- Katılım
- 16 Şub 2009
- Mesajlar
- 2,377
ben taktırdım bi sorunda yok
içim rahat ediyor ikide bi gidip bakmak zorunda kalmıyorum
içim rahat ediyor ikide bi gidip bakmak zorunda kalmıyorum
LS2 Delta Comtact Çene Açılır Kask bu kask nasıl yorumlarınızı b eklıyorum varsa kullanan arkadaslar yoksa Lazer Dragon Kask bunu alacam
ya arkadaşlar bende bi zc aldım işe gidip gelmek için fakat inanılmaz sert bi motor amortisör ayarı gibi bi olay varmı bunda???
LS2 Delta Comtact Çene Açılır Kask bu kask nasıl yorumlarınızı b eklıyorum varsa kullanan arkadaslar yoksa Lazer Dragon Kask bunu alacam
malesef yok özellikle canımı sıkan durum arka tarafta bir demir var hava hortumu gidiyor o demirn altından motor yaylandığında üstteki plastiğe çarpıyor
nasıl dizayn etmişlerse
Ls2de karar kildim onu alacagim...
Cene acilir olani...
Bu arada zenonu satmaktan vazgectim bu sari isikla hic olmuyor...
Karizmasi gitti motorun...
Gecen nette dolasirken perfo egzozlara baktim Kartal da smokehead diye markali eksoz yapiyor adam.
Dedim onda o kadar pahali degildir ekzoz...
900 lira fiyat cekti begendigim ekzoza...
Simdi korm ekzoz yaptircam buyuk ohtimal...
Biriyle anlastim 250 liraya...
dun yağına baktım, castrol gtx magnatec 10w40. 1400 km oldu ve yağ su gibi. sorun olur mu?
yorumlar için teşekkürler...
valla ben bodrumdayım motoru satışa şu haliyle NASIL ve KİME nasıl satabilirim bilmiyorum allahtan dış grenajları güzel ve parlak o yüzden kmsini ASLA göstermiyor...
Ama dediğim gibi bu motoru ben internete koysam bodrum dışında kimse gelip almaz diye düşünüyorum bilmiyorum ne kadar doğru?
Birde onun satılmasını beklemek te var ve illa ki gerçi egzozu akşam gidip kaynak yaptırıcam..
1100e mümkün değil satılmaz bence bu alet yani yenisi 1690 zaten ama bilmiyorum 900-850 falan olabilir heralde o zaman evet hızlı satılsa elime o para geçse o zaman BENİ NE GİBİ BİR BORCA SOKARDIN MESELA kütürkütür veya ortadoğulu tavsiye olarak ??
mesela şimdi baktım http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-150-zc-satilik-mondial-zc-150-28510641/detay
adam bu temizlikteki motoru 850ye satıyor
Ben mümkün değil benim durumdaki motoru o fiyata satamam heralde
Masraf yapmasam kullanamıcam e motor bana aileme lazım satmaya kalksak hem bekleyeceğim hem çok ucuza gidecek haliyle 17bindeki motora göre konuşuyorum yani linkteki motor için..
E masraf yapsam lastikler egzoz koltuk varyatör ön burç falan toplanması laızm motorun bi dünya para (ki parçaları diğerlerine nazaran çok ucuz ama ona rağmen yani)
Velevki komple topladım motoru ki peşin para nerden bulucam şak diye 400 tlgökten indi diyelim ee sonra bu alet MOTOR kısmı ile problem vermeye başlarsa artık beni zarara sokmaya başlamış olur??
Öyle bi ortada kaldım ki durumlar böyle arkadaşlar zcden memnunum çünkü beklentim onun bana verebildiği kadar olduğu için...
Volkycim o da doğru ama işte çok kararsız kaldım..
Müşür arızalı olabilir evet ama o zaman gösterge panelindeki ışık ta yanmaması gerekmez miydi sağ fren sol frende sıksam arkadaki kırmızı ışık artmıyo..
bu motor yani benim motorum tek gün içerisinde marmaris-izmir yaptı ve geri geldi! 700 km+ yol gitti yani..
Şaka falan değil...
MOtor yola dayanırda sen dayanamazsın mecbur inmek istersin emin ol!
uzun yol yapar diyorsunuz yani... teşekkürler :cat: