Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
ben mctyi sattım ya artık kimse yazı yazmaz olmuş hehee

arkadaşlar fikrinizi sorayım aklımda şu motoru almak var önerirmisiniz

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-arora-ar-250-zh-selam-millet-29691981/detay

eğer almazsam o zaman 5000e çok güzel bir wos buldum onu alıcam senatörde evladiylelik olmaya devam edecek :)

vallahi arora aşmış kendini yahu çok hoş görüntüsü var ama teknik özelliklerde önemli tabiki

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:49 ----------

arkadaşlar geçtiğimiz pazar günü karbon kaplama yaptık depo ve yan kapaklara. kordon boyuna park edip arkadaşlarla buluştuk. çay keyfi yaptık. düönüşte ne göreyim... hay Allah ım ya benim motorun karbonları yırtmışlar daha doğrusu deşmişler alttaki boyada zarar görmüş arkadaşımın motorunda sislambalarını kırmışlar... maganda dolu yahu... üstelik okadar kalabalık yerin ortasında... artık cuma günü mecburen boyaya girecek sırf moral bozukluğu üzüldüğüm tek nokta resmini bile çekmemiştim henüz çok da yakışmıştı yahu
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
7000 km dir birlikteydik macitle.. ve az önce motorumu daha önceden de arayıp konuştuğum bir öğretmen arkadaşla görüştük, motorumu gösterdim ve cuma günü bir aksilik olmazsa satışını yapacağım.. ama bu değilki mct den vazgeçtim asla :D arkadaşımın mct sini kullanmaya devam, ona da büyük cc li makine bakacağız bakalım..

büyük cc lli (750 cc ye kadar ) kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını özelden dinlemek isterim..markada veya modelde henüz bir karar alınmadı ama benim için kullanıcı yorumları önemli :cat: .. forumda da gerekli araştırmayı yapacağım zaten..
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
7000 km dir birlikteydik macitle.. ve az önce motorumu daha önceden de arayıp konuştuğum bir öğretmen arkadaşla görüştük, motorumu gösterdim ve cuma günü bir aksilik olmazsa satışını yapacağım.. ama bu değilki mct den vazgeçtim asla :D arkadaşımın mct sini kullanmaya devam, ona da büyük cc li makine bakacağız bakalım..

büyük cc lli (750 cc ye kadar ) kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını özelden dinlemek isterim..markada veya modelde henüz bir karar alınmadı ama benim için kullanıcı yorumları önemli :cat: .. forumda da gerekli araştırmayı yapacağım zaten..

hayırlısı olsun dostum. valla bana 750cc racing ile istediğini sorabilirsin. ama önce bi parça fiyatlarını araştır derim...
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
valla bu motorun teknik özellikleri araştırdığım şekilde şöyle

ARORA MOTOR AR250

Motor : Çift Silindir 4 zamanlı
Silindir Hacmi : 250 cm3
Soğutma : Yağ Soğutma
Ateşleme : Elektronik CDI
Çalıştırma : Elektrikli
Ön Fren : Disk + ABS
Arka Fren : Disk
Şanzıman : 5 Vites
Max Güç : 21.41 Hp
Net Ağırlık :150 Kg

şimdi bunu düşünmemin tek nedeni şu 5000 tl kredim onaylandı 5000tlye woswos buldumki hayranıyımdır yolda kalırsın şöyle olur böyle olur umurumda değil o araçların ruhu var bence ruhunuz uyuşursa yolda molda bırakmaz kl500 pegaso ve gs baktım 5000e bulabiliyorum ama km haliyle çok yüksek o bakımdan yine çinliye dönüş olacak gibi mct malum kız gibi motor bakmak lazım ve hava soğutmalı uzun süre gidemiyor ve sabit problemi var ( titreşim problem değil 650 pegasoya binin) bu motor yağ soğutmalı 3000-4000 arası buldum 4000e olanı km 0 ama aydında:)

