MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
24
slmm arkadşlar bnm mz 251 in şanzımn yağı tüknmiş ne tavsiye edrsiniz..birde bu motorun titremesine bi çözm yok mu acaba rolantada çok titriyo..
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
356
Merhaba arkadaşlar benim bir soum olacak elimde 301 Mz motoru var motoru yedek parça olarak kullanmışlar geçentoplamaya çalıştım ama Platinlerle Debriyaj balatası karbüratör hava filitresi eksik bunları sirkecide bulabilirmiyim ve tahmini bir fiyat verebilirmisiniz herkeze iyi sürüşler ( her ihtimale karşı rektefiye fiyatından haberi olan varsa yazarmı lütfen)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Merhaba arkadaşlar benim bir soum olacak elimde 301 Mz motoru var motoru yedek parça olarak kullanmışlar geçentoplamaya çalıştım ama Platinlerle Debriyaj balatası karbüratör hava filitresi eksik bunları sirkecide bulabilirmiyim ve tahmini bir fiyat verebilirmisiniz herkeze iyi sürüşler ( her ihtimale karşı rektefiye fiyatından haberi olan varsa yazarmı lütfen)

bunları sirkecidede bulursun kuralkandanda alırsın ugrasmana gerek yok
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
Beyler bennim mz'in şanzımanı bozuktu motor 10 senedir yatıyo yaptırmaya karar verdim vitesleri bozuk contalar fln hepsi eskimiş motoru soktum goturdum tamirciye motorun şanzıman yapımına 200 tl istedi her şey adamdan hepsini yapcak beyler sizce adamın verdiği fiyat Pahalımı sormak istedim :p:p
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
hangi parçaları değiştirecek? bunu bilmeden bişe söylemek olmaz.
değiştiği parçaların eskisini iste ondan.ortalama o fiyata yaparlar zaten.
artı sen zaten sökmüşsün motoru neden kendin değişmedinki?
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
hangi parçaları değiştirecek? bunu bilmeden bişe söylemek olmaz.
değiştiği parçaların eskisini iste ondan.ortalama o fiyata yaparlar zaten.
artı sen zaten sökmüşsün motoru neden kendin değişmedinki?

Motoru sokmek kolay ben anlamıom fazla tamir işlerinden motorun iyi bir bakımdan geçmesi lazım uğraşamam :S verdik tamirciye contasını yağını bütün parçaları alıp yapcak 200 tl de ucuz geldi bana motoru gorseniz en az 300 400 tl yapılır dersiniz motoru kötü durumda inş hemen yaparda gezeriz ::tutkuy::
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
sayın mz ciler. geçen pazar ilk defa benim için uzun yol sayılabilecek bir tur yaptım (yaklaşık 300 km ) ama galiba havaya biraz aldandım . yani benim içinde tecrübe oldu. o kadar sıkı giyinmeme rağmen bayaa üşüdüm. ve kesinlikle ve kesinlikle uzun yolda mutlaka eldiven kullanmak gerekiyormuş. bunu tecrübe ile öğrendim . bu yaptığım gezide motorumdan çok memnun kaldım performansı beni gayet tatmin etti yaklaşık olarak 16 lt yakıt tüketmişim kullanımım bazen yavaş düzlüklerde 100 120 arası . yol haritam : karabük ,yenice,gökçebey,devrek,mengen,yeniçağa,gerede,eskipazar,karabük hattı idi. yavaş yavaş yaza hazırlık yapmaya çalışıyorum. ama bu sürekli oturunca kalçalar hakkatten yoruluyor. yaw ben arabaya ne alışmışım be.... ama motorsikletten hakkatten şu duygu gerçek ÖZGÜRLÜK..
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Merhaba Arkadaşlar
Siz MZ kullanıcısı arkadaşlara bır sorum olacak
2000-2004 arası bakımlı bir seyhan 301 kilometrede ne kadar yakar bunu öğrenmek ıstıyorum
yardımlarınız ıcın sımdıden tesekkurler:)
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
Tüm İslam aleminin Mübarek Kurban Bayramalarını can-ı gönülden kutlar , hayırlara vesile olmasını Allah (c.c) tan niyaz ederim.Kazasız ,belasız,sağlık,sıhhat,afiyet,selametle geçen bir ömür dileğiyle...
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
24
slm arkaşlr bnm mz 251 e şanzıman yağı koymuştm dibnde az bi yağı kalmıştı boşltmadım çünkü yağ daha koyu ve açık renkdi ve azdı sanırm sızdrmış zamnla ama yağ ilavesinden sonra birz dolştım bi ara debriyaj çekili kaldı sonra bırkdı debriyaj telnn giriş yerindn ve yagın koyuldgu kapaktn yağ attı acaba fazl mı geldi yoksa bi srun mu var acaba..birde kç litre şanzıman yağı alır boşlttıgımzda..
 
Katılım
7 Ara 2009
Mesajlar
196
slm arkaşlr bnm mz 251 e şanzıman yağı koymuştm dibnde az bi yağı kalmıştı boşltmadım çünkü yağ daha koyu ve açık renkdi ve azdı sanırm sızdrmış zamnla ama yağ ilavesinden sonra birz dolştım bi ara debriyaj çekili kaldı sonra bırkdı debriyaj telnn giriş yerindn ve yagın koyuldgu kapaktn yağ attı acaba fazl mı geldi yoksa bi srun mu var acaba..birde kç litre şanzıman yağı alır boşlttıgımzda..

yağı fazla koymuşsun
altta iki adet boşaltma tapası var sanırım sen birini actın diğeri kaldı
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
slm arkaşlr bnm mz 251 e şanzıman yağı koymuştm dibnde az bi yağı kalmıştı boşltmadım çünkü yağ daha koyu ve açık renkdi ve azdı sanırm sızdrmış zamnla ama yağ ilavesinden sonra birz dolştım bi ara debriyaj çekili kaldı sonra bırkdı debriyaj telnn giriş yerindn ve yagın koyuldgu kapaktn yağ attı acaba fazl mı geldi yoksa bi srun mu var acaba..birde kç litre şanzıman yağı alır boşlttıgımzda..
Arada debriyaj çekili kalır.... Ufak bie plastik çekiç veya sert bir nesneyle debriyaj telinin motora giriş yerine tıklarsan sorun kalmaz....
İkinci soruna gelince şanzuman 1 litre 90 numara yağ alır... Fazlası zaten durmaz..Üstteki tahliyeden atılır..Debriyaj kitlemesinin yağın fazlalığı ile alakası yoktur...
Siz yağı ne kadar tam koyarsanız koyun mutlaka bir miktar su girecek ve rengi açılacaktır... Hatta biraz köpürecektir..Yağışlı havalarda kullanmıyorsanız motoru yıkarken tahliye kapağından su kaçırmamaya bakın yağa... :cat:
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
24
hımm tamm sağoln verdğiniz bilgilr için.. ama bn az geliyo diye 2 litreden fazla koymstm :) ölçmeye kalktgımda az görünüyordu çünkü fazla yagın bi zararı olmz umarm..babamn 92 model mz var ondn kaynklanan merkla kendime 2001 model mz aldm işte ufak tefk konularda yardm gerekiyodu onuda burda sizlrn yardmyla halletcz sanırm sagolasnz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst