Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
4
herkeze slm daha önce kanuni racer 200 kullanıyordum sattım ve cbf150 almataraftarıyım 0 fır bumotor hakında fazla bil sahibi dilim uzmanda yorumlar
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Arkadaşlar bi tane cbf250 buldum yalnız kafamı kurcalayan bi konu var , motorun trafiğe çıkışı Nisan 2009 ama muayene süresi Aralık 2010 da doluyor , buna mantık yürütebilecek arkadaşlar varsa sevinirimm...
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
56
herkes bişi sölüyor..tam olarak ben bu aralar CBF 150,250 ARASINDA GİDİP GELİYORUM..
parça fiyatı pahalı diyorsunuz...sorun çıkarıyor mu..cryptonum vardı sattım hiç parça benzin
bozulma sorunum olmadı 7 yaşındaydı o kadar dağa taşa vurdum bi kere tamire gitmedii..

selam,cbf 250 ve benim gibi hala cbx 250 twister kullanan arkadaşlar we almak isteyen arkadaşlara.çoğu kullanıcı arkadaşlarımızın dediği gibi eğer bu motorda 150 160 km (kadrandaki son hızı)yapıcam diosanız bu beklentiyle bu m. almayın çünki sonuç çoğunlukla hüsran olur üzülürsünüz :) bende ilk aldığımda çok uğrastım düzde 130 u rahat görüyor sonra arka dişli değişimi flan yapayım dedim 155 max oda az meğilli yolda (yokuş aşağı değil..) görüodum.bunlar iş değil arkadaşlar deymez.100 110a kitleyip şehirler arası tın tın motoru yormadan gezcem,şehir içndede rahat kullanıcam diosanız uygun.birde parcaları pahalı diyor herkes ewet doğru pahalı serwise girince bi öpüyolar ama sonra alternatfler buluyor insan bi netten arastırın en basit örnek km teline 45 lira weren arkadaslar war doğrudur ama ben 5 liraya alıp takabiliyorum.sonuç olarak :görnüş olarak hoş piyasada rakam olarak sıfır çinlilere tercih edilebilinecek az sayıda makinalardan birisi.yakıtta normal,sıfırdan hızlanışı gayet iyi,kullanımı çok kolay ve rahat,we parça kalitesi gerçekten iyi.ama dediğim gibi max. hız konusunda fazla beklentisi olan o fiyata gider 94 model 4 silindr makina alır...
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
herkeze slm daha önce kanuni racer 200 kullanıyordum sattım ve cbf150 almataraftarıyım 0 fır bumotor hakında fazla bil sahibi dilim uzmanda yorumlar

Bende çok bilgili değilim fakat duyduklarım okuduklarıma ve deneyimime göre... Yağ eksiltme sorunu var... Bir arkadaş bu sebepten yeni silindir ve piston alacaktı. piston sıkışmış 10000 km 20000km arasıydı (Kullanıcı hatası deniyor) Honda cbf 150 lileri çinde imal ettiriyormuş bu sebepten parçaları oldukça uygun Yakıt konusunda gerçekten cimri 100kmde 2lt 3lt arası tuketimi var güç olarak tatmin etmeyebilir rüzgardan etkilenir farın dinamoya baglı olması geceleğin yavas ilerlerken sorun cıkarabilir ve burnunun biraz uzun olması geceleğin dönüşlerde kafa karışırabilir standart duro marka lastikler yagmurda guvensizlik yaratabilir oringli zincir yok zincir sık bakım ister şimdilik aklıma daha birşey gelmedi dilerim yardımcı olur

Buda Çindeki Üretim ve satış adı neyse :) Web Sitesi

http://www.honda-sundiro.com/pro/show.asp?ID=107&ClassID=3
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar cbf 250 arıyorum temiz ve düşük km olmak şartıyla

05324816641 yılmaz
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
teşekkür ederim.

