aden, hoş geldin aramıza.
kullanım açısından hiç endişe etme. bende oldukça iri olduğum halde hiç bir sıkıntı çekmedim.
acemiliği atmak için almıştım ama şimdi satmaya kıyamıyorum.
kesinlikle tavsiye ederim. son derece sağlam, kullanışlı ve keyifli bir motor zn.
bende çok uzun süre araştırdım, ama hem küçük cc den başlama hemde sehir içi kullanım avantajı açısından zn yi tercih ettim..
kırmızı benimki ve cok memnunum.
cok keyifli bir motor. hiç şüphe etme al bence.
bende bazen satsam büyütsem diyorum. daha 2600 km de ama inan ki kıyamıyorum

o kadar cok bağlanıyor ki insan anlaamam sana

benimde ilk motorum zn. yaşım 30 ama yinede cocuklar gibi mutlu oluyorum üzerindeyken

bence hiç endişe etmeden al. ama tabiki herşeyden önce ehliyet.
kesinlikle tavsiye etmiyorum ehliyetsiz motor sahibi olmanı. alınca illa ki canın kullanmak isteyecek, o kadar çekici çünkü zn

alsam ehliyet alana kadar garajda dursa diyorsun ama mümkün değil

illa ki kullanıcaksın

Allah korusun, çok dikkatli olmak gerek.
kısacası ilk başlayan için, yıllarca motor kullanan için, küçük cc isteyen benim gibi iri yarı adamlar için, tasarrufu sevenler için, geçiş motoru olarak düşünenler için, benim elimden iş gelmez fazla bakım yapıp uğraşamam diyenler için, benim elimden her iş gelir farından yağına kadar her şeyini kendim yaparım diyenler için, içinde motor aşkı olan herkes için bence zn alınabilecek en keyifli ve en hesaplı motor

%100 tavsiye ediyorum.
ama ikinci el alırken cok dikkat etmek gerek.
kıymetini bilmeyen birinin kullandığı motor cok kısa sürede bitiyor.