işte arorayı alma isteğim budur dostlar hem görüntüsü dandik değil hem yağ soğutmalı radyatörlü tabiki hem beygiri yüksek felan filan hakkımda hayırlısı olsun
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
o bahsetigin motor benimde ilgimi çekmişti bmw'nin kopyası hoş duruyor ama ben sadece nette gördüm ve bir elin parmaklarını geçmiyor kullanan varmı acaba araştırmak lazım bence
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
valla kullanıcısı dediğin gibi az ama sağlam gibi duruyor
bende sneatör var taş gibi motor torku dışında problemsiz ama vitesli istiyorum oda sanrıım arora olacak :)
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
hayırlısı olsun dostum. valla bana 750cc racing ile istediğini sorabilirsin. ama önce bi parça fiyatlarını araştır derim...

valla racing almam tarzım değil maalesef :( yeni sezona kadar bir şekilde tarz olayını kafamda karar vermem lazım..
seçenekler baya var maalesef:

1-cruiser'a devam: çünkü alıştım bu tarza kullanımı rahat,denge sorunu yok ağırlık merkezi yere yakın olduğu için.. gösterişli motor bakan bir daha bakıyor ve 2 yan çanta ve 1 arka çanta aksesuar koyabildiğimizden dolayı çok işime yarıyor..

2-enduro: çünkü oturuş pozisyonun rahatlığı ve uzun yolda cruiserden daha rahat olması ve taş toprak vb yollara girebilmesi özelliği nedeniyle ayrıca görünüşleri de hoşma gidiyor..

3-naked: görünüşünden dolayı ve biraz hızlı olmasının artısı var .. malum ist trafiğine çıktığınız an yanınızdan vınn vınn arabalar geçiyor..yeri geliyor kamyon sollamak istediğinizde altınızda güç olması, yeri geliyor acil durumlar olduğunda da biraz hız gerekiyor..ayrıca cruiser gibi 3 li çanta seti takınca motor kendimce şahane duruyor

4-scooter: malum ist gibi bir yerde yaşıyorsanız ve trafik akışı aşırı olduğundan yeri geliyor artık vitesli motor bayıyor sürekli dur kalk yapmaktan sol kol debriyaja basmaktan kolumuz uyuşuyor ve motora zararı oluyor, ama scooter otomatik şanzıman olduğundan varlığını çok arıyorum..

5-zaten bir şey kalmadıki :mrgreen::queen:

bunlardan cruiser ve scooter kullandım sadece, naked ve enduro kullanamadım maalesef yakın çevremdede arkadaşlarımda mevcut olmamasından dolayı :(

bu arada boyum 1,79 ve kilomda 70..neredeyse yukarıdaki bütün tarzlara da uygun olmasından dolayı arada kalmamak elde değil :mrgreen:
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
134
valla racing almam tarzım değil maalesef :( yeni sezona kadar bir şekilde tarz olayını kafamda karar vermem lazım..
seçenekler baya var maalesef:

1-cruiser'a devam: çünkü alıştım bu tarza kullanımı rahat,denge sorunu yok ağırlık merkezi yere yakın olduğu için.. gösterişli motor bakan bir daha bakıyor ve 2 yan çanta ve 1 arka çanta aksesuar koyabildiğimizden dolayı çok işime yarıyor..

2-enduro: çünkü oturuş pozisyonun rahatlığı ve uzun yolda cruiserden daha rahat olması ve taş toprak vb yollara girebilmesi özelliği nedeniyle ayrıca görünüşleri de hoşma gidiyor..

3-naked: görünüşünden dolayı ve biraz hızlı olmasının artısı var .. malum ist trafiğine çıktığınız an yanınızdan vınn vınn arabalar geçiyor..yeri geliyor kamyon sollamak istediğinizde altınızda güç olması, yeri geliyor acil durumlar olduğunda da biraz hız gerekiyor..ayrıca cruiser gibi 3 li çanta seti takınca motor kendimce şahane duruyor

4-scooter: malum ist gibi bir yerde yaşıyorsanız ve trafik akışı aşırı olduğundan yeri geliyor artık vitesli motor bayıyor sürekli dur kalk yapmaktan sol kol debriyaja basmaktan kolumuz uyuşuyor ve motora zararı oluyor, ama scooter otomatik şanzıman olduğundan varlığını çok arıyorum..