Arkadaşlar iridyum buji takmak motosikletim için bir artı sağlarmı yoksa keseye zarardan başka bir anlamı olmaz mı ?

Rica Ederim:) Bunu bende araştırdım iridyum buji takmak ekstra bir performans saglamıyor. Fakat iridyum buji için endiksiyon bobinini de değiştirirsek o zaman performans sağlıyor... Uzun lafın kısası tek başına iridyum buji bir işe yaramıyor .Birde bu işlemler yüksek performanslı motorlarda daha fark edilir oluyormuş
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
83
Yeni Twisterci



Uploaded with ImageShack.us

Selamlar bende yeni bir twister kullanıcısı sayılırım. 2004 model 24 binde aldım şu anda 27 bin oldu. Burada bu modelin kronik yada diğer sorunlarını okuyorum özellikle şu ekzantrik zincir sesleri vs. Ben ise hiç bir anormal ses duymadım daha. Gayet tok bir sesle çalışıyor makine. Yüksek süratta oda eğer yağsız kalmışsa sadece güç aktarma zincir sesi geldi kulağıma. Anlamadığım şey sizler kask ve kulaklık takılı iken nasıl ses duyuyorsunuz? Ayaklarınızın yanında 7 bin devirde dönen ve 24 beygir üreten hava soğutmalı (her tarafı açık)tek silindirili bir makineden nasıl sesler bekliyorsunuz. Zaten 90km sonrasındaki rüzgar sesi tüm sesleri bastırıyor.

Kısaca ben çok memnunum. Sürekli eşimle seyyahat ettiğim halde inanın ah daha çok beygirim olsaydı dediğim enderdir. Makine 6 vitesli olduğu için belki zor şartlarda biraz fazla vites değiştirisiniz hepsi budur. Zaten 4. yada 5. vitestede yüksek süratleri görebilen bir makine.

Evet otobanda biraz daha sürat dediğim oldu fakat böyle çıplak bir makinede rüzgarın dayağını yiyerek zaten kaç dakika gidersinizki.

İki kişi sürekli tam gazda 130Km. ile otobanda sürdüm hatta yer yer 140'ıda gördüm fakat dediğim gibi rüzgar mahvetti resmen ve sürati kestim.

Bu motorun ideal süratleri 80-90 diye düşünüyorum. Hiç yormadan ve ekonomik şekilde keyifle geziliyor. Zaten motorcu adam otobande ne yapar (bu tarz motor ile) ben hep bol virajlı ara yollar dere tepeler tercih ediyorum ve buralarda bu motor çok keyifli, yüksekliği yapısı sağlamlığı enduroyu bana aratmadı.

Endurolu arkadaşlarlada geziler yaptım hiçde geride kalmadım ve zahmet çekmedim doğrusu.

Evet parçalar pahalı fakat alternatifler var. Birazda elinizden iş gelirse tabiki daha iyi.
Ben görünüşü, cüssesi, kilosu ve kıvraklığı ile çok seviyorum motorumu. Şu ana kadar tek derdim seleden oldu. Yani uzun yolculukta popon acıyor. Hele yolcunun durumu daha kötü. Onada şimdilik bu iş için satılan pedlerle çözüm bulduk. Eşiminde oturduğu yerde de bir sünger yastık var. Yinede her 60-70 km. de bir mola en iyisi.
4-5 bin liraya alınacak güzel bir motor bence. Tork'u yüksek bu yüzden 250cc. bir motor nasıl böyle güç üretiyor şaşırıyor insan.



