambalarını kırmışlar... maganda dolu yahu... üstelik okadar kalabalık yerin ortasında... artık cuma günü mecburen boyaya girecek sırf moral bozukluğu üzüldüğüm tek nokta resmini bile çekmemiştim henüz çok da yakışmıştı yahu