5-zaten bir şey kalmadıki :mrgreen::queen:

bunlardan cruiser ve scooter kullandım sadece, naked ve enduro kullanamadım maalesef yakın çevremdede arkadaşlarımda mevcut olmamasından dolayı :(

bu arada boyum 1,79 ve kilomda 70..neredeyse yukarıdaki bütün tarzlara da uygun olmasından dolayı arada kalmamak elde değil :mrgreen:

Hiç düşünmeden" Enduro " diyorum.Hem oturuş pozisyonu acısından hem her yol şartına uygun olusundan özellikle büyük ve gösterişli olması açısından artı aksesuara musaıt olmasından (alüminyum veya plastık yan canta arka tarafa yıne aynı sekılde cok genıs hacımlı canta ,ön cam gıbı vs vs aksesurlar) motor hacmının yuksek hız ve gücünün tatmınkar olusundan, süspansıyon sistemının gayet rahat olusundan ,TABİKİ ENDURO diyorum.

önümüzdeki yıllarda BMW F650 GS veya BMW F650 gs Dakar alarak bu bu hayalimi sonlandırmak ıstıyorum...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
Hiç düşünmeden" Enduro " diyorum.Hem oturuş pozisyonu acısından hem her yol şartına uygun olusundan özellikle büyük ve gösterişli olması açısından artı aksesuara musaıt olmasından (alüminyum veya plastık yan canta arka tarafa yıne aynı sekılde cok genıs hacımlı canta ,ön cam gıbı vs vs aksesurlar) motor hacmının yuksek hız ve gücünün tatmınkar olusundan, süspansıyon sistemının gayet rahat olusundan ,TABİKİ ENDURO diyorum.

önümüzdeki yıllarda BMW F650 GS veya BMW F650 gs Dakar alarak bu bu hayalimi sonlandırmak ıstıyorum...

valla dostum iyi seçim yap derim. enduro olarak suzuki v storm kullandım (25km) şahane birşeydi ama bende boy yetersiz olduğundan pek hoşnut olmadım. duruş ve kalkışlarda kaldırım aradım :) ama gerçekten çok amaçlı ve rahat. scooter olarak seçenek çok fazla. cruiser dersen de yamaha dragstar derim:cat: paraya kıyıp alıcan. yani büyük motor alıcan sorunsuz. benim şimdiki tek hayalim italyan bimota yada hyosung gt650 r
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
18 aralıkta sınava giriyorum ocak sonu gibi ehliyetimde a2 de olacak :=) o zamana kadar para biriktirebilirsem ucuzada bi mct düşerse aranızdayım :) benim işlerim pek hayal ettiğim gibi denk gelmez ama hayırlısı
 
Katılım
10 Kas 2010
Mesajlar
256
Abi dedigin gibi yaptım zıft gibi yag çıktı. motor pırıl pırıl 2005 model ama sıfır gibi temiz noter di şuydu buydu 1780 geldi nasıl sence. herşey orjinal 7000 de nasıl sence fiyat güzel mi ya da benim motora alternatif ne alabilirdim bu fiyata ? bi de motor 100 ü geçmio
neden olur ?
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
bugun sabah itibariyle motorumu satmış bulunmaktayım..7000 km boyunca hiç beni üzmedi,bende onu üzmemiştim..yeni sezona kadar herhangi bir motor almayı düşünmüyorum amacım para biriktirip o sıradada kafamdaki tarzı belirleyip büyük cc motor almak..bakalım zaman herşeyi gösterecek :D gene forumda takılacağım merak etmeyin eheheh..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------

Hiç düşünmeden" Enduro " diyorum.Hem oturuş pozisyonu acısından hem her yol şartına uygun olusundan özellikle büyük ve gösterişli olması açısından artı aksesuara musaıt olmasından (alüminyum veya plastık yan canta arka tarafa yıne aynı sekılde cok genıs hacımlı canta ,ön cam gıbı vs vs aksesurlar) motor hacmının yuksek hız ve gücünün tatmınkar olusundan, süspansıyon sistemının gayet rahat olusundan ,TABİKİ ENDURO diyorum.