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154


Uploaded with ImageShack.us

Selamlar bende yeni bir twister kullanıcısı sayılırım. 2004 model 24 binde aldım şu anda 27 bin oldu. Burada bu modelin kronik yada diğer sorunlarını okuyorum özellikle şu ekzantrik zincir sesleri vs. Ben ise hiç bir anormal ses duymadım daha. Gayet tok bir sesle çalışıyor makine. Yüksek süratta oda eğer yağsız kalmışsa sadece güç aktarma zincir sesi geldi kulağıma. Anlamadığım şey sizler kask ve kulaklık takılı iken nasıl ses duyuyorsunuz? Ayaklarınızın yanında 7 bin devirde dönen ve 24 beygir üreten hava soğutmalı (her tarafı açık)tek silindirili bir makineden nasıl sesler bekliyorsunuz. Zaten 90km sonrasındaki rüzgar sesi tüm sesleri bastırıyor.

Kısaca ben çok memnunum. Sürekli eşimle seyyahat ettiğim halde inanın ah daha çok beygirim olsaydı dediğim enderdir. Makine 6 vitesli olduğu için belki zor şartlarda biraz fazla vites değiştirisiniz hepsi budur. Zaten 4. yada 5. vitestede yüksek süratleri görebilen bir makine.

Evet otobanda biraz daha sürat dediğim oldu fakat böyle çıplak bir makinede rüzgarın dayağını yiyerek zaten kaç dakika gidersinizki.

İki kişi sürekli tam gazda 130Km. ile otobanda sürdüm hatta yer yer 140'ıda gördüm fakat dediğim gibi rüzgar mahvetti resmen ve sürati kestim.

Bu motorun ideal süratleri 80-90 diye düşünüyorum. Hiç yormadan ve ekonomik şekilde keyifle geziliyor. Zaten motorcu adam otobande ne yapar (bu tarz motor ile) ben hep bol virajlı ara yollar dere tepeler tercih ediyorum ve buralarda bu motor çok keyifli, yüksekliği yapısı sağlamlığı enduroyu bana aratmadı.

Endurolu arkadaşlarlada geziler yaptım hiçde geride kalmadım ve zahmet çekmedim doğrusu.

Evet parçalar pahalı fakat alternatifler var. Birazda elinizden iş gelirse tabiki daha iyi.
Ben görünüşü, cüssesi, kilosu ve kıvraklığı ile çok seviyorum motorumu. Şu ana kadar tek derdim seleden oldu. Yani uzun yolculukta popon acıyor. Hele yolcunun durumu daha kötü. Onada şimdilik bu iş için satılan pedlerle çözüm bulduk. Eşiminde oturduğu yerde de bir sünger yastık var. Yinede her 60-70 km. de bir mola en iyisi.
4-5 bin liraya alınacak güzel bir motor bence. Tork'u yüksek bu yüzden 250cc. bir motor nasıl böyle güç üretiyor şaşırıyor insan.



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Hayırlı olsun Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim

Bencede çok keyifli bir motosiklet son sürati yüksek olmasa bile zaten racing haricinde 100 kilometre üstünde keyifle seyredilecek motosiklet yok, belki scooterda olabilir. Arkadaşım r1100 gs var artı kocamanda camı o bile diyor 140 da çekilmiyor rüzgar yoruyor diye ... Zaten motosikletin kullanım hızı 80 - 90 km olmalı bu suratte olmalıki keyif alabilesin bu motor, bu süratlere gerçekten hızlı bir şekilde çıkıyor. Evet torku yüksek daha bunun torkunu geçebilen teknik detaylarda 250 cc motosiklet görmedim. egzantirk sesi yüksek süratte duyulabilecek bir ses değil motor durdugu yerde anlaşılabilr oda abartıldığı gibi sesli değil bana bu ses için tamire gelen bir cbf 250 yi servisde gösterdiler ben anlamadım bile devirlenince hafif bir şıkırtı geliyor 5000 - 6000rpm de .Aktarma zinciri için ben normal yag kullanırdım zır zır öterdi. Paraya kıydım zincir yagı aldım inanın ses kalmadı mükemmel sonuç veriyor yüksek süratte duyulurmu bilmiyorum ama motorun gidişi yağ gibi oldu şiddetle tavsiye ederim :)Parçaları pahalı ama parçaların kalitesini fark ediyorsun hep iyi yanlarını söylüyoruz evet kötü yanları var selesi yolcu için iyi değil kayıyorlar frende , gazda iki kişi binince ağırlık merkezi arkaya kayıyor, amortisorler sert kasislerde rahatsız, parçaların fiyatları daha ucuz olabilirdi, fazla benzin yakıyor. Ama doğru ellerde evladiyelik motorsiklet
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
83
Hayırlı olsun Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim

Bencede çok keyifli bir motosiklet son sürati yüksek olmasa bile zaten racing haricinde 100 kilometre üstünde keyifle seyredilecek motosiklet yok, belki scooterda olabilir. Arkadaşım r1100 gs var artı kocamanda camı o bile diyor 140 da çekilmiyor rüzgar yoruyor diye ... Zaten motosikletin kullanım hızı 80 - 90 km olmalı bu suratte olmalıki keyif alabilesin bu motor, bu süratlere gerçekten hızlı bir şekilde çıkıyor. Evet torku yüksek daha bunun torkunu geçebilen teknik detaylarda 250 cc motosiklet görmedim. egzantirk sesi yüksek süratte duyulabilecek bir ses değil motor durdugu yerde anlaşılabilr oda abartıldığı gibi sesli değil bana bu ses için tamire gelen bir cbf 250 yi servisde gösterdiler ben anlamadım bile devirlenince hafif bir şıkırtı geliyor 5000 - 6000rpm de .Aktarma zinciri için ben normal yag kullanırdım zır zır öterdi. Paraya kıydım zincir yagı aldım inanın ses kalmadı mükemmel sonuç veriyor yüksek süratte duyulurmu bilmiyorum ama motorun gidişi yağ gibi oldu şiddetle tavsiye ederim :)Parçaları pahalı ama parçaların kalitesini fark ediyorsun hep iyi yanlarını söylüyoruz evet kötü yanları var selesi yolcu için iyi değil kayıyorlar frende , gazda iki kişi binince ağırlık merkezi arkaya kayıyor, amortisorler sert kasislerde rahatsız, parçaların fiyatları daha ucuz olabilirdi, fazla benzin yakıyor. Ama doğru ellerde evladiyelik motorsiklet

Teşekkür ederim, sizede kazasız keyifli sürüşler dilerim.
Aynen dediğiniz gibi, ilk zaman bende sağdan soldan duyduğum şeylere uyarak zincire normal yağ yada gres sürmüştüm. Aman allahım ne şıkırtı o öyle. Sonra bir güzel temizlik ve Castrol zinzir yağıyla yağlamaya başladım ses falan yol oldu.
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
Teşekkür ederim, sizede kazasız keyifli sürüşler dilerim.
Aynen dediğiniz gibi, ilk zaman bende sağdan soldan duyduğum şeylere uyarak zincire normal yağ yada gres sürmüştüm. Aman allahım ne şıkırtı o öyle. Sonra bir güzel temizlik ve Castrol zinzir yağıyla yağlamaya başladım ses falan yol oldu.

Rica ederim sizede teşekkürler... Valla evet aynen öyle ben eskiden ne gereği var zincir yağına derdim. diğer yağlarlarla hem jant leş gibi olur, hemde yeterli korunmazdı artık asla vazgeçmem Castrol haricinde arenox mu neydi oda iyi arkadaş castrol dedi ben denemek amaçlı arenox aldım Onuda tavsiye ederim
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
90-100 le gittikten sonra PS150i cbf 250den çok daha ekonomik ve rahat bi motor haline geliyor bence kanepe gibi ve yüksek koltuğuyla
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
90-100 le gittikten sonra PS150i cbf 250den çok daha ekonomik ve rahat bi motor haline geliyor bence kanepe gibi ve yüksek koltuğuyla

Herkesin zevki kendine ben burgmanla bile rahat edemedim sooterlar bence jetski gibi... Ama hiç bir motosiklet kötü değil... cbf 250 veya twister göründüğü kadar konforsuz değil , ben çoğu zaman inmek istemiyorum
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
83
Motorda yakış ekonomisi önceliklerimde olmadı hiç. Bence bu iş keyif işi yani kaç yakarsa yaksın bana zevk veriyorsa çokta umursamam. Her şeyiyle zaten pahalı bir hobi yada spor bu.

CBF yada CBX konforda hiçte kötü değildir. Çok daha kötü selesi olan motorlar var. Benimkisi biraz kişisel. Bel ve boyun omurga sorunlarımda var biraz. Oturuş pozisyonu olarakta biraz öne eğilmek lazım. Zaten alet spor bir alet.

90-100km sürata gelince...bir çok küçük hacimli motorlar bile bu süratlere çıkıyorlar fakat ben iki kişi ciddi rampalarda da 100-110 km leri görebiliyorum.
Diğer en önemli şeyde sollamalar, gaz verdinmi aniden hızlanmalıyım. Kısaca tork meselesi bu. Hiç bir zaman ekonomik olsun diye iki kişi ile uzun yada kısa turlara PS150i gibi bir aletle çıkmam. Tabiki bu kişisel tercih ve düşüncedir.
 
Katılım
3 Ocak 2010
Mesajlar
7
arkadaşlar ben yag filtresi sorunu yaşıyorum servis 25 tl diyor daha ucuz bi yer bilen varmı ben bursada oturuyorum
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
32
arkadaşım tvs apachenin yağ filtresi cbf 250 ye uyar, 5 liraya takarsın..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:30 ----------

ben taktım 4 bin kmdir kullanıyorum bi sorun yok..
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
İşte bu motorun parçaları bu yüzden pahalı deniyor . İthalatçi firmanın koyduğu ekstra karlar çeşit , çeşit servislerin kendilerine göre koyduğu kârlar... Benim gittiğim serviste yağ filtresi 10.52 TL gerekirse kanıtlarım. Bence Siz başka bir özel servise gidin
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Motorda yakış ekonomisi önceliklerimde olmadı hiç. Bence bu iş keyif işi yani kaç yakarsa yaksın bana zevk veriyorsa çokta umursamam. Her şeyiyle zaten pahalı bir hobi yada spor bu.

CBF yada CBX konforda hiçte kötü değildir. Çok daha kötü selesi olan motorlar var. Benimkisi biraz kişisel. Bel ve boyun omurga sorunlarımda var biraz. Oturuş pozisyonu olarakta biraz öne eğilmek lazım. Zaten alet spor bir alet.

90-100km sürata gelince...bir çok küçük hacimli motorlar bile bu süratlere çıkıyorlar fakat ben iki kişi ciddi rampalarda da 100-110 km leri görebiliyorum.
Diğer en önemli şeyde sollamalar, gaz verdinmi aniden hızlanmalıyım. Kısaca tork meselesi bu. Hiç bir zaman ekonomik olsun diye iki kişi ile uzun yada kısa turlara PS150i gibi bir aletle çıkmam. Tabiki bu kişisel tercih ve düşüncedir.
doğru haklısınız ama gerek ps olsun gerek dylan olsun hız konusunda cbrdan ve cbf 150den üstün 2009 model cbrlı arkadaşım var ve geçiyorum onun motorunu
şimdi eğer siz benim benzin derdim para derdim sıkıntım yok diyorsanız tabiiki cbf 250 daha güzel ama ps 150i su soğutmasıyla ve enjeksiyonuyla da üstün bir makine
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
adrion o dediğin kesinlikle doğru.. gerek rahatlık gerekse konfor on numara..su soğutmalı olduğundan dolayı uzun yola bile gidebilirsin..100 ile 250cc motorlarda en ideali HONDA PS 150İ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst