bayramda motorla elazığa gittim. elazığda da arabayı alamadığım zamanlarda uzak olmayan mesafelere gittim. malatyaya dönüşte benzinin bitebilme ihtimaline karşı yeni açılmış bi istasyona uğrayıp benzin aldım ve 120 kmyi 12tlye gitmişim

.
kendi yaptığım alarmım da çalışıyor. ses muhteşem oldu ve 2 tlye hallettim. taktığım şarjlı pilleri 2 gün idare ediyor. zaten 6 tane şarjlı pilim vardı. bundan sonra 2si fotoğraf makinemde 2si alarmda 2si de şarjda olur.
far konusundaki sorunumu da 8 ylye aldığım mavi lambayla hallettim sayılır. iyi ışık veriyor. bu ay 700 tl içerde olduğum için zenonla led işi kaldı. hayırlısı...

r:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 ----------
bayramda motorla elazığa gittim. omurilik soğanıyla idare edern servis elemanının koyduğu fazla yağ, motoru sıkıştırdığım için (80-100 km arası hızla 1.5 saat), marş motorunun contasından tekere atmış. o da fren diskine bulaştırmış. son kavşakta 90 km hızla giderken yeşil kırmızı olduğunu görünce frene bastım ama motor durmuyordu. iyice frenlere asıldım ve ışıklara kadar zorrla durabildim. eve gelip frenlere baktığımda tekerin yanı, fren diski, balatalar, jant her taraf yağ olmuştu. virajları da motoru yatırarak almama rağmen yağ olmuş lastiğe rağmen kaza yapmadım. verilmiş sadakam varmış vesselam. elazığdaki oruç ustaya götürdüm. daha motoru görmeden "ya marş motorundan ya da şuradan fazla yağı atmıştır" dedi, ilk dediği yerde sorun vardı. fazla yağ konulduğunu, bu motora 750 ml yağ konuşması gerektiğini söyledi. ben de kullanıcı kitapçığında 0.9 litre yazan yeri gösterdiğimde gülüp "gel de şuraya bak" dedi. harbiden de yağ haznesinde 0.75 yazıyordu. adam işini biliyor. elazığlı arkadaşlara bu servisi tavsiye ederim. o contayı değişti, fren balatalarını da değişip 10 tl aldı. şimdi yeni balataları alıştırmam gerekiyor. malatyadaki ali ekber midir nedir boşverin, motorunu seven elazığ mondiale götürsün. elazığ yetkili servisi malatyadakine bin basar + ucuz. hatta garantiyi dert etmeyen oruç ustaya gitsin. iki servis te çevreyolu dörtyoldan 50-100 metre doğuya doğru çevreyolu üzerinde.
elazığda da arabayı alamadığım zamanlarda uzak olmayan mesafelere gittim. malatyaya dönüşte benzinin bitebilme ihtimaline karşı yeni açılmış bi istasyona uğrayıp benzin aldım ve 120 kmyi 12tlye gitmişim

. 100 metre önümü gördüğümde 85-90 km hıza çıkmama rağmen çok az yaktı bence.
kendi yaptığım alarmım da çalışıyor. ses muhteşem oldu ve alarmı toplamda 2 tlye hallettim. taktığım şarjlı pilleri 2 gün idare ediyor. zaten 6 tane şarjlı pilim vardı. bundan sonra 2si fotoğraf makinemde 2si alarmda 2si de şarjda olur.
far konusundaki sorunumu da 8 ylye aldığım mavi lambayla hallettim sayılır. iyi ışık veriyor. bu ay 700 tl içerde olduğum için zenonla led işi başka zamana kaldı. hayırlısı...

r: