- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,463
bugün yeni zenon taktım..
hiç performans vermedi..
kötü oldu..
yarın birde onu sökmeye çalaşacağım tekrardan![]()
ben zenonu ön tekerin mavi çamurluğunun yanındaki vidalara sabitlemeyi düşünüyorum. hem böylece dönerken döndüğüm tarafı da aydınlatmış olur. bakalım. işten ve okuldan fırsat olmuyor ki...
maxi97 Nickli Üyeden Alıntı
dun yağına baktım, castrol gtx magnatec 10w40. 1400 km oldu ve yağ su gibi. sorun olur mu?
magnatec araba yağıdır..
zarar verir mi? 1500 kmdir aynı yağla gidiyorum.