Adana Mt Mi? Eveet..Gezimi? Eveett..Motorlarmı? Girde Gör :)

Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
Maşallah, Alllah bu birlikteliği hiç bozmasın diyorum,
Tadından yenmez bir gezi olmuş :)
Düşük cc'li motosikletimden dolayı tüm gözlerin geriyi görme aynalarından üzerimde olmiyacağını bilsem, bende katılmak isterdim doğrusu :)
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
217
DÖNÜŞÜNÜZÜ GÖRDÜM OTOBANIN 200 MT UZAĞINDA TARLA SULUYORDUM UZAKTAN ARI KOVANI GİBİ SESLER GELMEYE BAŞLADI VE BU SESLER ARTMAYA BASLADI SAĞIMA SOLUMA BAKTIM ARI MI DİYE BIRAZ DA TIRSTIM TRAKTÖRÜN ÜZERİNE ÇIKTIM YOLA BAKTIM İÇİM DEN KESİN ADANA MT DEDIM VE GERÇEK TEN ADANA MT İMİŞ :mrgreen:



AYRICA GEZİ FOTOLARI GÜZELMİŞ ELİNİZE SAĞLIK...:)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
DÖNÜŞÜNÜZÜ GÖRDÜM OTOBANIN 200 MT UZAĞINDA TARLA SULUYORDUM UZAKTAN ARI KOVANI GİBİ SESLER GELMEYE BAŞLADI VE BU SESLER ARTMAYA BASLADI SAĞIMA SOLUMA BAKTIM ARI MI DİYE BIRAZ DA TIRSTIM TRAKTÖRÜN ÜZERİNE ÇIKTIM YOLA BAKTIM İÇİM DEN KESİN ADANA MT DEDIM VE GERÇEK TEN ADANA MT İMİŞ :mrgreen:



AYRICA GEZİ FOTOLARI GÜZELMİŞ ELİNİZE SAĞLIK...:)

süpersin:rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
sanırım sizler adananın elit gurubusunuz makinalara bakınca.....
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
DÖNÜŞÜNÜZÜ GÖRDÜM OTOBANIN 200 MT UZAĞINDA TARLA SULUYORDUM UZAKTAN ARI KOVANI GİBİ SESLER GELMEYE BAŞLADI VE BU SESLER ARTMAYA BASLADI SAĞIMA SOLUMA BAKTIM ARI MI DİYE BIRAZ DA TIRSTIM TRAKTÖRÜN ÜZERİNE ÇIKTIM YOLA BAKTIM İÇİM DEN KESİN ADANA MT DEDIM VE GERÇEK TEN ADANA MT İMİŞ :mrgreen:



AYRICA GEZİ FOTOLARI GÜZELMİŞ ELİNİZE SAĞLIK...:)

Hocam çok güldürdün beni allahta seni güldürsün :queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
22
heytt be ne güzel resimler ve motorlarla dolu bir gün olmuş :) insanın içi gidiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst