Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
25
ya kafayı yicem ya benimde var bi caracal önceden de yorum yazmıstım buraya foto flan da atmıstım motorum 150 falan rahat görüyordu dişli falan değiştirmiştim şimdi ise devir 6000 i geçmiyor ve 120 130 u geçmiyor acaba devirin 6000 i geçmemesinin sebebi ne olabiliR lütfen yardım edin ya ..
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
bu yarış motoru değil. 200 cc ve 160 kg ağırlığında gezinti motoru. eğer zorladıysan motoru pestilini çıkartmışın. ayrıca ben hiçbir şekilde inanmıyorum o motorun 150 yaptığına.
bende 1.5 sene kadar kullandım. ve 115 in üstüne çıkmadı düz yolda. yokuş aşağıya hiç hız denemesi yapmadım.
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
108
Arkadaşlar merhaba !
Uzun süredir foruma uğrayamadım, uzaklardaydım.
Umarım herkes iyidir. Mesajları okuyorum şimdi.

Selamlar....
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
45
ben motorun ilk olarak lastiklerini değiştirdim çünkü çok kayıyorlardı orjinal lastikleri berbat resmen daha sonra 15 olan ön dişliyi 17 ile değiştirdim hava filitresini söktüm yağını castrol activa kullanıyorum benzinide daima shell den alıyorum motorumun göstergesi suan 14500 de ama gidişi çok güzel artçım ile düzde 135km hızı görebiliyorum azcık eğimli yolda 140ı geçiyor en son yaptıgım hız ise 2 kişi ile tünelde 155 km oldu 6000 devirde 110 km ile çok rahat uzun mesafelere gidebiliyorum.


hayırlı aksamlar arkadasım bende ön dişliyi değiştirmek istiyorum ama 17 yok bulamadım.sen nerden buldun acaba yardımcı olabılırsen cok sevinirim.birde bunlarda bır parca sunger var hava fıltresı dıye nasıl yaptın.cevabın ıcınn tesekkurler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:24 ----------

tüm motorcu arkadaslarıma saygılar sevgiler:)

arkadaslar büyük plakamı cıkartıp ufaklardan takmam ıstıyorum daha dogrusu yapıstırmak cunku plaka plakalık ve plaka lambası sacı camurlugu kırıyor yenı camurluk aldım ufak plaka nerde yaptırabılırım?
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
@kemancı

burda biraz yaratıcılığını konuşturabilirsin, mesela ben hep ufak plaka yaptırıp yan çantalardan birisine monte etmeyi düşünmüşümdür.

problemi çözdükten sonra fotoğraflarla paylaşırsan sevinirim.
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
46
Motor parçası satan her yerde bulunuyor 17 ön dişli CG tipi motorların ön dişlileri uyumlu ben onlarınkinden taktım aynısı bu çelik küba yada kanuni breton bunlardan herhangi birisinin ön dişlisi olur.

Ayrıca ben motorumla 150 görüyorum ve rampa aşağı olursa 150 geçebiliyorumda ama benim motorum rektefiyeli ojinalinden daha büyük bir piston takılı içinde birde o kavuçuk ve karton bozması hava filtresini söktüm motor daha rahat nefes aldı çok daha rahatladı devirler yükseldi 10,000 devir yapabiliyor şu anda ama herzaman bukadar zorlamaya gerek yok bu motorları yapılış amaçları belli motorlar racing değiller.

Motorumu satıyorum ayrıca ilgilenen arkadaşlar varsa ilan aşağıda, iyi sürüşler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...akimli-gaziantepten-caracal200-32316860/detay
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
45
Motor parçası satan her yerde bulunuyor 17 ön dişli CG tipi motorların ön dişlileri uyumlu ben onlarınkinden taktım aynısı bu çelik küba yada kanuni breton bunlardan herhangi birisinin ön dişlisi olur.

Ayrıca ben motorumla 150 görüyorum ve rampa aşağı olursa 150 geçebiliyorumda ama benim motorum rektefiyeli ojinalinden daha büyük bir piston takılı içinde birde o kavuçuk ve karton bozması hava filtresini söktüm motor daha rahat nefes aldı çok daha rahatladı devirler yükseldi 10,000 devir yapabiliyor şu anda ama herzaman bukadar zorlamaya gerek yok bu motorları yapılış amaçları belli motorlar racing değiller.

Motorumu satıyorum ayrıca ilgilenen arkadaşlar varsa ilan aşağıda, iyi sürüşler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...akimli-gaziantepten-caracal200-32316860/detay


Bildiğim kadarıyla hava fıltresı sunger zaten bunların.kavucuk bırsey yok yanı.arka dıslıyı degıstırdın mı?hıc degıstırmeden 125 yapıyor benımkı fakat.uzun yolda 100km hızla az yakarak gıtmek ıstedıgımden degıstırecegım.yardımın ıcın tesekkurler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 22:44 ----------

Herkese hayırlı seneler kazasız belasız surusler arkadaslar:)
 

mtn

Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
23
merhabalar kanuni seyhan 250 bölümünü bulamadım..o yüzden buraya yazıyorum..
bana acilen 2. el de olur. benzin ve vites göstergesi paneli lazım..
ayrıca farda lazım..
yardımlarınızı bekliyorum..
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
45
merhabalar kanuni seyhan 250 bölümünü bulamadım..o yüzden buraya yazıyorum..
bana acilen 2. el de olur. benzin ve vites göstergesi paneli lazım..
ayrıca farda lazım..
yardımlarınızı bekliyorum..

iyi aksamlarr

yeşilyurtmotor var istanbul kartalda sitelerinde kanuninin tüm modellerının yedek parcalarını bulabılırsın.netten odemeyı yapıyorsun ellerınde varsa 1 gun ıcındde kargo yapıyorlar.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
motorumu satalı 6 ay oldu. ve hala özlüyom bazen de pişman oluyom keşke satmasaydım diye.:salut:
şimdi yeni alacak başka bi motor bulamıyom caracal yerine.:pr:
güzel motorunuz var tadını çıkartın...
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Eylül ayında ben alacaktım bu motordan 0 bulamadım, kanuniye mail attım üretimden kalktığını söylediler.yani senin bilgi yanlış,siteyi güncellememişler sanırım.
Sonra gidip CBF 150 aldım.
Kafama takılan bu motorlar yazıldığı gibimi okunuyor,yoksa karakal diyemi
KAZASIZ :GÜNLER:)

caracal bir tür vaşak cinsi demek ingilizce

http://www.sozluk.net/index.php?word=caracal

burdan da ingilizce nasıl ösylendiğini dinleye bilirsin.
http://www.sozluk.net/dinle-caracal-yevHCdaYgoHEquCO7b7wBFv5u.html
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar aranızda motorun lastiğini değiştiren var mı?

varsa ne taktınız ve de memnun musunuz, yorumlarsanız sevinirim.
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
45
arkadaşlar aranızda motorun lastiğini değiştiren var mı?

varsa ne taktınız ve de memnun musunuz, yorumlarsanız sevinirim.

iyi aksamlar arkadasım.ırc taktım ben 1000km once gayet ıyı eskı motorun orjınal lastıkleırne gore mukemmel denebılır.ön arka 130 tl ya almıstım denk geldı ama pıyasada 180 190 tl cıvarında cıftı.istanbulluysan yada baktırabılırsen istanbul sirkecı aydı motordan almıstım ben ufak bı dukkan dogubank tarafından gırınce araya solda kalıyor.bi bak ıstersen.yol tutusu felan gayet ıyı ıslak zemın herzamnkı gıbı dıkkat ıstıyor vırajlara yavas gırmek lazım.iyim surusler
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
bizim jantlar tubeless için uygun değil o yüzden tubeless almayı düşünmüyorum bir sıkıntı çıkmasın diye.

bizi yere bağlayan şeyin de lastik olduğunu düşününce acaba pirleli mi alsam diyorum.

ne dersiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst