Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çanta show :)
hakkaten cok dikkat çekici ve yakısıklı olmus.ben depo üstüne takıldım.şu sıkısıklıktan bir kurtulsam İnşa.bende alıcam.:)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Hayırdır motosikletle mi taşınacaksınız :p :) O kadar çanta ne taşıyacak merak ettim gerçekten :)

Nakliyecilige baslayacagim :p " uzun ve genis arac " . Saka bi yana... varadero,vstorm,bmw tarzi bol cantali motorsikletler hosuma gittigi icin ve bütcenin buna yetmesinden ötürü böyle bi fantaziye giristim :) baska hic bir sebebi yok. Zirt pirt uzun yolculuklarada cikamayacagim icin cantalarin icini gazete kagitlariyla sisirmeyi düsünüyorum :queen::pr::p
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Nakliyecilige baslayacagim :p " uzun ve genis arac " . Saka bi yana... varadero,vstorm,bmw tarzi bol cantali motorsikletler hosuma gittigi icin ve bütcenin buna yetmesinden ötürü böyle bi fantaziye giristim :) baska hic bir sebebi yok. Zirt pirt uzun yolculuklarada cikamayacagim icin cantalarin icini gazete kagitlariyla sisirmeyi düsünüyorum :queen::pr::p

:queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bugün havanin yagisli olmasindan dolayi sanayiye gidemedim. Niyetim sinyalleri daha geriye cektirmekti. Yan cantalari daha geriye alabilmek icin. Hal böyle olunca bende Mücahit_89 arkadasimizin bana gönderdigi elcik korumalarinini takmak icin isin basina koyuldum. Biraz ugrastirdilar ama netice resimde göreceginiz gibi.

p150001121110.jpg


p1500121110.jpg


p1610121110.jpg


p161101121110.jpg


p161102121110.jpg



Topcase'in reflektör kismina baktim icine serit led sigacak sekilde, fren ve parklara led düsünüyorum. Yorumlar?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
kardeş bu led stop olayını yaptım ben kappa 46 çantanın arkasına yarım metre beyaz led ışık koydum şerit halinde ve stopa bağladım frene bastığında arkadakinin görmemesi imkansız:)hatta yolda millet görüp bakıyo arabalardak kaça yaptırdın bunu vs vs:)görünmeyi arttırıyo tavsiye ederim maliyetide yarım metresi 5 tl led ışık monte etmek sana kalmış:)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
kardeş bu led stop olayını yaptım ben kappa 46 çantanın arkasına yarım metre beyaz led ışık koydum şerit halinde ve stopa bağladım frene bastığında arkadakinin görmemesi imkansız:)hatta yolda millet görüp bakıyo arabalardak kaça yaptırdın bunu vs vs:)görünmeyi arttırıyo tavsiye ederim maliyetide yarım metresi 5 tl led ışık monte etmek sana kalmış:)

Bugün sanayiye gitme imkanim oldu. Sinyallerin ayaklarini hazirlattim. Nasipse yarin sinyalleri oraya alacagim. Yani daha geriye. Insallah güzel durur. Aksesuarcidanda serit led aldim (beyaz) onlarida topcase'in kapagina yarin takacagim ve stopa baglamayi düsünüyorum. Resimleri yine yarin aksam buradan görebilirsiniz. Bugün cantalarla full aksesuar gezdim bugün. Motor o kadar cok ilgi cekiyor ki nazar degecek diye korkuyorum. Hatta motorcu bi amca park ettigimde yanima geldi cay icmeye davet etti. Cantalar hakkinda biraz konusalim dedi. Bende vaktim olmadigini bir dahaki sefere cay icin söz verdim. Bugünlük motorla ilgili yasadiklarim bunlar.. Bu arada motorcu amca scooter ile adanaya gidip gelmis. 3günde gitmis 4 günde gelmis. :)

video:

http://www.youtube.com/watch?v=_lYLbUi16Ns
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Merhaba Arkadaslar, bizim üyeler pek aktif degil gördügüm kadariyla. Benden baska kimse yazmiyor :) Neyse bugünümü yine MC 150ye ayirdim. Dün yaptirdigim arka sinyal ayakliklarina bugün sinyalleri monte etme imkanim oldu. Ayriyetten dün aldigim serit ledleride topcase'in icine yerlestirdim ve stop lambalarina bagladim 3.stop lambasi olarak. Aksami ettigim icin resim cekemedim ama bu ekleyecegim tek resimde 3.stopumu ve sinyallerin yeni yerini göreceksiniz. Asil resimleri yarin yükleyecegim.

p1643141110.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Resimler çok büyük. Ön izleme şeklinde olsa çok daha güzel olur. Yüklenmesi için ben çok bekliyorum internetim yavaş heralde. Gelişmeleri takip ediyorum. Kazasız sürüşler:)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Resimler çok büyük. Ön izleme şeklinde olsa çok daha güzel olur. Yüklenmesi için ben çok bekliyorum internetim yavaş heralde. Gelişmeleri takip ediyorum. Kazasız sürüşler:)

Dogrudur resimler büyük fakat kendiliginden kücülüyor zaten. biraz beklemen gerekiyor sadece...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Resimler çok büyük. Ön izleme şeklinde olsa çok daha güzel olur. Yüklenmesi için ben çok bekliyorum internetim yavaş heralde. Gelişmeleri takip ediyorum. Kazasız sürüşler:)

resimi ufaltmak icin tiklayin yazmiyormu resmin üst kösesinde. Yada resim zaten kücükse orjinal boyutunu görün diye.. Benim pc de problem olmuyor.:silent:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Abi fotoğrafların boyutu 1MB'den büyük.

Eğer 1Mbit internetle bu sayfayı açmaya kalkarsan, yaklaşık 10 saniye sürer. 10 tane fotoğraf varsa yaklaşık 1 dakika 40 saniye sürer. :)

Bir de fotoğrafın sunucusunun yoğunluğuna göre de sürenin ekstradan uzama ihtimali var.


Sonuç olarak fotoğraf yüklerken yeniden boyutlandırmadan ufak çözünürlük seçersen sayfa çok kısa sürede yüklenmiş olur.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Abi fotoğrafların boyutu 1MB'den büyük.

Eğer 1Mbit internetle bu sayfayı açmaya kalkarsan, yaklaşık 10 saniye sürer. 10 tane fotoğraf varsa yaklaşık 1 dakika 40 saniye sürer. :)

Bir de fotoğrafın sunucusunun yoğunluğuna göre de sürenin ekstradan uzama ihtimali var.


Sonuç olarak fotoğraf yüklerken yeniden boyutlandırmadan ufak çözünürlük seçersen sayfa çok kısa sürede yüklenmiş olur.

Cok enteresan yaw. resimler benim ekranda normal boyda cikiyor. Fotolar dedigin 1,2mb en azi. ayiptir söylemesi cepteli 8mp ile cekiyor. Benim internette 1mbit ama uzun sürmüyor resimleri acmasi. imageshack dan link alarak koyuyorum resimleri orada önceden boyut secebiliyordun artik sectirmiyor.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Şöyle demeye çalışıyordum. Uzun sürsede açtım sonunda :)


 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Fotoğrafın boyutunu küçültmek için paint ile açıyorum. Sonra farklı kaydete tıklayıp JPEG uzantılı kaydediyorum boyut düşüyor.

Bu arada motosikletiniz trafikte frene bastığınızda çok güzel farkedilecek. Güzel olmuş :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst