Adana Mt Mi? Eveet..Gezimi? Eveett..Motorlarmı? Girde Gör :)

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Saygı değer büyüğüm,Gönüllerin şahı, Adana Mt'ni Onursal Başkanı,Büyük üstad,Değişilmez İnsan Fazerr Muzaffer amcamın düzenlemiş Olduğu Mersin Gözne Yaylası Sarnıç Tesislerine yapılan gezimiz fotograflarıyla karşınızdayız.. Yaklaşık olarak 40 kişinin; 20 motor(9 HAYABUSA ) 2 araba katılımcıdan olusan gezimiz son derece eğlence ve enerji dolu bir gezi olmuştur.. Böle bir geziyi organize ettiği için büyük başkana gönülden teşekkürlerimi borc bilirim. En kısa zamanda böle süper bir organizasyon yapması dileğiyle..

Resimlerin Saatinde ve Tarihinde Hafif Bir Yanlışlık Vardır Lütfen Dıkkate Almayınız​

Molada Bulusma Ve Hareket.. Rota Gözne Yaylası Yaklasık 90 Km..

CIMG0059.jpg

CIMG0060.jpg

CIMG0061.jpg

CIMG0062.jpg

CIMG0063.jpg

CIMG0064.jpg

CIMG0065.jpg

CIMG0066.jpg

CIMG0067.jpg

CIMG0068.jpg

CIMG0071.jpg

CIMG0073.jpg

CIMG0075.jpg

CIMG0077.jpg

CIMG0078.jpg

CIMG0079.jpg

CIMG0080.jpg

CIMG0081.jpg

CIMG0083.jpg

CIMG0084.jpg

CIMG0085.jpg

CIMG0086.jpg

CIMG0087.jpg

CIMG0088.jpg

CIMG0090.jpg

CIMG0092.jpg


Konuk Oyuncular :queen:
CIMG0093.jpg

CIMG0094.jpg

CIMG0095.jpg

CIMG0099.jpg

CIMG0100.jpg

CIMG0101.jpg

CIMG0102.jpg

CIMG0108.jpg


Ve Geldik Gözne Yaylası Sarnıç Tesislerindeyiz.. SIra Karınların Doyurulmasında :cat:

CIMG0109.jpg

CIMG0110.jpg

CIMG0111.jpg

CIMG0112.jpg

CIMG0113.jpg

CIMG0114.jpg

CIMG0116.jpg

CIMG0117.jpg

CIMG0118.jpg

CIMG0119.jpg

CIMG0120.jpg

CIMG0121.jpg

CIMG0122.jpg

CIMG0123.jpg


Evet şimdi gezinin en can alıcı kısmı Hayabusalar :cat:

CIMG0124.jpg

CIMG0125.jpg

CIMG0127.jpg

CIMG0128.jpg

CIMG0129.jpg

CIMG0130.jpg

CIMG0131.jpg

Sende onların kardeşi sayılırsın gel hadi :p
CIMG0126.jpg


Yemek sonrası onursal başkanımızın düzenlediği park eğlencesi..Onursal Baskanımızın Buyuk üstadın duzenledıgı bu park eglencesını okadar cok beğendikki (şimdi resimlerde göreceksınız) Baskanımız omuzlardan inmedii Ve üstün performansından dolayı büyük alkış topladı :queen:

CIMG0140.jpg

CIMG0141.jpg

CIMG0142.jpg

CIMG0143.jpg

CIMG0145.jpg

CIMG0146.jpg

CIMG0147.jpg

CIMG0148.jpg

CIMG0149.jpg

CIMG0150.jpg

CIMG0151.jpg

Evet Başlıyor :queen:
CIMG0152.jpg

CIMG0153.jpg

CIMG0154.jpg

CIMG0155.jpg

CIMG0156.jpg

CIMG0157.jpg

CIMG0158.jpg

Grubumuzun Büyüğü olarak mustafa amca bu olaya el attı :mrgreen:
CIMG0159.jpg

CIMG0161.jpg

CIMG0162.jpg

CIMG0163.jpg

CIMG0164.jpg

CIMG0165.jpg

Yemekler yendi tatlılar yendi karınlar doydu şimdi sıra çay içmede hedef tarsus şelalesi:cat:
CIMG0167.jpg