önümüzdeki yıllarda BMW F650 GS veya BMW F650 gs Dakar alarak bu bu hayalimi sonlandırmak ıstıyorum...

ufaklığımdan beri enduroları seviyordum zaten..ama ağırlık merkezinin yukarda olması ve kullanmaya henüz fırsatım olmadığından dolayı test edememekten dolayı oluşan bir sıkıntı var sadece..yoksa türkiye şartlarında tek geçilecek tarz endurodur :cat:

model olarak ise bmw kesinlikle almam (1200 lük hariç ),motorun kötü olduğundan değil tamamen piyasayla alakalı bir durum..
motorlar ilgi duyduğumdan beri hep transalplerde gözüm kalmıştır.. tek dezavantajı yakıtı.. ama o motora o yakıt helal olsun bence..
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
bugün pegaso ve 650gs testi yapmış bulunmaktayım her ikisinide önermiyorum neden derseniz

1. gürültülü çalışıyorlar gereğinden fazla
2. ciddi bir titreşim sözkonusu yani ben mctde aynı titreşimi hissediyordum
3. yedek malzemesi çok pahalı
4. bmw 650gs aslında bmw motoru kullanmıyor acı gerçeği bugün nasıl olduysa gözden kaçırdığım bir olayla öğrendim bmw her zaman boxer motor kullanır gs ise bildiğimiz düz motor brezilyada bir firma üretiyormuş ve kendi motoruymuş bmw amblemide oradaki fabrikayı aldıklarından ve markanın zarar görmesini istemediklerinden dolayı imiş. o bakımdan gs almayın derim ki iyi bir usta kesinlikle önermedi.

son olarak 1990 model honda transalp amerika için özel üretim modeline bindim v motor inanılmaz güzel torklu ses ve şaka değil sıfır titreşim var tek sorunu türkiyede parça sorunu var yurt dışından geliyor transalplere zaten honda 300.000 motor garantisi veriyor o bakımdan temiz bulduğunuzda almanızı tavsiye ederim.

diğer enduro tavsiyem ise yamaha tdm 850
yani kısaca özetlersek enduro türkiye için en ideal motor sadece alırken markaya aldanmayın ve tek piston olmamasına ve kesinlikle v motor olmasına dikkat edin
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
18 aralıkta sınava giriyorum ocak sonu gibi ehliyetimde a2 de olacak :=) o zamana kadar para biriktirebilirsem ucuzada bi mct düşerse aranızdayım :) benim işlerim pek hayal ettiğim gibi denk gelmez ama hayırlısı

felon kardeş hayaller olmazsa yaşamak gayesiz bi hale dönüşür. ben sana benim mct yi en uygun şekilde vericem. inan satmak gibi bi niyetim yoktu ama madem yeni ehliyet alıyosun ben sana bu konuda (piyasasını filan salla gitsin) harbi yardımcı olucam sözüm sözdür. zaten yakında büyük makine alırım. ahanda motor bahçede örtülü uyuyor seni bekleyecek:cat:
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
134
felon kardeş hayaller olmazsa yaşamak gayesiz bi hale dönüşür. ben sana benim mct yi en uygun şekilde vericem. inan satmak gibi bi niyetim yoktu ama madem yeni ehliyet alıyosun ben sana bu konuda (piyasasını filan salla gitsin) harbi yardımcı olucam sözüm sözdür. zaten yakında büyük makine alırım. ahanda motor bahçede örtülü uyuyor seni bekleyecek:cat:

Hayırlı satışlar:queen:
ne kadar ıyı nıyetlı bı ınsan sırf ıyılık ıcın kosturuyor
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
felon kardeş hayaller olmazsa yaşamak gayesiz bi hale dönüşür. ben sana benim mct yi en uygun şekilde vericem. inan satmak gibi bi niyetim yoktu ama madem yeni ehliyet alıyosun ben sana bu konuda (piyasasını filan salla gitsin) harbi yardımcı olucam sözüm sözdür. zaten yakında büyük makine alırım. ahanda motor bahçede örtülü uyuyor seni bekleyecek:cat:
aynen hayalsiz çekilmiyo bu hayat :mrgreen:
tamam hocam o zaman çok iyi bak macite :salut: :rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2010
Mesajlar
281
abi selam, bu yag degisimini kisaca anlatabilir misin?

dedigin gibi yavastan girismek lazim bu islere, ustalara guvenilmiyor hakkaten. en azindan boyle basit isleri kendimiz yapalim.

fatih3838 kardeşim motorun hayırlı olsun yağ değişimi kendin yapmayı öğren ve ustaya teslim etme karşışlaşacağım süprizlerin adı arkası kesilmez haberin olsun.1,7 lt mineral 20/40 yada 20/50 shell tavsiyemdir.Asla sentetik ya koyayım deme mekanik seslerin hepsini dışarıdan alırsın motorun açılmaz.Rodaj süresinde sentetik yağ motorun açılma süresini uzatır debriyajda kaçırma ve aşınmaya neden olur. Delvac yağları düşük hız ağır devir makinelerinde örfneğin biçer döver traktör eksvatör grayder gibi motorlu araçlara koyuluyordu şimdi motorsikletler içinde çıkardılar ancak sen sheell castroldan fazla uzaklaşma.Dediğim gibi artık yavaş yavaş el yordamıyla bu işleri kendine alıştır.Foruma da devamlı katıl bu ay herkesin kalemi kırıldı bizim forum gerilere düştü arkadaşlar noluyor böyle.Yazalım bir kaç satır böyle olmaz yani...-:)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
Hayırlı satışlar:queen:
ne kadar ıyı nıyetlı bı ınsan sırf ıyılık ıcın kosturuyor

gözüm bazı şeyler hayatta böyledir...2 tane de arabam var birini de sana satabilirim:mrgreen: 2 kuruşa ihtiyacım yok benim bilmem anlatabildimmi.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:13 ----------

2 tane de arabam var eğer istiyorsan birini de sana satabilirim:mrgreen:
başkaları hakkındaki yorumlara dikkat... zaten benim yazılarım hakkında ilgili hiç bir konuda yorumda bulunma. istersem 10 tane mct alrım millete dağıtırım, istersem kapımın önünde yakarım tamammı arkadaş ne yaptığım kimseyi ilgilendirmez ... sen şu durumda 3. şahıs oluyosun biz felon arkdaşla konuşmaktayız... daha başka açıklamaya gerek varmı?
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
134
gözüm bazı şeyler hayatta böyledir...2 tane de arabam var birini de sana satabilirim:mrgreen: 2 kuruşa ihtiyacım yok benim bilmem anlatabildimmi.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:13 ----------

2 tane de arabam var eğer istiyorsan birini de sana satabilirim:mrgreen:
başkaları hakkındaki yorumlara dikkat... zaten benim yazılarım hakkında ilgili hiç bir konuda yorumda bulunma. istersem 10 tane mct alrım millete dağıtırım, istersem kapımın önünde yakarım tamammı arkadaş ne yaptığım kimseyi ilgilendirmez ... sen şu durumda 3. şahıs oluyosun biz felon arkdaşla konuşmaktayız... daha başka açıklamaya gerek varmı?

Halinden tavrından verdiğin cevaplardan ben kaliteyi anladım.Sen büyüksün hocam...


o kadar yüksekten ucuyorsan mct yi satmaya calısacagına ver felon a .yok 10 tane mct alırmısıta dagıtırmısta ....
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
Halinden tavrından verdiğin cevaplardan ben kaliteyi anladım.Sen büyüksün hocam...


o kadar yüksekten ucuyorsan mct yi satmaya calısacagına ver felon a .yok 10 tane mct alırmısıta dagıtırmısta ....

estağfurullah büyüklük Allah 'a mahsustur. senin yorumun çok kaliteki olduğu için cevabı da aynı kalitede... s a n a n e ister satarım ister hediye ederim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst