- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
hava güzeldi ve güzel bir geziydi,araya bir kaç gezi daha sıkıştırmalı havalar bozmadan.
slm korkut seni tanımak güzeldi umarım bir dahaki gezilerde yine buluşuruz![]()
ben sizi saat 11.40 gibi hastalın orda gurup olarak gördüm hatta size bakıyordum ters taraftaydım size bakarken bi acı firen duman kokusuyla birlikte önüme döndügümde kamyon kayarak ilerliyordu hemen firene asıldım askeriyenin önündeki ışık kırmızı yanmış.neyse bişey olmadı fakat bu arada sizleri gözden kaçırdım bilseydim bende gelirdim .inşallah başka bi zaman gezilere katılırım.
hadi hasan atsanda resimlere bir bakıversek
ale:
ale:Hasancıgım hani nerede fotolar.
abi sen hangi ara çektin 135 foto yaaamerakla bekliyorum ama... yetmedi yüklenen fotolar