CIMG0168.jpg

CIMG0170.jpg

CIMG0171.jpg

CIMG0174.jpg

CIMG0175.jpg

CIMG0176.jpg

CIMG0177.jpg

CIMG0182.jpg

CIMG0183.jpg

CIMG0184.jpg

CIMG0185.jpg

CIMG0186.jpg

CIMG0187.jpg

CIMG0188.jpg

CIMG0189.jpg

CIMG0191.jpg

CIMG0194.jpg

CIMG0195.jpg

CIMG0196.jpg

CIMG0199.jpg

CIMG0200.jpg

CIMG0201.jpg

CIMG0202.jpg

CIMG0203.jpg

CIMG0204.jpg

CIMG0205.jpg

CIMG0208.jpg

CIMG0209.jpg

CIMG0211.jpg

CIMG0213.jpg

CIMG0214.jpg

CIMG0215.jpg

CIMG0216.jpg

CIMG0219.jpg

CIMG0223.jpg

CIMG0225.jpg

CIMG0227.jpg

CIMG0230.jpg


Vee geldik tarsus şelalesii:cat:
CIMG0231.jpg

CIMG0232.jpg

CIMG0233.jpg

Çaylar içildi hedef adana:cat:
CIMG0234.jpg

CIMG0235.jpg

CIMG0236.jpg

CIMG0237.jpg

CIMG0238.jpg

CIMG0239.jpg

Moladayız son vedalaşma ve bayramlaşmaa:rendeer:
CIMG0249.jpg

CIMG0250.jpg

CIMG0251.jpg

CIMG0252.jpg

CIMG0253.jpg

CIMG0254.jpg


Katılan ve emeği geçen herkese çok teşekkürler çok eğlenceli bir geziydi Tekrarlamak Dileğiyle hoşçakalın...:cat:

Adana Mt Foto Editör
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
harika gezi olmuş, hayabusalar dikkat çekiciymiş lakin hiç chopper görmedim, üzücü be sanki :))
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Adana Mt. olarak harika bir geziye daha imza attığımıza inanıyorum. Katılan ve katılamayıp yüreği bizimle olan tüm dostlara, foto editörümüz oğlum Ethemhan'a da resimler için teşekkür ediyor, keyifli nice gezilerde buluşmak dileği ile iyi geceler diliyorum.:cat:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
AdAnA MT yine gerekeni yapmış:mrgreen:. Çalışıyor olmasa idim kesinlikle bende aranızda olacaktım hayırlısı. :wiinkk:
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Güzel bi gezi olmuş çok beğendim ayrıca Hayabusa şov yapmışsınız :cherry: İnş. yeni gezilernizide bekliyoruz:cat:

Tekeriniz düz bassın:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
harbiden hayabusa şov yapmışsınız, tekerinize sağlık ayrıca beyaz olana bayıldım canım hayabusa çekti çok şık duruyor ve yakışıklı,editörüm etemhanım sanada ayrıca teşekkür ederim bu keyfi bizlere yaşattığın için
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
78
Etemciğim eline sağlık katılan ve organizasyonu yapan Muaffer kardeşime çok teşekkür ederiz bu arada sayın Başkan Bora Beyin eksikliğini hissettik bir dahaki sefere inşallah.tüm arkadaşlarıma iyi akşamlar dilerim
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
harbiden hayabusa şov yapmışsınız, tekerinize sağlık ayrıca beyaz olana bayıldım canım hayabusa çekti çok şık duruyor ve yakışıklı,editörüm etemhanım sanada ayrıca teşekkür ederim bu keyfi bizlere yaşattığın için

Rica ederim Cengiz abi gelemeyenleride gelmiş kadar hissettirebilmek için uğraşıyorum :cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Gezide emeği geçen ve katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim, özellikle resimle çekip siteye yükleyen ethemhan kardeşime....:rendeer: iyiki varsın :cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Güzel gezi olmuş tebrik ederim..
Oradaki asıl hatun K1200S 'miş aslında...
 
Katılım
14 Kas 2010
Mesajlar
11
gezinizin mersine gidiş kısmında vardım siyah honda :queen: mersin girişine kadar çok keyifli bir sürüştü. teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Gezide emeği geçen ve katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim, özellikle resimle çekip siteye yükleyen ethemhan kardeşime....:rendeer: iyiki varsın :cat:

Nedemek muzaffer abim asıl siz iyiki varsınız siz olmasanız ben kimin resmini çekecem :mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------

Etemciğim eline sağlık katılan ve organizasyonu yapan Muaffer kardeşime çok teşekkür ederiz bu arada sayın Başkan Bora Beyin eksikliğini hissettik bir dahaki sefere inşallah.tüm arkadaşlarıma iyi akşamlar dilerim

Rica ederim eray abi tekrardan bir gezide görüşme dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bayağı Hayabusa varmış baka kaldık, elinize tekerinize sağlık.
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Vay arkadaş 1 tanede kötü makine olsun. Bu arada ZZR'de yetim gibi kalmış.

Herşey süper vallahi devam...
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Elinize sağlık dostlar

Tarsus'a hangi yoldan gittiniz anlamadım ama :silent:

Gözne'ye mi çıktınız?
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
güzel bir gezi oldu katılan emegi geçen herkese teşekürler :bounce::bounce:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ETEMANIM ellerine emeklerine sağlık resimlerde senin gibi harkulade teşekkür ederim.bu arada geziye katılan kardeşlerime teşekkür ederim geziye gelemeyen sevgili boracığıma özellikle olmasını çok arzu ederdim:rendeer:işşallah başka gezilerde olmak dileğimle.gülen yüzlerimiz hiç solmasın tekerlerimiz hep düz bassın.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst