- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
Arkadaşlar,
Mondial 150 MC topicini bu motosiklet hakkında soru,bilgi ve birikimlerimiz için kullanalım lütfen.
Sohbet amaçlı kullanırsak topic amacından uzaklaşır ve kimse tarafından okunmaz hale gelir.
Birbirimiz arasındaki sohbetleri özelden yaparsak daha iyi olur kanımca.
Anlayış göstereceğinizi umarım.Herkese iyi akşamlar.
Mondial 150 MC topicini bu motosiklet hakkında soru,bilgi ve birikimlerimiz için kullanalım lütfen.
Sohbet amaçlı kullanırsak topic amacından uzaklaşır ve kimse tarafından okunmaz hale gelir.
Birbirimiz arasındaki sohbetleri özelden yaparsak daha iyi olur kanımca.
Anlayış göstereceğinizi umarım.Herkese iyi akşamlar.